"אודי הרכבות" – ירכיבו לכם

מאת: אביבה דקל ● 26/11/2014 11:20 ● ערב ערב 2682
להרכיב רהיטים או דלתות זה לא דבר פשוט. לא כל אחד יכול ויודע מה לעשות. כדי לבצע הרכבות כהלכה צריך ידע, מיומנות ומקצועיות ולאודי אוחנה יש את גם ידע מקצועי וגם ניסיון
''אודי הרכבות''  – ירכיבו לכם

אודי אוחנה, בנו של הנגר דוד אוחנה, תמיד אהב את מקצוע הנגרות ושאף להיות נגר.
כילד צעיר עבד ב"רהיטי חזן" ומשך השנים עבד והתמקצע בנגריות שונות בעיר ואצל בוני פרגולות ודקים. לפני שלוש שנים החליט להקים עסק משלו בו יוכל לנצל את היכולת והידע שצבר משך שנות עבודתו בנגרות והרכבות של רהיטים ודלתות וגם לעשות עבודות עץ מיוחדות.

"אודי הרכבות" עובדים אם לקוחות פרטיים, אבל בעיקר עם עסקים כמו: "הום סנטר" "נגרית חזן", "נגרית ערבה" , "למונדו", "שילב", "רב קט" "עולם הצבעים" ועם קבלנים כמו "כהן לביא", "יוסי אברהמי" ורבים אחרים. כולם מכירים את אודי ויודעים שאם הוא זה שמבצע את העבודה היא תבוצע בצורה הכי טובה שאפשר.
אודי מגיע ברכב שלו בו כלי העבודה להם הוא זקיק ומרכיב כל מה שצריך. בעיקר ההרכבות הן של ארונות קיר ודלתות פנים "אודי הרכבות" גם משווקים דלתות פנים של "דלתות אלון" ושל כל החברות המובילות. מחירי הדלתות, כולל הובלה והתקנה הוא החל מ -.900 ₪ ומעלה – תלוי כמובן בטיב הדלת.
כל המחירים להתקנות הם מחירים שווים לכל כיס לדוגמא:
ארונות קיר במחיר של החל מ -.200 ₪ ומעלה, דלתות פנים החל מ -.250 ₪ ומעלה
חדרי שינה החל מ -.200 ₪ ומעלה - הכל תלוי בכמות העבודה ובזמן הדרוש לביצועה.
בהרכבת מטבחים המחיר הוא לפי מטר.

אבל לא רק בהרכבת ארונות קיר ודלתות פנים עוסקת חברת "אודי הרכבות". אם אתם מחפשים מישהו שירכיב לכם מראות על הקיר, לתלות וילונות או מדפים – אודי הוא האיש שיעשה זאת בשבילכם במקצועיות ובמחיר נוח ביותר.

אודי, שהוא נגר במקצועו, מבצע גם עבודות עץ כגון פרגולות, דקים, גדרות, מידוף לעסקים ועבודות נגרות קטנות מיוחדות לפי הזמנה. גם אם הזמנתם מחו"ל בית עץ אותו צריך להרכיב במקום, אודי ירכיב לכם אותו במיומנות ומקצועיות.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


אז אם אתם צריכים מישהו שירכיב לכם רהיט, או יבנה לכם פרגולה או דק, או יבצע עבודת עץ מיוחדת, צרו קשר עם אודי אוחנה בטלפון 0578877870
בימים: א-ה כל שעות היום וביום שישי עד כניסת השבת.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש