כפתן- אירועי חינה

מאת: אביבה דקל ● 7/1/2015 11:27 ● ערב ערב 2688
טקס החינה במשפחות רבות חשוב לפחות כמו טקס החתונה ויש גם הרואים בו את הטקס החשוב יותר אותו חוגגים בעיקר עם בני משפחה ועם חברים קרובים. הוא אינטימי יותר, מחמם לבבות יותר ומסמל בעיני רבים את המסורת עליה גדלו ועל כן חשוב שטקס החינה יבוצע ויתוכנן באהבה, בהתאם לכל כללי המסורת ובהקפדה על כל פרט.. אז אם גם אתם רוצים שאת האירוע שלכם תזכרו ותמשיכו להתרגש ממנו זמן רב אחרי שהסתיים – 'כפתן' היא הכתובת לטקס חינה מושלם ויעידו על כך רבים שכבר ניסו ונהנו
כפתן- אירועי חינה

עבור איריס מור יוסף, בעלת "כפתן" תכנון חינה הוא בבחינת הגשמת חלום ועיסוק אהוב בו היא משקיעה את כל כולה.מאז ומתמיד נחשבה איריס בעיני חברים ובני משפחה לבעלת טעם מעולה בכל הנוגע לעיצוב ולתלבושות והיה זה מובן מאליו שאם מתכננים חינה ורוצים שתהיה חגיגית ומעוצבת במיוחד כדאי לרתום את איריס למשימה. ואיריס תמיד שמחה לעזור שכן אירועי חינה אותם אימצה לעצמה כתחביב תמיד קדמו לה בבגדים, בטקסיות המסורתית ובמנגינות. משהוצפה בעוד ועוד פניות מאנשים לעזור בתכנון החינה שלהם, החליטה להפוך את התחביב למקצוע והקימה את "כפתן"' ואם היא זו שמתכננת לכם את החינה לא תצטרכו לדאוג לשום דבר- לא לבגדים, לא לתפאורה, לא לאביזרים ולכלים מסורתיים ואפילו לא לעוגיות מרוקאיות, שכן איריס תדאג לאירוע מושלם, לאירוע שייראה בדיוק כפי שתמיד חלמתם שיהיה – קסום, צבעוני ומיוחד.

לאיריס אוסף גדול של תלבושות שהיא מעצבת בעזרת תופרת צמודה. והקולקציה מתחדשת כל הזמן, והיא צבעונית ומרהיבה ואפשר למצוא בה בגדים לחתן כלה, ותלבושות למשפחה ולכל האורחים. ואם בכל זאת לא מצאה כלת החינה בקולקציה בגד שהיא אוהבת - איריס תעצב במיוחד בשבילה בגד בדיוק כמו זה שתמיד חלמה שתלבש בטקס החינה שלה.

את טקס החינה תוכלו לערוך באוהל מפואר בצבעי בורדו וזהב שיקימו לכם ב'כפתן', או על גבי במה פתוחה מפוארת לא פחות. חתני השמחה יוכלו לבחור להגיע לטקס כשהם מובלים בכרכרה מפוארת או נישאים באפיריון מלכותי – הכל לפי רצונם ולפי טעמם. איריס תהפוך את האולם למקום קסום, תלביש אתכם, את המשפחה והאורחים, תדאג לכל האביזרים, הכלים המסורתיים והעוגיות המרוקאיות שאי אפשר בלעדיהם. איריס מלווה מקרוב את כל שלבי ההכנות, מקפידה על עיצוב מושלם של כל פרט ופרט ונמצאת במקום משך כל האירוע ודואגת שכל דבר יהיה בדיוק כמו רציתם וחלמתם. למשך האירוע איריס היא חלק מהמשפחה. היחס שלה ללקוחותיה הוא אישי וחם והיא לא עוזבת את המקום עד תום הטקס כדי לטפל בכל פרט.
.
אבל לא רק טקסי חינה - גם אם אתם מתכננים חגיגת בר או בת מצווה, 'כפתן' דואגת גם לכם, באוסף הגדול של הבגדים שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה ובקולקציה שהיא מעצבת ומחדשת כל הזמן תוכלו למצוא מבחר גדול של בגדים לחתן בר המצווה, לכלת בת המצווה וגם להורים ולבני המשפחה.

טלפון ליצירת קשר: איריס מור יוסף 0526368181



תמונת כתבה











חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש