את הג'אז הזה אי אפשר לעצור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 7/9/2014 19:42 ● ערב ערב 2670
למרות המצב הביטחוני בארץ, נחל פסטיבל הג'אז באילת בצלחה רבה. מעל 10,000 איש מילאו את האולמות ואת רחבת הנמל ונהנו מאווירה מיוחדת ומג'אז במיטבו
את הג'אז הזה אי אפשר לעצור

אם למישהו היו חששות לגבי הצלחתו של פסטיבל הג'אז ה – 28 שהתקיים בשבוע שעבר באילת, הרי שהקהל הצביע ברגליים בעד ומילא את האולמות ואת רחבת הנמל. תושבי אילת רבים הצטרפו למאות חובבי הג'אז שהגיעו לפסיטבל מכל רחבי הארץ והוכיחו כי בכל האמור לג'אז ולאילת, השגרה מנצחת.
מעל 10.000 מבקרים נהרו לאירוע במשך ארבעת ימי הפסטיבל וכ-7000 מהם נהנו מ-29 הופעות מצוינות של ג'אז משובח ומוסיקת עולם.
בלטו מבחינת ההיענות וכמות קהל הופעותיהם של יוני רכטר עם שלומי שבן וברק מורי, הופעתה של מרינה מקסימילאין, דיאן שור, לני אנדראדה, ד"ר לוני סמית, קלילי אוונס וחמישית עומר אביטל.

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני אילת מסר בסיום הפסטיבל: "למרות ההתלבטויות שהיו לנו על קיום הפסטיבל בימים הקשים של מבצע 'צוק איתן', ביטולי הופעות בארץ ואי וודאות לגבי הצלחתו של פסטיבל הג'אז, אנו שמחים שהנהלת העירייה קיבלה את ההחלטה הנכונה, והפסטיבל התקיים כמתוכנן".
פסטיבל הג'אז זכה השנה לביקורות מצוינות הן מהקהל והן מהתקשורת שהגדירה את הפסטיבל כ'פנינה שפויה בעיתות מלחמה'. במהלך ימי קיומו, ארח פסטיבל הג'אז כ- 150 מילואימניקים, חיילי חיל הים, כיפת ברזל ועוטף אילת אשר לחמו במבצע 'צוק איתן' ונהנו משבירת שגרה בפסטיבל.

מנכ"ל משרד התיירות: "אירועים בינלאומיים הם כיפת הברזל של העיר"


מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שהגיע בשבוע שעבר לאילת לטקס פתיחת פסטיבל הג'אז באילת, שנותר הפסטיבל הבינלאומי היחיד בישראל שלא בוטל בתקופת מבצע 'צוק איתן', ברך על קיומו של הפסיטבל אף על פי ולמרות הכל. "למרות הימים הלא קלים לתיירות ובכלל, שבהם אנחנו עוסקים במשרד בניסוח מתווה פיצויים לתעשייה שנפגעה ועדיין נפגעת קשות מהמבצע, היה חשוב לי להגיע לפסטיבל, כי אירועים מסוג זה - הם כיפת הברזל של אילת והעתיד שלה כעיר תיירות", אמר הלוי. "לאילת יש פוטנציאל גדול להיות עיר המארחת שורה של אירועים בינלאומיים של תרבות, ספורט ופסטיבלים. משרד התיירות יוביל את השיווק שלהם בעולם, כפי שאנחנו עושים עם פסטיבל האופרה במצדה שמפורסם בערוץ מצו וזוכה להצלחה גדולה, ועם מרתונים שאנחנו משווקים בערוץ היורוספורט, שתופסים תאוצה ומביאים כל שנה אלפי תיירים לישראל. בחודשים הקרובים נעבוד ביחד עם העירייה ונתכנן את המפה השנתית של האירועים הבינלאומיים, כדי לחזק את כלכלת העיר".

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש