אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 26/11/2014 11:34 ● ערב ערב 2682
צילה שיר-אל מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה \ נומרולוגיה \ טארוט zila@012.net.il
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


למרות שאתם חווים תקופה של ירידה אנרגטית, לא נראה שהחיים מאפשרים לכם לנוח ולכן השתדלו לא לקחת על עצמכם מעמסת יתר מעל מה שאתם חייבים.

קשת


השבוע עומד להיות מרגש מאוד עבורכם כיוון שהכוכב וונוס נכנס למזל שלכם ויגרום לכם לשמחות ולריגושים כאלה שבאמת ישמחו אתכם. עברתם תקופה ארוכה ומשמעותית שבה היה לכם מאוד קשה וההתלבטויות על חייכם הדירו שינה מעיניכם. תקופה זו נגמרה כיוון שמיום ההולדת הקרוב תעזו להיות אתם עצמכם, והקליפות ששמתם על עצמכם ינשרו מאליהם.

גדי


זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית להחצין את היכולת התקשורתית שלכם על מנת לגייס לעצמכם אוהדים חדשים שמאוד מעריכים את יכולותיכם. ייתכן ובחלק מהדברים עדיין אינכם סומכים על האחרים ולכן אתם מעדיפים לשמר לעצמכם את הרגשות הפנימיים שלכם, ולעיתים אף נכנסים למצבי רוח בשל כך. ובכל זאת, מאחר והכוכב מארס נמצא במזל שלכם, הרי שזה הזמן לעשייה ואמביציה.

דלי


יש לכם יכולת בפרק זמן זה של חייכם לשדרג את חייכם המקצועיים על ידי השקעה נוספת בשיווק ותקשורת אישית בדרך כזו שתקבלו את התמורה עבור השקעתכם ותהיו בולטים ומוערכים יותר בתחומכם. הכוכב וונוס שנכנס השבוע לבית הקשרים החברתיים שלכם, רק יגביר את היכולת האישית שלכם לצבור לעצמכם אנשים חדשים שידעו להעריך את כישוריכם האישיים.

דגים


בתקופה האחרונה אתם בולטים מאוד בכל מה שאתם עושים למען אנשים חדשים אחרים שנכנסו לאחרונה אל תוך חייכם. ייתכן והכוכב וונוס שנכנס גם הוא אל בית הקריירה שלכם, יכול לתת לכם כיוון מקצועי חדש שיגיע דרך קשרים והמלצות של אנשים קרובים אליכם שיידעו להעריך אתכם ואת הכישורים שלכם. אל תרשו להתלבטויות פנימיות להחזיר אתכם לאחור.

טלה


הצורך שלכם בעצמאות לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש. אתם נוחים יותר לכעוס והסביבה לא תמיד מבינה אתכם או מפרגנת לכם על תוכניותיכם, כיון שאתם נראים להם נועזים מדי או דוחפים את האחרים למקומות שאינם יכולים כרגע להגיע. את הרגשות שלכם מומלץ לכם להחצין דרך יצירה שאתם יכולים להיות בה מאוד מקוריים בשבוע זה.

שור


אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם והיא רוויה בקונפליקטים אינטנסיביים ביניכם לבין הקרובים לכם. נראה שהחיים עומדים להשתנות ונושאים שעד היום מאוד לחצו עליכם כבר פחות משמעותיים ממה שהיו בעבר, והזמן שעבר רק מקל עליכם את ההחלטות לגבי החשיבה כיצד להתנהג בעתיד באירועים מסוימים שידרשו מכם החלטות מהירות.

תאומים


הכוכב וונוס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ולכן צפו לכך שאנשים שאכזבו אתכם מאוד בתקופה האחרונה יבואו לבקש את סליחתכם ואתם תוכלו לפתוח איתם דף חדש. ייתכן שהתקופה תהייה מלווה בהתלבטות כיצד להתנהג, כיוון שאתם כבר יודעים שלא כל ההחלטות שלכם היו נכונות ולמרות הכול, התעקשתם לנהוג כפי שחשבתם שנכון לכם.

סרטן


הכוכב מארס המביא איתו כוחות פנימיים ואף פיסיים, נמצא בתקופה הזו במזל גדי, עובדה שגורמת לכך שאתם מונעים על ידי אמוציות פנימיות מאוד חזקות ולעיתים אפילו לא מודעים לכך שאתם מגיבים באגרסיביות לדברים שבעבר הייתם יותר נינוחים בגללם. זו בדיוק התקופה שבה אתם חייבים ללמד את עצמכם סבלנות ואיפוק ולא לתת לדברים קטנים ומעצבנים להוציא אתכם משלוותכם.

אריה


הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם וגורם לכם להתחלות חדשות. אך מאחר והוא היה מעורב גם עם הכוכב סטורן, הרי שמן הסתם ההתחלות היו מלוות בקשיים משמעותיים שבהם נדרשו מכם כוחות פיזיים ונפשיים על מנת שתוכלו להתמודד עם כל האירועים החדשים. המשפחה הקרובה לכם עדיין מתנהלת כמבינה אתכם, אך היו פעמים רבות בהן חשתם שאתם לבד מאוד בתוך חייכם.

בתולה


הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות מבקר אצלכם בשלב הזה בבית הסביבה הקרובה שלכם, עובדה שמלמדת שכל המקורבים לכם חשו את השפעתכם על חייהם. לאחרונה נתגלו הרבה חילוקי דעות ביניכם לבין הקרובים לכם כתוצאה מניגוד אינטרסים. ייתכן והחודש הכול יוקצן כך שלמרות שלעיתים ינסו לפייס אתכם, לא תרגישו שאתם באמת מוכנים לפיוס משמעותי.

מאזניים


נושאי הכספים שהיו כל כך משמעותיים עבורכם ימשיכו להיות כך גם בשבוע הקרוב ואפילו בחודש הקרוב בגלל ביקורו המתמשך של הכוכב סטורן שגרם לכם בשנה האחרונה לשנות את תפיסת עולמכם בכל מה שקשור לכספים ולהיות יותר פרקטיים ומציאותיים ביחס למתרחש בעולמכם. הצורך שלכם בחופש גרם לכך שלעיתים הרחקתם מעל עצמכם אנשים שדרשו את טובתכם.

עקרב


השבוע נכנס הכוכב וונוס לבית הכספים שלכם כך שנראה שאתם יכולים להתחיל להיות יותר רגועים מכיוון זה, כיוון שהתחלות חדשות מחכות לכם בעקבות שינוי זה. וונוס הוא הכוכב שאחראי על כספים ולכן מומלץ לכם להעז ולצאת מתוך המעגל שחייתם בו עד עכשיו, ולצאת לכיוון של התחלות חדשות ומרגשות. ככל שתתעכבו, כך יקשה עליכם יותר לפרוץ את המחסום ששמתם לעצמכם.

•מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
•לתחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש