ממלכת המטבח ב'זהר צח'

מאת: אביבה דקל ● 14/1/2015 15:41 ● ערב ערב 2689
כל בעל עסק, בעל מלון, מסעדה, לקוחות מוסדיים וגם לקוחות פרטיים רבים, יודעים שאם הם צריכים ציוד למטבח, מוצרי נייר,חומרי ניקוי אריזות TAKE AWAY, כלי אוכל, כלים חד-פעמיים וכל דבר שאפשר לחשוב עליו – כדאי להם להגיע ל'זהר צח'. כאן הם ייהנו מהמבחר הגדול, מהמחירים הזולים ומשירות חם, מקצועי ואדיב של הצוות הוותיק
ממלכת המטבח ב'זהר צח'

'זהר צח' הוא עסק משפחתי מהותיקים באילת, ולבטח הוותיק ביותר בעיר בתחום שיווק חומרי ניקיון, כלים חד פעמיים ומוצרי נייר לגופים מוסדיים. בשנת 1986 הקים מאיר בן עזרי את חברת 'קורל', המוכרת לאילתים רבים מתחום הציוד למטבח. את חברת 'זהר צח' הוא הקים שש שנים מאוחר יותר. מזה למעלה מעשר שנים מפעילה החברה סניפים ומחסנים בסין, בניו יורק ובלוס-אנג'לס, כשנתי בן עזרי, הבן הבכור, משמש כבעלים והמנהל של הסניפים בחו"ל. ערן בן עזרי, הוא הבעלים והמנהל של הסניף באילת. שני האחים עבדו ב'זהר צח' מאז שהם זוכרים את עצמם, וכבני הדור השני בעסק, הם ממשיכים לנהל את עסקיהם בדרכו של אביהם מאיר.

מה במחסנים ועל המדפים ב'זהר צח'?


ב'זהר צח' הממוקם באזור תעשיה 'שחורת', מרחק נסיעה של 2 דקות מהעיר, אפשר למצוא במלאי באופן קבוע מעל 5000 מוצרים במחירים סיטונאיים אטרקטיביים, שאותם אפשר לקבל באספקה מהירה מהיום להיום – וכמובן שהמשלוחים חינם:
*חומרי ניקוי באריזות גדולות למסעדות בתי מלון ומוסכים וגם באריזות של 4 ליטר לשימוש ביתי.
*מוצרי נייר איכותיים של 'חוגלה-קימברלי'.
* ציוד מטבח: סירים, מחבתות, כלי הגשה, כוסות זכוכית, צלחות פורצלן, סכו"ם נירוסטה יוקרתי, ביגוד מקצועי למטבח, נעלי עבודה, קרשי חיתוך, קולפני ירקות, מלקחיים וכל אביזר עזר לבישול והגשה במטבח.
* ציוד לקונדיטוריה: החל מנפת קמח, תבניות סיליקון, רינגים לאפייה, ועד שקי זילוף וצנתרים במגוון צורות וגדלים.
* ציוד לגלידריות: וופלים אכילים, סוכריות צבעוניות, סירופ לברד, תוספות ליוגורטיה כמו פקאן סיני ובוטנים, וכלים מיוחדים לפרוזן יוגורט וקרפ צרפתי.
*ב'זהר צח' מתמחים במכירה והשחזת סכיני שף מקצועיים. במלאי סכיני שף מקצועיים במחירים של החל מ- 20 ₪ ועד סכינים בשווי מעל 1500 ₪ של החברות הטובות בעולם במחירים עממיים גם למטבח הביתי.
*מגוון ענק של אלפי מוצרים של כלים חד פעמיים וקופסאות לאחסון מזון ו- TAKE AWAY של מסעדות. אריזות מיוחדות גם לפיצריות כמו: קופסאות קרטון, שקיות נייר וכלים לרטבים.
*כוסות לשתייה חמה וקרה במחירים הכי זולים בעיר – וכמובן תבניות אלומיניום וצלחות פלסטיק בהן משתמשים בכל בית בעיר.
*פחמים למנגל (B.B.Q) במחיר זול מאוד באריזות של 15 ק"ג.
*שקיות אשפה חזקות לפח גדול שלא נקרעות מעומס המשקל, ניילון נצמד, נייר כסף, מטאטאים, מגבים, מקלות, סחבות דליים, פחי אשפה, מיתקנים לבישום אוויר אוטומטיים ומכשירים לשירותים ציבוריים .
*מוצרי חשמל ביתיים במגוון גדול: מנגלים חשמליים, מסחטות הדרים חשמליות, מיקרוגלים, מיקסרים, קומקומים חשמליים, סירי טיגון, פלטות שבת, סירי בישול חשמליים ועוד.
שירות נוסף ב'זהר צח'- מיתוג מוצרים עם הדפס הלוגו של הלקוח על מוצרים כמו: שקיות, כוסות, קופסאות ומפיות נייר – שירות חשוב למסעדות, בתי מלון ועסקים שונים.
על הלקוחות המוסדיים של החברה נמנים גופים רבים באילת ביניהם :רשת המתנ"סים, עיריית אילת, גנים פרטיים, חברות ניקיון, כל בתי המלון, מסעדות רבות באילת, ועסקים רבים באזור התעשייה כגון מוסכי רכב, נגריות ומפעלים שונים.
לאחרונה פתח 'זוהר צח' את שעריו ללקוחות פרטיים, ולציבור הלקוחות הגדול נוספו לקוחות פרטיים רבים, שגילו שמשתלם לנסוע עד אזור התעשיה 'שחורת', לרכוש מוצרים במחיר סיטונאי, ולקבל שירות מעולה מהצוות הוותיק שעובד בעסק.
איך אומרים ב'זהר צח'? "כולם מוזמנים והקפה עלינו". אז בואו תנסו.

'זהר צח'-
כתובת: אזור תעשיה שחורת (רחוב האדריכל 49 )
טלפון: 08-6332632 פקס: 08-6332634
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-17:00, שישי 09:00-14:00
אתר : WWW.ZZ-ZZ.CO.IL
חניה בשפע. ויש גישה לנכים




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש