סיפורי בדים- חנות קטנה שיש בה המון

מאת: אביבה דקל ● 31/7/2014 17:25 ● ערב ערב 2665
קרוב לשישים אלף תושבים מתגוררים באילת, אבל רק ב'סיפורי בדים' תוכלו לקנות מכונות תפירה, בדים וסדקית. מצחיק? אולי, אבל 'סיפורי בדים' מספיקה בהחלט, שכן יש בה כל מה שצריך כדי לתפור בגד חדש, לתקן בגד ישן, לקשט בגד ולשדרג אותו. אין תופרת מקצועית המכבדת את עצמה, או מי שתופרת להנאתה, שאינה מכירה את החנות הקטנה שיש בה הכל
סיפורי בדים- חנות קטנה שיש בה המון

"המקום היחיד בעיר בו ניתן לרכוש מכונת תפירה הוא 'סיפורי בדים'", כך מצהירים יעל ומשה בעלי החנות. אפשר למצוא כאן מכונות תפירה מכל המינים ומכל הסוגים. מכונות ביתיות וגם מכונות תעשייתיות של החברות המובילות בשוק: ינומה היפנית, PFAFF הגרמנית, ברנינה, ברדר, זינגר ועוד והכל במחירים זולים ומפתים. "המחירים אצלנו הם הזולים בארץ. ובנוסף הלקוחות נהנים גם מהורדת המ.ע.מ המוזילה בעוד 18%", הם אומרים בגאווה.

בד, זה לא כל הסיפור


ב'סיפורי בדים' מקבלים חמש שנות אחריות על כל מכונות התפירה. אם משהו מתקלקל, גם אחרי שנות האחריות, תמיד תמצאו כאן אוזן קשבת ומישהו שיתקן. הדרכה ראשונית לעבודה על מכונת התפירה מקבלים מיעל, ואם אתם רוצים ללמוד יותר על תפירה וגזירה, יעל מקיימת קורסים לתפירה, בהם אפשר ללמוד הכל.
אבל מכונת תפירה זה לא מספיק, כדי לתפור צריך גם בדים ואביזרים, וב'סיפורי בדים' תמצאו כל מה שאתם צריכים. מבחר הבדים על המדפים בחנות גדול- בדים ליום יום, לאירועים, בדים נוצצים ומכוסי פייטים, ולצידם בדים בצבעים שקטים לאנשים שלא אוהבים להתבלט. בדי טריקו, משי, דמוי פרווה, כותנה, סטן ועוד – כל בד שיעלה על דעתכם, תמצאו כאן, כולל בדי ריפוד. אם תחפשו בין גלילי הבדים שבחנות ולא תמצאו מה שתרצו, ספרו לחלי, המנהלת את החנות, או למשה ויעל הבעלים, והם יזמינו ויביאו בשבילכם מה שתרצו.
ב'סיפורי בדים' מבצעים תיקונים לבגדים – כאן ישמחו לעשות בשבילכם במהירות וביעילות כל תיקון דרוש: מכפלות, קרעים, החלפת רוכסנים ועוד.

אחת לשבועיים, נוסעת יעל למרכז הארץ כדי להתעדכן במה שקורה בשוק אופנת הבדים ורוכשת בדים, קישוטים ואביזרים לחנות. בנוסף מייבאים ב'סיפורי בדים' בדים מאיטליה, סין וארצות אחרות, וגם רוכשים עודפי בדים אופנתיים בתערוכות בדים הנערכות בעולם ומציגות את המילה האחרונה בעולם הבדים.

הכל לתפירה תחת קורת גג אחת


'סיפורי בדים' היא לא רק בדים – כל מה שצריך לתפירה תמצאו כאן: קישוטים מרהיבים מתחרות או מאבני זכוכית להדבקה או תפירה על בגדים, כפתורים במבחר גדול, סרטים, חוטים לתפירה ולרקמה, מחטים, לחצניות, רוכסנים, צבעים לבדים, מסרגות וצמר, מספריים מקצועיות, פטצ'ים להדבקה בגיהוץ וגם מגהצים מקצועיים, מגנטים לסיכות וסיכות, גירים לסימון ועוד. תקצר היריעה מלהכיל את כל הפריטים שיש בחנות הזו.
מי בכלל תופר היום בגדים? שאלתי
"הרבה מאד אנשים , בעיקר נשים צעירות", מספרים יעל ומשה בעלי החנות, "לנשים רבות נמאס ללבוש בגדים קנויים ולהיראות כמו כולן, הן רוצות משהו מקורי, בגד שראו בתמונה, בסרט, או שעיצבו בעצמן ואינן מוכנות להתפשר, מה שגורם לחזרה אל התפירה העצמית או אצל תופרת".
יעל, המעבירה קורסים לתפירה, מעידה אף היא על מספר הולך וגדל של נשים המשתתפות בקורסים. נשים מכל הגילאים, ביניהן נערות צעירות, משתתפות בקורסים לתפירה, שכן תפירה עצמית, נחשבת כיום לטרנד אופנתי. אז אם בוקר אחד התעוררתם והחלטתם להתחיל לתפור או לרקום, בואו ל'סיפורי בדים', רכשו מכונת תפירה טובה, קבלו הדרכה ראשונית, קנו בדים, חוטים וכל מה שצריך וצאו לדרך. בהצלחה.

תמונת כתבה


'סיפורי בדים'
מיקום: שד' התמרים , מרכז סולל בונה, צמוד ללב הרחב
טלפון: 08-6345080
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-14:00, ו 16:30-19:30
שישי: 09:00-14:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש