גן קסום בלב השחמון ZER4U

מאת: אביבה דקל ● 6/8/2014 09:52 ● ערב ערב 2666
בZER4U כבר נערכים במלוא המרץ ומכינים לכם פרחים מדהימים ומתנות מיוחדות כדי לפנק בהם את אהוביכם בחג האהבה, החל השנה ביום ב' ה- 11 באוגוסט על פי הלוח האזרחי.
גן קסום בלב השחמון ZER4U

את חג האהבה לא חוגגים כבר בשיטוט בכרמים וביערות כדי לחפש את אהבה, מנהג שאינו מתאים כל כך בעידן הטלפונים, הסמרטפונים והמחשבים. את מקום המפגשים בכרמים ובגנים תופש הנוהג של משלוח פרחים ומתנות לאהובה או לאהוב ומאז נפתחה ZER4U באפריל 2012 על ידי מיטל וייזמן, האילתים כבר יודעים שאם הם רוצים לשלוח למישהו אהוב פרחים או מתנה ליום האהבה –ZER4U, הוא המקום הנכון.

מי שנכנס ל- ZER4U לא יכול להישאר אדיש. זהו בליל הצבעים המרהיב, הפרחים המדהימים, השוקולדים, היינות, הפינוקים ו..שלא נשכח את הריחות שעושים לך מיד חשק לפנק. חנות קונספט השייכת לרשת ארצית המונה 30 סניפים ברחבי הארץ. כמו בכל חנויות הרשת, גם ב-ZER4U באילת דואגים לספק לכם את הפרחים הטריים ביותר, בעיצובים חדשניים, כמו גם את מארזי היין, חבילות השי והפינוק, מתנות לידה ועוד מגוון רחב של מתנות מקוריות ומחממות את הלב. מכל העיר מגיעים למרכז השחמון ששודרג והפך למקום שבהחלט כדאי להגיע אליו, ובעיקר לגן הפורח הנמצא בלבו ZER4U .

לפנק את אהוביכם ביום האהבה


פינוקים זו המילה הנרדפת לחנות 'זר פור יו'. מה תמצאו כאן? מכל וכל:
בראש ובראשונה פרחים - הפרחים של ZER4U נבחרים אחד אחד ונקטפים משדות ומחממות בארץ, תוך הקפדה על איכותם וגודלם, בהתחשב בעונות השנה ובאקלים הישראלי. פרחים מכל הסוגים, עציצים מכל הסוגים, וגם כלי קרמיקה לסידורי פרחים ולזרים בעיצובים מקסימים ובצבעים שונים. הכלים ייחודיים לרשת ואין למצוא אותם במקום אחר. סידור נכון באגרטל מתאים יוציא את מקסימום החן והיופי מזר הפרחים!
בלעדי ברשת 'זר פור יו' - השוקולדים הטובים בעולם מבית מקס ברנר.
בנוסף תמצאו ב'זר פור יו' אריזות אהבה של מוצרי 'סבון של פעם' לפינוק המושלם: קרמים, פילינג, חמאות גוף בריחות שונים, שקיות ריחניות לארונות ועוד.
ואם אתם מעדיפים יינות, תמצאו כאן יינות מעולים של יקב 'רימונים' ויקב 'עמק האלה'.
ליולדת תמצאו כאן את מוצרי התינוקות של חברת MINENE .
ועדיין לא דיברנו על זרים וסידורי שוקולד של 'סוריני' הצבעוניים והטעימים.
המון דברים מסודרים על מדפים, והעין לא תשבע מלראות. ואם אתם רוצים להוסיף לפרחים גם מתנה מיוחדת ומהנה, גדולה או קטנה, תמיד תמצאו משהו.
מבצעים מיוחדים ליום האהבה
קונים ב- 169 ₪ ומעלה ממגוון הזרים והמתנות של ט"ו באב ומקבלים
מארז טיפוח מרהיב של סבון של פעם ב- 19 ₪ בלבד !

להפתיע מכל הלב


החברה מוציאה ארבע פעמים בשנה קטלוג של זרים וסידורי פרחים אביב - קיץ, סתיו - חורף, ראש השנה ופסח. קטלוג כלים מחליפים פעמיים בשנה - הכל כדי שתוכלו לבחור מהקטלוג ולהזמין כל מה שאתם אוהבים. אפשר להגיע לחנות, לבחור ולקחת במקום משהו מהקטלוג או משהו לפי טעם אישי, אפשר להזמין בטלפון ויש כמובן גם משלוחים עד הבית. והזרים יהיו תמיד מיוחדים, שכן שוזרת הפרחים של 'זר פור יו' באילת, מריה, ילידת הולנד, עוסקת בתחום הפרחים מעל שלושים שנה, ולכל זר היוצא מתחת ידיה האמונות יש תמיד ערך מוסף, חרוזים, פנינים - "טויסט" קטן ההופך אותו לזר או לסידור מיוחד במינו.
ואם אתם מחפשים זרים מרכזיים לקשט אירוע מיוחד - מריה מומחית בעיצוב סידורי פרחים וזרים לאירועים, מלאכת סידור הפרחים הינה אומנות בפני עצמה ותמיד צריך למצוא את האדם הנכון המנוסה ואנין הטעם וכזאת היא מריה.
בחגים דואגים ב'זר פור יו' למארזי שי מושלמים בקופסאות עץ, הכוללים פמוטי קרמיקה ונרות מפיצי ריח, בקבוקי יין מבית יקב 'עמק האלה' או 'רימונים' ושוקולדים מבית 'מקס ברנר'. הכל מקורי, שונה ויפה. ומה על המחירים אתם בטח שואלים, "המחירים שווים לכל נפש", מבטיחה מיטל, "כל לקוח יכול לצאת מהחנות שלנו עם משהו במחיר המתאים לו, ותמיד, בכל מחיר, תמיד אפשר למצוא כאן משהו יפה ומיוחד. הצוות שלנו יעזור לו לבחור, ייעץ, יכוון וידאג שהלקוח ייצא מכאן מרוצה ומחויך".

חגיגת פרחים ב-ZER4U
בכל סוף שבוע, החל מיום רביעי ועד יום שישי, הופכת החנות ל'שוק פרחים' - חבילות פרחים לשבת נמכרות במחירים של 10 ₪, 20 ₪ ו- 30 ₪ . אז אם עדיין לא פינקתם, תנו קפיצה. (תדמית)

מיקום: ששת הימים 294/5 שכונת שחמון
טלפון: 08-6640060
פתוח: ימים א'-ה' 08:30-20:00, שישי 08:30-15:30
הזמנות ומשלוחים עד הבית משך כל שעות היום ולכל מקום בארץ

אתר: WWW.ZER4U.CO.IL וגם בפייסבוק ZER4U



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש