הכל תחת קורת גג אחת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/8/2014 14:00 ● ערב ערב 2666
כל סוגי השירותים והתיקונים לבית - הכל תחת קורת גג אחת, מבלי להתרוצץ בין בעלי המקצוע השונים. ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בבעלי המקצוע הכי טובים שיש שחרטו על דגלם שרות אמין, מקצועי, 24 שעות
הכל תחת קורת גג אחת

שלמה זנזורי עוסק שנים רבות בתחום. במשך שנות עבודתו הרבות למד שכאשר משפצים, מתקינים בונים או משנים, אנשים מתרוצצים, מחפשים ומבזבזים זמן רב ובסופו של דבר, לא מקבלים את המוצר הטוב ביותר ולא תמיד את המוצר המתאים להם. שלמה החליט לעשות מעשה, ופתח מקום שבו יוכל להקל על תושבי אילת למצוא את כל הפתרונות בכל הנוגע למערכות צינון, דודי שמש וביוב, הכל במקום אחד.

'הכל תחת קורת גג אחת' משווקים ומתקינים את כל אביזרי האמבטיה, חדרי השירותים, כיורים, ברזים לסוגיהם, מוצרי גן וגינה, כל חלקי המצננים, דודי שמש/ קולטי שמש של חברת 'אמקור' ('הכל תחת קורת גג אחת' היא משווקת בלעדית באילת של חברת 'אמקור' אנרגיות סולריות בע"מ).

ב 'הכל תחת קורת גג אחת' מעסיקים בעלי מקצוע המתמחים בהתקנת ותיקון כל סוגי דודי שמש וחשמל, טיפול ושיפוץ מצננים, פתיחות סתימות ביוב וכל עבודות האינסטלציה. כמו כן יספקו לכם ייעוץ והכוונה מקצועית באופן אישי ושוטף על ידי בעלי המקצוע הטובים ביותר.

אצל שלמה זנזורי ב 'הכל תחת קורת גג אחת' אתם בידיים טובות. בעסק המשפחתי נרתמת כל המשפחה לשירות הלקוחות על הצד הטוב ביותר.


מעבר לאנשי המקצוע, תמצאו במקום חנות מרווחת מאוד ומסודרת לפי מחלקות. תמצאו בה כל דבר הקשור לאינסטלציה וסניטציה, דודי שמש ומצננים (ואף חלקים מקוריים), קש למצננים, משאבות מים אמריקאיות, תופים, מנועים וחלקי חילוף.
בתחום הסניטציה תמצאו כאן את כל הדרוש על מנת לשפץ מהיסוד או לשדרג ולייפות את חדר האמבטיה או המטבח.
ברזים - כולל ברזי 'חמת', ראשים למקלחות ועוד.
כיורים למטבח וכיורי רחצה לאמבטיה, אסלות 'מונבלוק' ומיכלי הדחה.
סיפונים, כל האבזרים הנלווים וכל אביזרי השפכים והצנרת.
קונזלות מיוחדות לפי הזמנת הלקוח, אביזרים לגינה וכל חלקי האינסטלציה לבית ולחוץ.

אז רגע לפני שאתם מתחילים לשוטט בין החנויות ולהתבלבל, תנו קפיצה ל 'הכל תחת קורת גג אחת' ותמצאו כאן הכל וגם מבצעים חסרי תקדים. במקום תזכו לתשלומים נוחים – עד 10 תשלומים שווים ללא רבית.


'הכל תחת קורת גג אחת', איזור התעשייה אילת, מול ה'ביג 'החדש.
פתוח: ימים א'-ה' 7:00-19:00, שישי וערבי חג בין השעות 7:00-15:00. טל': שלמה: 0577-350926, 0505-350926, טל' משרד: 08-6379283.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש