זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 14/1/2015 15:44 ● ערב ערב 2689
מאת: רחל ארז תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 15-22/1/15
זודיאק

טלה-


התעוררות שמקורה בצורך לספק סקרנות, לטייל ולחקור מחוזות רחוקים ומרתקים בנוף הגשמי וגם הרוחני. ימים אלה מאופיינים בקרבה לדמות נשית במשפחה, שיחות נפש וסדר בראש. מגמת ניתוק או חיבור בסביבה החברתית הקרובה. אפקט המראה יסייע בידכם לראות תמונות ברורות, להסיק מסקנות ולפעול.

שור-


לשוורים ברור בימים אלה שעל מנת להשיג את מבוקשם עליהם לבנות פתח מילוט חדש. שבוע שגורם לפשפש ברגשות ובמושגי האהבה. אתם רוצים יותר, דורשים תשומת לב ואהבה, ונוטים לשכוח ולהתעלם מכל הטעויות שעשיתם בעבר הלא רחוק. מומלץ לכם להלחם בחוכמה בכדי להשיג את מבוקשכם.

תאומים-


נדמה כי הגעתם למנוחה ולנחלה. הקלפים מלמדים שלאחרונה המסגרות בחייכם מתבהרות, הספקות נעלמים ואתם חווים נבדלות וייחודיות. זה הזמן בו תרגישו מיוחדים, מלאי כבוד והערכה לכל מה שהשגתם.

סרטן-


קחו יוזמה ופסק זמן בו תוכלו לפגוש את הרצונות המהותיים עבורכם. סעו וקבלו נקודת רוחק. האנרגיות שלכם עייפות וזה הזמן לקחת החלטה וליצור שינוי פנימי שיגרום לכם להאמין ביכולות הטבעיות שלכם. קשה לכם להחליט ונראה שהתסכול גובר, קיימת עייפות הנובעת מעומסים הנגררים לאורך זמן רב.

אריה-


צפויה הצלחה שבאה בקלות יחסית. מוטיב של מנוחת לוחמים, אבל השאננות עלולה לפגוע בתדמיתכם בעבודה. אתם מנהלים, העגלה לא נעה ללא התערבותכם. במסגרת הביתית צפויה לכם הפתעה דומה. תקלות וחיכוכים שלא נראה היה שיוכלו לבוא על פתרונן מסתדרות מאליו.

בתולה-


מחליטים להתחתן. צריכים להתמסד. הופכים להורים. מפתיעים באהבה. זורמים במיוחד.רובכם מסכמים תקופה ארוכה דיה של הרמת כתף עיקשת וכעת לא זו בלבד שצמחתם רוחנית הבשלות מולידה רגש שיבוא מרום נשמתכם.

מאזניים-


הרבה חיוניות ומרץ. התחושה והתלהבות שהייתה די חסרה לכם בימים האחרונים שבה ומלווה את האנרגיה הטובה שלכם, מין, מיניות ואהבה, עבודה רבה. פרידות וניתוקים חיוביים עבורכם. זהו זמן מתאים להתגבר על דפוסים שזמנם עבר. צאו לדרך חדשה!

עקרב-


הצצה חיצונית לתוך חייכם תגרם באופן בלתי שגרתי. מאהב, מחזר יוצא דופן יפיח חיים. הנאה והיי יאפיינו את השבועיים הבאים.אנרגיה התחלתית, מעבר מפנק בתנאי המגורים. גיחה לחופשה קצרה בחו"ל. קלפים נעימים לחוות מבטיח לכם הזודיאק.

קשת-


חירות חופש ושחרור מכבלים מאפיינת את הקשתים כמוטיב מוביל בחייכם, אלא שהשבוע תחוו את עוצמתה של האנרגיה הזו. נסיעת יחיד תגרום לכם להרהורי נפש לכיוון החופשי.עד שובכם אתם תספיקו להבין את מידת התלותיות שלכם בתא המשפחתי.

גדי-


מוטב להגדיר את חרדתכם כי אז תגלו שאתם פשוט לא בנויים לחשוש. מנוע פנימי כשלכם יסייע וילהיב את כולם סביבכם.אז חדלו מהביקורת העצמית המעיקה, דאגה לכולם תגרום לכם לשכוח שאתם אנושיים ולוקחים על עצמכם עד כדי אפיסת כוחות וחוסר אנרגיה.

דלי-


יום הולדת זה יביא גאווה שתחמם את ליבכם. יום ההולדת בפתח מתחילים וממשיכים לחגוג את כל האלמנטים שמאפיינים חג ושמחה בלב. התלהבות והתאהבות, קלילות והומור. נסיעה והרפתקנות. לאלו שיש ילדים זה הזמן שילדכם יתאהבו במה שאתם. ובצדק.אתם בשיא. משתקפת מגמת פיוס ברוב התחומים.

דגים-


שבוע מפנק במיוחד בכל הקשור לגמול ותגמול. הדברים מגיעים אליכם בקלות מדהימה יחסית. הצעה מפתה מצד המעסיק הנוכחי.מתנה מפנקת מבני זוגכם תפתיע אף היא בעוצמתה. הקלפים שלכם ממליצים על הצורך שלכם באווירה הרמונית נעימה במסגרת הבית והמשפחה. איך לא?!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש