אל גאוצ'ו - מקום המפגש של אוהבי בשר מצוין ויין משובח

מאת: אביבה דקל ● 7/1/2015 11:22 ● ערב ערב 2688
צילום: יוני ישלח / אוהבים בשר? אוהבים בשר טוב? ואפילו טוב מאד? כזה שנמס בפה? בואו ל'אל גאוצ'ו' ולא תצטערו.
אל גאוצ'ו - מקום המפגש של אוהבי בשר מצוין ויין משובח

מסעדת 'אל גאוצ'ו' היא אחת הוותיקות בעיר ומנוהלת על ידי משפחת שחר שהם ממייסדי רשת 'אל גאוצ'ו' העולמית החולשת על סניפים רבים בישראל, תאילנד, רוסיה ועוד. בכל מקום בו שוכנת מסעדה מרשת 'אל גאוצ'ו' היא ידועה כמסעדה שאפשר לסמוך עליה שבה תוכלו ליהנות מנתחי הבשר המשובחים ביותר וכזו היא גם מסעדת 'אל גאוצ'ו' האילתית.
'אל גאוצ'ו' היא מסעדה יפהפייה מחופה כולה עץ ומעוצבת בסגנון ארגנטינאי, כך שעצם הישיבה באחד החדרים בה מכניסה את הסועדים לציפייה לארוחה מעולה, והציפיות בדרך כלל מתממשות. את הבשר שיוגש לשולחנכם מכינים לנגד עיני האורחים על גריל גחלים ארגנטינאי מיוחד, והיא אחת ממסעדות הבשר היחידות בארץ בהן מוכן הבשר על גריל גחלים לעיני הסועדים. ולא רק הגריל הוא ארגנטינאי, אלא גם הפחמים שבו הם פחמים מעץ הדר המיובאים במיוחד מארגנטינה ומעניקים לבשר ארומה מיוחדת. לשולחנכם מוגש הבשר על גריל גחלים אישי כדי לשמור עליו בטמפרטורה הנכונה. המסעדה שמה דגש מיוחד על נתחים מובחרים ביותר כגון: קובה ביפ היפני, אסאדו עגל חלב ההולנדי ואנטריקוט אנגוס מאורוגוואי, כך שכל נתח שיוגש לכם לשולחן הוא נתח בשר משובח ביותר.
בין הארוחות הטעימות המוגשות במקום גם ארוחות עסקיות מצוינות לא פחות, מהן תוכלו ליהנות בין השעות 12:00-17:00. המחיר של ארוחה עסקית הוא כמחיר המנה העיקרית בה בחרתם והיא כוללת נוסף למנה העיקרית גם מנה ראשונה לבחירה: אמפנדה, מרק או צ'וריסו ותוספת לבחירה למנה העיקרית: סלט או סלטינה (צ'יפס ארגנטינאי) ושתיה קלה. הקינוחים אינם כלולים בעיסקית אבל גם אם אתם בדיאטה חבל לוותר עליהם. את הקינוחים הנימוחים בפה מכינה במקום באהבה רבה שוקולטיירית מעולה ומקצועית ביותר.
במקום חדר יין מיוחד שבו נשמרים יינות משובחים מהארץ ומהעולם. בין היינות הישראלים ירדן קצרין, מרגלית ספיישל רזרב ומחו"ל יין שאטו פטרוס המגיע אלינו מבורדו שבצרפת ויינות רבים אחרים מאוסטרליה, מניו זילנד, מארגנטינה ועוד.
השירות אדיב, מקצועי ונעים, המקום יפה ומיוחד והאוכל לעילא ולעילא, אז למה אתם מחכים? בואו ל'אל גאוצ'ו' והתחילו לחגוג.

תמונת כתבה
צילום: יוני ישלח


פתוח כל יום 12:00-23:00
כתובת: כביש הערבה בכניסה לאילת



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש