אילת קרוואנס

מאת: אביבה דקל ● 14/8/2014 11:18 ● ערב ערב 2667
אם אתם חולמים על טיול מיוחד, לא כזה של בתי מלון ומלכודות תיירים, טיול בו תצאו לשטח בזמן שלכם, בקצב שלכם, תעצרו במקומות שאתם בוחרים, תמשיכו לנסוע כשתרצו בכך, ויחד עם זה לא לוותר על נוחיות מפנקת – EILAT CARAVANS תעזור לכם להגשים חלום זה
אילת קרוואנס

EILAT CARAVANS מפעל לייצור קרוואנים שהוא מקור גאווה לאילת, בהיותו המפעל היחיד מסוגו בארץ בגודלו ובאיכות הקרוואנים המיוצרים בו. במפעל שנפתח לפני ארבע שנים על ידי משפחת יאיר, מייצרים קרוואנים בעיצוב יפהפה, מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר בתהליך ייצור המתאים לאקלים הישראלי מבחינת חומרים, דבקים, סוגי עץ. הכל נבנה מחומרים העשויים לעמוד בחום של 40 מעלות ומעלה, להבדיל מהקרוואנים המיובאים מחו"ל המתאימים לאקלים האירופאי ואינם מתאימים לאקלים הישראלי. לקוחות רבים ממרכז ארץ וגם תושבי אילת, כבר רכשו את הקרוואנים ונהנים מכל רגע שהם משתמשים בהם.

בימים אלה החליטו יאיר וחזי לרענן את קו הייצור שלהם בדגם חדש מרהיב ביופיו בצבע כסף עם מפרט פנימי עשיר ביותר- דגם ה- LIA SILVER 2015. המבנה הפנימי של הLIA SILVER 2015 נבנה על פי תכנית אדריכלית המתאימה לצרכיו של הלקוח – בין אם זה קרוואן המיועד למשפחה, לזוג או לבודד ובין אם הוא מיועד לטיולים ונופש או למגורי קבע.
בדגם LIA SILVER 2015 תוכלו להתרווח במיטה זוגית מפנקת, כשלילדים מחכה מיטת קומות- שתיים או שלוש – לפי הצורך, וליהנות מארוחות בפינת אוכל נוחה. המטבחון מצויד ומאובזר: ארונות המטבח מצוידים בצירי בלום לטריקה שקטה. משטח עבודה גדול, כיור נירוסטה וכמובן שיש אפשרות לשידרוג בהתאם לבקשת הלקוח. . הקרוואן מגיע עם מיכל של 140 ליטר ומשאבת מים מתוצרת SEA FLOWE המספקת 13.2 ליטר לדקה – כלומר זרם מים חזק ממש כמו בבית. כל הרהיטים בנויים מעץ איכותי ביותר והמתאים ביותר לקרוואן האמור לעמוד בטילטולי הדרך ובאקלים הישראלי החם.
בקרוואן מזגן איכותי וחזק תוצרת תדיראן העומד בטמפרטורות הגבוהות השוררות בארץ, וטלוויזיה LCD הכולל ממיר מובנה של עידן +, המקלחת ושירותים גדולים במיוחד, 2.19 מ', שלא כמו בקרוואנים מיובאים. בחדר השירותים מקלחת נוחה מצד אחד ומצד שני השירותים תוצרת טקפורד וביניהם כיור רחצה. השירותים בנויים מיציקה אחת של פיברגלס למניעת נזילות, רטיבות וכו'.
EILAT CARAVANS מספקת מערכת סולרית המספיקה לצרכיו הקבועים של הקרוואן כגון מקרר משאבה וכו'. ניתן להוסיף גם ממיר מתח שיאפשר חיבור מכשירי חשמל חיצוניים ללא תלות בגנרטור. לרגל השקת הקו LIA SILVER 2015 מחיר מיוחד לתושבי אילת בנוסף להטבת המ.ע.מ.
בנוסף לדגם החדש והמשודרג תוכלו לרכוש ב - EILAT CARAVANS גם את דגם הקרוואן הנגרר ADI המתאים לגרירה על ידי כל סוגי רכב.
EILAT CARAVANS מציעה גם השכרת קרוואן על הים שימוקם עבורכם בכל חוף שתבחרו. הקרוואנים מאובזרים בציוד פנימי וחיצוני על מנת ליצור את החופשה המושלמת שלכם.
לתושבי אילת מחירי מבצע מיוחדים.

תמונת כתבה


כתובת: השרברב 25 אזור התעשיה שחורת אילת טלפון ליצירת קשר: חזי 0577277268 איציק: 0527722400 להתרשמות בקרו באתר שלנו WWW.CARAVANS -EILAT.CO.IL


חדשות אילת