ישיבה מדליקה - בתי שימוש שעשו לנו את זה

מאת: או-מד מדיקל ● 5/11/2014 15:00 ● ערב ערב 2064
תראו לי את השירותים שלכם ואדע עליכם. יש מי שיאמר שחדר השירותים הוא חלון ההצצה הטוב ביותר למקום הבילוי או למסעדה. דבר אחד בטוח, בעיר תיירות כמו אילת, בית עסק שמכבד את עצמו, מכבד גם את השירותים שלו. הצצנו לכמה מהמיוחדים
ישיבה מדליקה - בתי שימוש שעשו לנו את זה

תודו שלא פעם הביקור בחדר השירותים של המסעדה או מקום הבילוי אליו יצאתם עשה או לא עשה לכם את הערב. אין כמו חדר שירותים מטופח, מעוצב ונקי, לסגור קצוות לאחר ארוחה טובה. אין כמו חדר שירותים מושקע, כדי שתסמנו וי על מקום הבילוי אליו יצאתם, כי אתם יודעים איך אומרים אצלנו- ירידה עד לפרטים הקטנים ביותר, וכשמדובר בשירותים, זה אמנם לא המקום הראשון אליו תגיעו בכניסה למקום בילוי, אבל היי, לא נעים לחתום ערב מהנה או ארוחה טובה בחדר שירותים שנראה כמו מחראה... שלחנו את כתבתנו דניאלה ברכה מלווה בצלם זוהר רביבו, להביא ממצאים מהשטח, לפחות מחדרי השירותים המושקעים עליהם דווחנו. הצצה נעימה.

תן להם בדרום אמריקה

תמונת כתבה
השירותים- אל גאוצ'ו, עסק בן 30 שנה. הבעלים: יונתן שחר. סגנון העיצוב- דרום אמריקאי. שימוש בצבעים חומים שטיפוסיים לדרום אמריקה. במקום שירותי נכים, פינת החתלה. "השירותים מעוצבים בהשראת חדר שירותים בצפון ארגנטינה שביקרתי בו. אני זוכר שהייתה שם באמצע באר, והכיורים שלנו באמת מעוצבים בצורת באר". על התכנון- "העיצוב של אמא שלי". סכום השקעה- 150,000 ₪ . למה להשקיע בשירותים? "הרבה אנשים מהתחום וגם לקוחות, יגידו שהמראה של השירותים הוא המדד לרמת הניקיון במסעדה כולה, רמת הסטריליות והמטבח". הפינה האהובה- "הרבה לקוחות אוהבים את פינת ההחתלה. יש לנו משטח עם מזרון ממשי, מגבונים לחים, קיסמים ואביזרים שיעזרו לאמהות בהחתלה". תגובות-"טובות מאוד. אנשים מתלהבים מהרעיון הצעיר והחדשני". פנטזיות חדשות בכיוון - "השקענו לפני שש שנים המון כסף במתחם השירותים. לפני שנתיים הושקעו בחלל האירוח של המסעדה מעל מיליון שקלים, אז בינתיים אנחנו רגועים, יש פנטזיות אחרות שעובדים עליהם".

ניו יורקי סטייל

תמונת כתבה
השירותים- ב'פארק אבניו'- פאב מסעדה הפועל חזק בנוף האילתי מזה 10 שנים. הבעלים: עובד קימה ושלומי עמר. סגנון העיצוב- ניו יורקי. על התכנון- ניר משכל, מעצב תל אביבי, שתכנן את המקום כולו. ביצוע- אלי לב. סכום השקעה- 15,000 ₪. למה להשקיע בשירותים? "שירותים זה מקום מאוד חשוב, זה האסתטיקה של המקום. דרך השירותים אתה מבין אם המקום נקי ומסודר, נותן אינדיקציה לרמת הניקיון של המקום כולו". הפינה האהובה- "הטפטים על הדלתות". תגובות- "חיוביות תמיד". פנטזיות חדשות בכיוון- "יש רצון לשפץ בקרוב, אבל לא נשנה סגנון, רק קוסמטיקה".

נסיעה טובה, השירותים בפנים

תמונת כתבה
השירותים: ב'קאזה דה ברזיל'. מסעדת בשרים דרום אמריקאית בת 13 שנים. מסעדה מרשת 'כראל'. הבעלים: אבי כראל. סגנון העיצוב- ברזילאי כפרי, עץ כבד ואביזרים מקוריים מברזיל. הרצפה, התקרה והדלתות עץ הובאו במיוחד, חמישה חדרי שירותים. "זה נותן תחושה שאתה יוצא לטיול מרתק ברחבי ברזיל ומתנתק מהמיקום הפיזי שאתה נמצא בו". על התכנון: האדריכלית לאורה גרוסמן. ביצוע: הקבלן י. שחר. סכום השקעה- 400,000 ₪ עלה המתחם כולו. למה להשקיע בשירותים? "חדר שירותים מהווה חלק בלתי נפרד מהמסעדה. ככל שאנשים מרגישים בנוח ב'אזורים המשניים' של המסעדה, החוויה שלהם מתעצמת והמסעדה מקבלת אופי אמיתי ושלם. יש הרבה מקומות שהשירותים בהם מושקעים בצורה בלתי רגילה וזה חלק מתהליך שינוי שהענף הזה עובר". הפינה האהובה: "הלובי של השירותים. יש שם מפות של ברזיל, ואנשים מתעכבים עליהם ומסמנים מקומות ואזורים בהם טיילו". תגובות: "נעימות וכיפיות, אנשים מתלהבים". פנטזיות חדשות בכיוון- "לא כרגע".

בוא לשוט איתנו

תמונת כתבה
השירותים: ב'מאנקיז'- הפאב- בר בהא' הידיעה של רשת 'ישרוטל'. עסק בן 20 שנה. מנהלת: מעיין כרמי. סגנון העיצוב- משהו שמזכיר תא באנייה. שימוש בחלונות מעוגלים כצוהרים, שימוש באבן כבדה ומתכת. על התכנון- גד הלפרין. ביצוע- רשת 'ישרוטל', בשיתוף עם קבלי משנה חיצוניים. סכום השקעה- בין 350-400,000 ₪, כחלק משיפוץ כולל של המקום בהשקעה של 3 מיליון שקלים. למה להשקיע בשירותים? שלומי טחן, סמנכ"ל רשתי: "השירותים הם המראה של המקום, והם צריכים להיות נקיים ואסתטיים. זה מעיד על המקום שהוא נקי ומכבד את עצמו". הפינה האהובה? הכיורים העשויים אבן. תגובות: "התגובות תמיד טובות. אנשים אוהבים שהם נראים ומתוחזקים טוב. אנחנו בר בסדר גודל כזה שלא יכול להרשות לעצמו שירותים לא מתוחזקים". פנטזיות חדשות בכיוון? "לא כרגע".

תנו להם בקלאסיקה

תמונת כתבה
השירותים: ב'האנגר 72', מועדון מצליח בן שנה וחצי. הבעלים: אשכול לוי, בעלים. סגנון העיצוב: שחור- לבן קלאסי. שמונה עשרה בתי שימוש עם הפרדה בין גברים לנשים. על התכנון- האדריכל האילתי דן לוי. ביצוע- אשכול לוי. סכום השקעה- 200,000 ₪ . למה להשקיע בשירותים? אשכול: "שירותים זה החדר הכי חשוב בכל מקום, חשוב שיהיה נקי ומסודר בדיוק כמו בבית". פינה אהובה? "אין". תגובות? "הכי טובות שיש. אנשים אומרים שהם מרגישים שם בבית", הוא צוחק. פנטזיות חדשות בכיוון? "אנחנו משפצים בקרוב את המקום כולו, השירותים לא ישתנו, תהיה רק קוסמטיקה". 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש