תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 4/9/2014 09:59 ● ערב ערב 2670
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב וונוס נכנס השבוע למזל שלכם למשך החודש הקרוב, כך שצפויים לכם ימים מרגשים ומפנקים שבהם תוכלו להרשות לעצמכם לשחרר במקצת את הנוקשות שלעיתים אופפת אתכם.

בתולה


כפי שנאמר בטיפ למזל החודש, הרי שמבחינתכם כל פעם שהכוכב וונוס מבקר אצלכם, וזה קורה אחת לשנה למשך חודש, הרי שזה יכול להיות עבורכם חודש של שמחה והנאה. בדרך כלל אתם מזל מאוד מסודר ומאורגן עד כדי כך, שלעיתים קרובות מדי הכל ערוך אצלכם בצורה של טבלאות מסודרות ולכן, בחודש שכזה זהו בדיוק הזמן שבו תרגישו יותר משוחררים ואף יוצאים מהשגרה באופן שמשמח אתכם.

מאזניים


בחודש הקרוב ייתכן ותרגישו חסומים במקצת ביכולת שלכם לבטא את תחושותיכם למרות שתרגישו שהנה אתם כבר בשלים לגמרי להחצין את כל יכולותיכם שכל כך עבדתם והתאמצתם עבורם בשנים האחרונות. גם מערכות היחסים שלכם שעדיין לא הבשילו לא מוכנות עדיין להיהפך גלויות יותר, עובדה שתחדד תחושה זו. מבחינה כספית זה עדיין הזמן שבו מומלץ לכם להיות יותר זהירים ביחס להוצאותיכם.

עקרב


הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכם לעשייה מוגברת ולאנרגיות הנדרשות לשם כך. למרות שכל התקופה האחרונה הרגשתם שלא תמיד אתם יכולים לפעול כרצונכם ואתם נאלצים לפעול בהתאם לנסיבות החיים, שלאחרונה דווקא מאוד הקשו עליכם לפעול באופן משוחרר ואתם נאלצים בכל פעם להבין מחדש שעל מנת להתפתח, אתם חייבים להוסיף לעצמכם אמצעי התנהלות חדשים.

קשת


בתקופה האחרונה כל ההתנהלות שלכם הינה מחוץ לסטנדרטים הרגילים שלכם, ולכן אתם מרגישים פעמים רבות שאתם נאלצים לפעול מאחורי הקלעים. עובדה זו לא מוסיפה לביטחון האישי שלכם ולפעמים אף גורמת לכם לתחושת בדידות. מומלץ לכם בפרק זמן זה של חייכם להשקיע כמה שיותר בפרויקטים שיגרמו לכם לשמחה פנימית ולתחושה של עשייה. זו בדיוק התרופה שאתם זקוקים לה.

גדי


בתקופה הזו יש לכם יכולת לפרוח מבחינה חברתית וזאת בגלל כוכבים משמעותיים שמבקרים בחודש הזה בבית המקושר עם התדמית שלכם בעיני הקרובים לכם אך מסמלים עבורכם את המעמד החברתי אליהם אתם שואפים. למרות שאתם מעמיסים על עצמכם מטלות, נראה שאתם הם אלה ששואפים להגיע רחוק בדרך פעולתכם ומצפים שגם האחרים יכירו ביכולותיכם.

דלי


מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם ויהיה יותר נכון עבורכם להשתמש בכך עבור הצורך שלכם בקידום. נכון שאתם מתאמצים יותר מהרגיל על מנת לממש את תכניותיכם, אך נראה שהכוכב סטורן שנמצא כרגע בבית הקריירה שלכם דואג לכך שתעשו זאת היטב ועם כמות האנרגיה הנכונה. זה הזמן שלכם להשקיע ביחסי ציבור ולהראות את תוכניותיכם.

דגים


בתקופה הקרובה יש לכם כמה הזדמנויות לטוס לחו"ל ומומלץ לכם לקחת זאת בחשבון. נראה שזה הזמן שלכם להשקיע כמה שיותר מרץ ואנרגיה על מנת לגרום לכך שתוכניותיכם יצאו אל הפועל. בתקופה זו שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיה בחשבונות נפש שיעזרו לכם להתמודד עם השינויים בחייכם, בצורה כזו שתעזור לכם לקבל אותם בכל המובנים.

טלה


בחודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע לענייני עבודה וגם אלה מכם שלא עובדים בצורה מסודרת, תרגישו שהנה חזרתם לתקופה של פעם בקצב ובאנרגיה שאתם רגילים. היזהרו מלהשקיע יותר מדי כוחות מעבר למה שאתם רגילים, על מנת שלא תאבדו אנרגיה רבה מדי שתשחק אתכם. אתם צפויים לבשורות טובות שיגרמו לכם לחוש שהנה תחושת העשייה חזרה אליכם.

שור


בחודש הקרוב תרגישו שהיצירתיות שלכם הינה במיטבה ולכן הגיע הזמן שלכם לבטא את תחושותיכם העמוקות ביותר דרך עשייה ופעילות שגורמת לכם להרגיש שאתם מבטאים את העיסוקים שלכם בדרך ייחודית ואף שונה ממה שהייתם מצפים מעצמכם. כנראה שתקבלו עזרה משמעותית מאנשים קרובים במקום המגורים שלכם שיעזרו לכם להתמודד עם החצנת כישרונם הטבעי.

תאומים


המשפחה הגרעינית הקרובה ביותר שלכם תהיה זו שתיקח מכם השבוע את מירב תשומת הלב כיוון שנראה שמומלץ לכם להשקיע הרבה יותר עניין בצרכים של הקרובים לכם על מנת שלא ירגישו שהם נדחקים לפינה. ייתכנו גם בשורות טובות ומשמחות מאנשים קרובים שיגרמו לכם בעתיד לשנות חלק מסגנון חייכם על מנת להתאימם למציאות החדשה שהגיעה אליכם.

סרטן


בחודש הקרוב אתם צפויים לחגיגות שונות בקרב סביבת המגורים הקרובה שלכם. במעגל הראשון ואף במעגל המשפחתי הרחוק יותר, צפויים לכם בשורות טובות ומשמחות בעקבות אירועים שונים שאתם חוגגים עכשיו יחדיו. גם צעירים קרובים מכם במשפחה זקוקים לכם יותר מתמיד, וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן המביא איתו צורך בלקיחת אחריות מגיע ונותן לכם את היכולת להשקיע וליהנות.

אריה


הכוכב יופיטר נמצא כרגע במזל ומאפשר לכם ליהנות מהתחלות חדשות שכבר מזמן חפצתם בהן ונראה שהנה הגיע הזמן שלכם. מדובר כרגע רק באלה שנולדו בשליש הראשון של המזל כיוון שרק בחודשיים הקרובים יצטרפו אליהם אלה שנולדו גם בשליש האמצעי. מבחינה כספית כדאי שתשקיעו בצורה מאוד מחושבת כיוון שכך תוכלו לעבור בהצלחה חודשים עמוסים אלה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש