שניצליה - האחים בן ונתנאל מלכה מבשלים ואתם נהנים

מאת: אביבה דקל ● 4/2/2015 09:00 ● ערב ערב 2692
רעבים? אל תחשבו פעמיים, תנו קפיצה ל"שניצליה", תאכלו טוב, תפגשו מכרים וגם אנשים חדשים ותצאו מרוצים ובעיקר שבעים
שניצליה - האחים בן ונתנאל מלכה מבשלים ואתם נהנים

בשניצליה תוכלו ליהנות משניצל טעים וטרי שאותו יכינו לכם האחים בן ונתנאל מלכה שבעורקיהם זורם אוכל ובגנים שלהם טבוע הבישול והטעם עליהם גדלו האחים, כשהסתובבו בין הסירים שנים רבות, לצד אבא יוסי ב"שיפודי אילת" המיתולוגית. השניים למדו, הקשיבו , ניסו כוחם בבישול ובתיבול, אהבו כל מה שקשור במטבח וגדלו להיות טבחים. השניים מבשלים, מטגנים ומכינים כל מה שאתם מקבלים ב"שניצליה". הם אוהבים לבשל ולהאכיל אנשים וכשעושים משהו מאהבה זה תמיד מצליח.

ב"שניצליה" כל האוכל במקום מוכן מדי יום טרי, בריא ומזין ומוגש מהתנור, המחבת והצ'יפסר ישר לשולחן – בבאגט, פיתה או בצלחת. כל יום מקלפים כאן תפוחי אדמה, חותכים ומטגנים צ'יפס בטעם של פעם ואת הסלטים המונחים על מגשים מיוחדים לבחירתכם חותכים כל יום מחדש – חצילים, סלט כרוב ירוק וסגול, סלט חסה, סלט ירקות, סלט דלעת, בצל, פטרוזיליה, מלפפונים חמוצים, טחינה, חומוס ועוד המון דברים טובים. את כל אלה מקבלים עם המנה הבשרית בה בחרתם. אל תחמיצו את קבב הבית שהוא ממש משהו מיוחד. קבב הבית עשוי 100% בשר אנטריקוט ומוכן במקום טרי טרי כל יום. בנוסף יכול כל אחד לבחור לעצמו את הסלטים והתוספות. גם את הבאגטים אופים במקום מדי יום וריחות האפיה והטיגון מעוררי התיאבון ממלאים כל היום את ה"שניצליה"..

עם אוכל כל כך טעים, לא פלא ש"שניצליה" במרכז הוכמן הפכה למקום עליה לרגל של רעבים רבים שביניהם תוכלו לפגוש אנשים מכל חלקי האוכלוסיה של אילת. המסעדה שהתחילה את דרכה כמקום מפגש לחברים, למכרים ולתלמידי בית הספר 'אלמוג' והוריהם היא היום מקום בו תוכלו לפגוש אנשים מכל הגילאים ומכל חלקי אוכלוסיית העיר ביניהם דמויות מוכרות לכולם. גם סלבריטאים אילתים וצפוניים מבקרים כאן לעתים תכופות.

שניצליה מרכז הוכמן
טלפון: 08-6344474,
פתוח א-ה 11:00-19:00
שישי שבת סגור
כשר בהשגחת רבנות אילת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש