טור יופי- ורד אסתטיקס

מאת: או-מד מדיקל ● 17/9/2014 10:20 ● ערב ערב 2672
הכינו עצמכם לעונת הקרירה
טור יופי- ורד אסתטיקס

תם הקיץ החם- זה הזמן לחזור לטיפולי הפנים והגוף.....



החורף הינו הזמן האידיאלי בכל הנוגע לטיפולים שאינם מומלצים בעונות החמות. דוגמת הפילינגים למיניהם, טיפולי הלייזר, טיפולי הפיגמנטציה (כתמים). אמנם ניתן לעבור אותם גם בימות הקיץ, אבל כשחם הם פחות נוחים ובחלק מהמקרים יש להישמר מהשמש זמן מה לאחר הטיפול וכדומה.
בחורף, השמש פחות חזקה, ובאופן טבעי אנו לובשים בגדים ארוכים המצניעים את אזורי הטיפול שלעיתים דורשים זמן החלמה.

עור הפנים – לטפל אחרי הקיץ
הקיץ הותיר את העור מיובש, נטול לחות ואף מוכתם (כתמים). יחד עם זאת בעקבות חשיפה לשמש, מתווספים גם נימי דם מפוצצים על הפנים והעור נראה לא אחיד.
זה הזמן למגר את נזקי הקיץ, לחדש, למצק ולהבהיר את העור, על ידי שימוש מבוקר של חומצות, אשר מקלפות את הפיגמנט, וכן מעכבות את ייצור המלנין האחראי לפיגמנט (כתם), וכן להשתמש בטכנולוגיות הקיימות, כגון טיפולי פוטו- ריג'וביניישן (חידוש) המתבצע באמצעות קרן אור. תהליכים אלו דורשים הימנעות מחשיפה לשמש.

הסרות שיער בלייזר ובקרן אור
החורף מתאים להעלאת מדרגה בכל הקשור לטיפולי הסרות השיער, להוציא אזורים מוצנעים בהם ניתן לטפל במהלך כל השנה. כשטיפולי הסרות השיער מתבצעים במהלך הסתיו והחורף, קל יותר להימנע מפיגמנטציה, מזיהומים, וקבלת האביב תהייה מהנה יותר. בהתחשב בעובדה שמדובר בטיפול ארוך טווח, שאם תתחילו אותו בחורף, יגלוש בלאו הכי לתקופת הקיץ, חשוב לזכור שבחלק משיטות הסרת השיער בלייזר או קרן אור, לא ניתן להיחשף לשמש מיד ובסמוך לזמן הטיפול.

שיפור מצב הצלוליט ומיגור תאי שומן
תופעת הצלוליט ידועה בקרב נשים בכל הגילאים, ויש הטוענים שהיא נובעת מגורמים גנטיים. תופעה זו נגרמת על ידי תאי שומן כלואים ברקמת השומן התת –עורי, שיוצרים את המראה הגבשושי (מראה קליפת התפוז) האופייני לצלוליט.
גם זרימת דם איטית, וכן ליקוי בפעילות לימפטית, יכולים לגרום לצלוליט.
היום בטכנולוגיות משולבות של גלי רדיו ולייזר, וכן אולטרה סאונד בשילוב עיסוי מכני, יוצרים החלקה במראה שכבת השומן. שלושת האלמנטים הללו גורמים לשיפור משמעותי, והעור נראה חלק ומוצק יותר.
לא לשכוח שעל מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות ולשמרן, יש לשמור על תפריט מאוזן וכן על פעילות ספורטיבית, כדי לעזור למכשור לפזר החוצה דרך הלימפה. וכמובן לא לשכוח לשמוח ולשמור על חשיבה חיובית.

חדשות אלית

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש