ווסאבי" מביאה את יפן למרכז מור באילת

מאת: אביבה דקל ● 24/12/2014 14:04 ● ערב ערב 2686
בין אם אתם אילתים או אורחים בעיר ומחפשים מקום מצוין לארוחת צהרים מיוחדת, הכי טעימה שאפשר,במחיר מצחיק - עיסקית צהריים ב"ווסאבי" במרכז מור ב -.49 ש"ח לאדם היא פתרון מושלם. בין אם אתם סועדים לבד, עם המשפחה או עם חברים. נסו את "וסאבי" ומובטח לכם שתודו שארוחה כל כך טעימה לא אכלתם מזמן.
ווסאבי'' מביאה את יפן למרכז מור באילת

אבל לא רק צהריים. ב"ווסאבי" יפנקו אתכם במטעמים יפנים החל משעה 12:00 ועד חצות, ואם לא בא לכם לצאת מהבית, שירות משלוחים יביא לכם את האוכל עד פתח הבית או עד החדר במלון בו אתם מתגוררים.

לפני כחודש מור גלעדי נכנסה כאחד הבעלים והמסעדה, שהייתה תמיד מצוינת, השתדרגה עוד יותר. מור גלעדי היא בתחום המזון מזה כעשור, יש לה עסקי הסעדה במרכז הארץ והיא יודעת הרבה מאד על כל הקשור באוכל בכלל ועל אוכל יפני בפרט. הצטרפותה לצוות "ווסאבי" היא תרומה רצינית ביותר לשדרוג ולשיפור שתפשה המסעדה מאז הגיעה מור למקום.

התפריט המשודרג של "ווסאבי" מגוון ביותר ואפשר למצוא בו מנות בטעמים מופלאים ולא רק סושי. כל מנה מכינים כאן ברגע שהוזמנה תוך הקפדה על כל פרט. החל מהאגרולים שמכינים במקום בעבודת יד ושכמותם קשה למצוא במקומות אחרים ועד לסושי מכל הסוגים: סושי, פוטומאקי, סנדויץ' סושי, קונוס, ניגירי, סשימי ויש גם מיוחדים כמו סושי עם נייר אורז, כבד אווז עם ריבת בצל וגם סושי טמפורה חם. לקבוצות סועדים מוצעות כאן מספר קומבינציות כמו: קומבינציה צמחונית, קומבינציה דגים, קומבינציה ווסאבי., בין המנות הראשונות כנפיים, ירקות טמפורה, שניצלונים ואגרול עוף או צמחוני שטוב ממנו לא תמצאו בשום מקום. ויש גם מוקפצים כמו נודלס, פאד תאי או אורז עם ירקות עוף או בקר. ונתחי עוף בפנקו, וסלטים כמו סלט אסייתי, סביצה סלמון אבוקדו, סלט סיני וסלט עוף וירקות חם. וישכמובן גם מרקים – מרק תירס משובח ומרק השף שצריך לבדוק מהו ביום בו תגיעו למסעדה. אבל מה שחשוב יותר מכל הוא שכל מנה שתבחרו תוכן לכם במקום וכל "ביס" יהיה בחזקת חווית אוכל מיוחדת במינה.

שמו של שירות הקייטרינג לאירועים של "ווסאבי"יצא לתהילה גם בטעמים, גם בצבעוניות וגם בעיצוב של המנות. תוכלו להתפנק במגשים מעוצבים, ברולים לפי בחירה ואם תרצו תוכלו להזמין לאירוע שלכם סושי-מן שיגלגל לעיני האורחים את הרולים הטעימים.

המקום לא גדול, אבל אבל הוא נעים, נקי ויש בו הכל - בעיקר שירות חם מכל הלב, אוכל מצוין ומחירים נוחים. אז למה אתם מחכים? הגיעו לווסאבי כדי ליהנות במקום או הרימו טלפון והאוכל יגיע אליכם חם טרי וטעים תוך זמן קצר.

תמונת כתבה


כתובת: מרכז מור
טלפון :08-6323062, או 08-6339366 למשלוחים ולתיאום אירועים.
פתוח: א'-ה' 12:00-24:00 יום ו' 11:00-15:00
מוצ"ש: מצאת השבת עד24:00
10% הנחה לתושבי אילת .
כשר בהשגחת הרבנות, אילת






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש