היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/9/2014 09:44 ● ערב ערב 2670
היכל התרבות

בית 'רובין' פותח שנה למבוגרים


אלי גורנשטיין שר סינטרה

תמונת כתבה


הזמר והשחקן אלי גורנשטיין שר ממיטב שיריו של פרנק סינטרה בליווי הפסנתרן גיא ויינגרטן.
יום ראשון, 7.9.14, 20:00, מתנ"ס 'בית רובין'. מחיר: 25 ש"ח. מספר המקומות מוגבל.

מועדון הסרט הטוב-בן יחיד

תמונת כתבה


זוכה 'דב הזהב', הסרט הטוב ביותר של פסטיבל ברלין 2013. קורנליה השיגה הכל בחייה - היא מעצבת פנים מצליחה ובעלה הוא רופא בכיר נחשב, יש להם בית גדול ויפה ומעמד חברתי גבוה ואפילו ילד. בנה היחיד, ברבו, אינו נשוי ומתגורר עם אישה שלה ילדה מנישואין קודמים והוא מסרב לכל העזרה והעצות שקורנליה מציעה לו. בערב שבו היא חוגגת את יום הולדתה ה- 60 הוא נעדר במפגיע מהמסיבה. במקום הוא יוצא לסיבוב במרצדס החדשה שלו, יוצא לעקיפה מיותרת ופוגע בילד הרוכב על אופניו. ברומניה החדשה אין בעיה שכסף לא יכול לפתור ולקורנליה לא חסר כסף. אבל בעוד האינסטינקט האימהי הראשון שלה הוא לעשות הכל כדי להגן על בנה, ובדרך כך - היא מקווה - לזכות בחזרה בילד שאיבדה, הרי שהמציאות מובילה אותה למקומות אחרים.
יום שני, 8.9.14, בשעה 18:45, יום שלישי, 9.9.14, בשעה 20:45, 'תיאטראות אילת'.

תרבות במדבר


אירוע המחול והמוזיקה המדברי הגדול חוזר

תמונת כתבה


במסגרת פסטיבל 'ישרוטל פאזה מורגנה 2014' שיחול החודש בפארק תמנע, תתקיים הופעה של הוירטואוז גוראן ברגוביץ' ותזמורתו שיארחו את הבלקן ביט בוקס, תוצג הפקה מיוחדת של הבלט הישראלי וקבוצת מיומנה ויתקיים מופע יוצא דופן למדבר של יהודה פוליקר, שיארח את גידי גוב וברי סחרוף. תושבי אילת יכולים לרכוש כרטיסים למופעים במחירים מיוחדים
הנהלת רשת מלונות 'ישרוטל' ושוקי וייס מפיקים זו הפעם השמינית את פסטיבל 'ישרוטל פאזה מורגנה' וממשיכים את מסורת אירועי הענק בפארק תמנע, בהם צפו עד כה כבר כ- 70 אלף איש.
אירועי 'ישרוטל פאזה מורגנה 2014' יתקיימו בסוף השבוע שבין ה- 18 ל- 21 בספטמבר 2014, ותושבי אילת יוכלו ליהנות מרכישת כרטיסים למופעים במחירים מיוחדים.

את הערב הראשון (יום חמישי, 18.9) יפתח מופע במסגרתו הוירטואוז גוראן ברגוביץ' ו"תזמורת החתונות והלוויות" יארחו את הלהקה הישראלית 'בלקן ביט בוקס'. ברגוביץ', שמגיע לישראל במיוחד לכבוד הפסטיבל, יופיע עם תזמורת גדולה והכל בניחוח צועני מסורתי בשילוב נגיעות רוק מודרני. לאחר המופע תתקיים מסיבה צוענית עם בלקן ביט בוקס SoundSystem. מחיר המופע הינו 230 ₪ לתושב אילת.

בערב השני (יום שישי, 19.9) יתקיים המופע Game On, הפקה מיוחדת בהשתתפות הבלט הישראלי והקבוצה הישראלית הרב-תחומית 'מיומנה', בהשראת פולחן האביב של סטרווינסקי. בכוריאוגרפיה של עידו תדמור, 29 אמנים משתי הלהקות ישתפו פעולה. המופע הופק במסגרת פסטיבל האביב הבינ"ל ה-15 בראשון לציון. לאחר המופע תתקיים מסיבה אל תוך הלילה עם 'לימוזינה אקספרס', בה חברים אבנר חודורוב ומייקל בנסון מ'משינה' והזמרת מיי פיינגולד, שתארח חברים מלהקת מיומנה. מחיר המופע הינו 230 ₪ לתושב אילת.

בערב השלישי (מוצאי שבת, 20 בספטמבר) יארח יהודה פוליקר, במסגרת מופעו החדש 'מוזיאון החלומות', את גידי גוב וברי סחרוף. פוליקר ולהקתו יקיימו מופע חדש ומיוחד למדבר במסגרת סוף שבוע ישרוטל פאזה מורגנה, תחת כיפת שמיים ורוח מדברית. מחיר המופע הינו 270 ₪ לתושב אילת.
רכישת כרטיסים למופעים בתיאטרון 'ישרוטל', מלון ישרוטל 'רויאל גארדן', בימים ב'-ה', 11:00-19:00.

ספר ילדים חדש: 'דפדף - הספר שלא ידע לקרוא' מאת קטי רויטמן



תמונת כתבה


מי אנחנו באמת
בספרייה קטנה נולד ספר חמוד עם כריכה צהובה. אבל.. הספר לא ידע לקרוא. לא את שמו ולא את הסיפור שבתוכו. האלף בית היה בשבילו תעלומה – איך ימצא את מקומו במדפים? ספר הילדים 'דפדף - הספר שלא ידע לקרוא' מאת קטי רויטמן בהוצאת הספרים 'גוונים', מעביר מסר שלעתים, אנו חייבים לצאת למסע, הדורש אומץ לב, ולהיעזר באנשים אחרים, כדי לגלות מי אנחנו באמת. המחברת מעלה בהומור שאלות חשובות בנושאי זהות ומקום בחברה. המסע לגילוי עצמנו עלול להיות ארוך ואף מסוכן, אך חשיפת מטרתנו בחיים חשובה ומשמחת.

הספר הצהוב מחליט לעזוב את הספרייה ולגלות מיהו ומה שמו. בנחישות ובאומץ לב הוא, הקטן, יוצא אל העולם הגדול. בדרכו הוא פוגש גזר ששולח אותו אל רופא העיניים וגם זוג - מכונת כביסה ובורג שנראים לו נחמדים, אך לאחר שהוא מבקש את עזרתם הם קוראים לו "מטורלל"... בקבוק יין שיכור שנקרה בדרכו אינו מצליח לפתור לו את התעלומה, ולאחר מכן הוא כמעט נטרף ע"י תולעת ספרים רעבה. לבסוף, פוגש הספר הצהוב את תום ה'ענק', שהוא ילד צעיר שרק עכשיו למד לקרוא, והוא מגלה לספר את שמו. לספר הצהוב והחמוד קוראים 'דפדף'. הסיפור מספר את סיפורו של דפדף מרגע שנולד ועד הרגע שהגיע לידיו של תום. דפדף מאושר לגלות את שמו ומבקש מתום לקרוא לו את הסיפור על עצמו כדי לדעת מי הוא. בזכות אומץ ליבו של דפדף הוא השיג את מטרת המסע שלו והצליח לגלות את שמו ואת זהותו.

האיורים של קלאודיו סמבל מצליחים להעביר לקורא את שעובר על דפדף - את תחושותיו לאורך מסעו החשוב.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש