"יופי לך" – מכון טיפולים שיעזור לך להיראות טוב ולהרגיש מצוין

מאת: אביבה דקל ● 14/1/2015 15:42 ● ערב ערב 2689
הסתכלת בראי וחלטת שאת צריכה שינוי? חושבת שהגיע הזמן לטפל בשיער – להחליק, לצבוע, או סתם לעשות פן?. ואולי זה הזמן לאיפור קבוע או עיצוב גבות?. התבוננת בידיך וראית שהציפורניים שבורות, סדוקות, והלק מתקלף, והחלטת שהגיע הזמן לבניית ציפורנים או שאולי את פשוט מרגישה צורך לפנק את עצמך במניקור או פדיקור?. ב'יופי לך', המכון של רחלי תובל, תוכלי לקבל את כל הטיפולים האלו, באווירה שקטה, ביתית ואינטימית ולצאת חדשה
''יופי לך'' –  מכון טיפולים שיעזור לך להיראות טוב ולהרגיש מצוין

את רחלי תובל מכירים באילת היטב. גם משום שהיא ילידת אילת, בת למשפחה אילתית ותיקה, שגדלה והתחנכה בעיר, אולי משום שהיא בתחום היופי כבר 17 שנה, ויתכן מאוד שפגשתם אותה בחנות שהייתה לה בשחמון, או ממכון היופי שבקומה השנייה של מספרת 6% בה עבדה זמן רב.
כך או כך אם הרגשתם צורך לטפל בעצמכם וחיפשתם את רחלי ולא מצאתם, אל דאגה – רחלי לא עזבה את העיר היא עדיין כאן, אבל במקום חדש מקסים, שקט ורגוע.
לפני שלושה חדשים החליטה רחלי שהכי נוח וטוב לה לעבוד בבית, וזה גם מה שיהיה הכי טוב ללקוחותיה. החליטה ופתחה בביתה מכון יפהפה, צבוע לבן, מבריק מניקיון ומאובזר היטב, בו תוכלנה לקוחותיה להתרווח ולהתמסר לטיפולים, ולצאת מכאן בהרגשה טובה כשהציפורנים מסודרות, השיער נראה נפלא, וכל השיער המיותר הוסר בשעווה או בחוט מהגוף ומהפנים.
לרחלי לקוחות רבים שהולכים אחריה בכל אשר תלך, ויודעים שאצלה הם בידיים טובות, והטיפול שהן מקבלות הוא הטוב, המקצועי והדיסקרטי ביותר שאפשר לקבל.
עכשיו הם גם הולכים אחריה ל'יופי לך', המכון שפתחה לפני שלושה חדשים בביתה שברחוב רחם 4/1. ואם רק שמעתם על רחלי ולא פגשתם אותה עדיין ואתם מרגישים שהגיע הזמן לכמה טיפולי טיפוח שיער או ציפורניים, כדאי שתגיעו ל'יופי לך' ותיתנו לרחלי לטפל בכן מכף רגל ועד ראש.

את סודות המקצוע למדה רחלי ב'נייל סטודיו' בתל אביב, ולמרות הניסיון הרב שצברה משך שבע עשרה שנות עבודה בתחום, היא ממשיכה ללמוד ולהתמקצע, לנסוע להשתלמויות וללמוד כל מה שחדש בתחום, ולהכיר חומרים חדשים ודרכי טיפול חדשות. רחלי מעולם לא הניחה לעובדה שהיא גרה באילת לעצור בעדה מלצבור ידע - את המקצוע למדה בתל אביב והיא עדיין משתתפת בכנסים ובקורסים ובפגישות מקצועיות וכל הזמן לומדת ומשתלמת, כדי שתוכל להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב שאפשר.

מגוון הטיפולים אותו תקבלו ב'יופי לך' רחב ביותר:
*בנית ציפורניים, בניה באקריל במכחול וגם בטבילה.
*לק ג'ל ומניקור ופדיקור רפואי.
*איפור קבוע ועיצוב גבות.
*הסרת שיער בשעווה ובחוט מהפנים ומהגוף.
*טיפולי שיער כגון: החלקת קרטין המחזקת את השיער, מחליקה אותו ומורידה נפח. צביעת שיער וגם פן.

תמונת כתבה


'יופי לך'
כתובת: רחם 4/1
טלפון לתאום פגישה: 052-8436843


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש