זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 7/12/2014 06:27 ● ערב ערב 2683
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה-


קיימת תחושה טובה של שיתוף ומיסוד. אתם מרגישים בשלים להורות ולהתחייבויות בכלל. הצעות נישואין, חיים משותפים מעבר בית, קידום והצלחה. האנרגיה הדומיננטית הינה הצורך של כולם לפנות אליכם ולשתף איתכם פעולה. שבוע זה נושא זרעים לעתיד משופר.

שור-


תתכן חשדנות סרק במסגרת הזוגית. קנאה מיותרת שאינה במקומה. התדר הזוגי במרכז עולמכם השבוע. אל לכם לגרוע ואין סיבה להוסיף שמן למדורה. הקלפים שלכם יכולים להיות מאוד נעימים, וצפוי שבוע מניב בעבודה מכל סוג. רסנו את קנאתכם.

תאומים-


הקלפים מלמדים כי אתם גדושים וחסרי סבלנות עם נטייה לתוקפנות. מתנו את תגובתכם מול האנשים שאתם אוהבים. רגישותכם בשיאה. הזו שבוע שמאפיין ניתוקים. התקיפות שבכם תתפרש כתוקפנות. כושר המנהיגות שלכם וההערכה של העובדים עימכם יהווה הגנה תומכת ומנחמת.

סרטן-


התחלה חדשה. אתם מתחזקים השבוע. התמונה מתבהרת וצפוי קידום בעבודה. הינכם עשויים לקבל את ההכרה לה ייחלתם מזמן . אתם צפויים להגיש לכל דורש חסד ועזרה מכל סוג. ניחנתם בנדיבות מדהימה ואתם תחוו זאת בימים אלה. כיף יהיה לכם לתת ולעזור.

בתולה-


מתנות ופינוקים מהקרבה המשפחתית, חגיגות וחינגות, שפע והצלחה. גאווה בעיקר מהילדים. יש קידום במערכות יחסים וכן בעבודה. תתכן תקלה בכל הקשור בנסיעות או בכלי הרכב. הקלפים מבטיחים שבוע שמאפיין הרבה צחוק ומצב רוח טוב.

מאזניים-


קיים פוקוס בכל הקשור ללימודים. לפתע תחושו מרוקנים וצמאים להרחיב ידע. ההבטחה שניתנת למאזניים מהקלפים הינה של מיקוד ובטחון עצמי, המוביל להושטת יד מדויקת לקבל את כל מה שמונח לקראתכם.

עקרב-


הקלפים מלמדים על צורך להתבודד ולהתרכז במטרות, מבלי שדבר יסיח את דעתכם. כסף לרוב מהווה עבורכם אמצעי לבזבוז, אך כשהוא חסר אינכם מוצאים דבר מרגיע ומשקיט בלי שהוא ישנו. אמצו כסף קרוב לחזה ובחיבוק ידיים חונק.

קשת-


אצל מרבית הקשתיות הקלפים מרמזים די בגסות על "הוללות". הצורך לצאת לחופשי ממסגרות כובלות ובלתי מפרגנות. סיום מתבקש ללא ריב ומדון, כי אם בקלילות ואצילות המאפיינת את בני המזל. פרידה בחיוך כובש ואוזניים אטומות.

גדי-


שבוע הזוי מלא הפתעות וחוסר היגיון. במקום שאין הנאה מסתמנים ניתוקים. שחררו לחץ והרפו. נסו לצנן את הלבה שמשתוללת בראשכם. מובטחת הצלחה בכל התחומים, התנאי לכך הוא ביצוע מהלכים ממקום של שלווה.

דלי-


יצריות ומיניות, התרגשות התחלתית, שיחות נפש נעימות.קשה יהיה להוציא אתכם משלוותכם. אתם שרויים בתדר השקט, מתחברים לרוחניות וכידוע וכצפוי וגם די כרגיל ממגנטים את כולנו לתור אחר חברתכם שמסייעת להאיר את דרכנו.

דגים-


שבוע של עשייה ממקום של נותנים מכל הלב. תקצרו פירות ותתוגמלו בהתאם. שבוע של קירבה משפחתית מיוחדת, נחת מהצעירים במשפחה המורחבת, חיזור על ידי בן הזוג. אתם באור הזרקורים, נראים מעולה וממגנטים אליכם את כולנו.






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש