תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 11/2/2015 09:58 ● ערב ערב 2693
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מרקורי מתיישר השבוע במזל שלכם, כך שסוף סוף תוכלו לטפל בבעיות שמזמן נדחקו לפינה ולסיימן בדרך הטובה ביותר עבורכם.

טלה


נראה שיחסים בין אישיים ביניכם לבין הסובבים לכם מאוד מטרידים אתכם והשבוע תהייה לכם ההזדמנות לטפל בכך ולהביא לסיום נושאים שונים שרציתם לטפל בהם מבחינה אישית וחברתית. נראה שתחומים שונים בחייכם מתנהלים עכשיו מאחורי הקלעים ולכן מומלץ לכם לא לשתף אחרים בתוכניותיכם. גם מבחינה רגשית לא נראה שיש עכשיו הכרח לחשוף את רגשותיכם, אלא יותר לתכנן מהלכים.

שור


זהו שבוע מוצלח במיוחד להחצין את רגשותיכם ואת בעיותיכם בפני אנשים קרובים לכם, ובכך לזכות בשיתוף פעולה מלא מצידם ובאמונם. תהייה לכם האנרגיה הדרושה ליישום תוכניותיכם מבחינה חברתית ואפילו להעלות את המעמד שלכם בעיני אחרים. אנשים חדשים שייכנסו לחייכם יהיו מאוד משמעותיים ויצליחו לעזור לכם, כך שגם בהמשך בעתיד הרחוק תראו שהייתה זו תקופה טובה מאוד.

תאומים


מבחינה מקצועית זוהי תקופה עמוסה למדי עבורכם ונראה שהלחץ עליכם גבוה מאוד ולמרות שאתם מנסים לעמוד בכל הציפיות, אינכם מצליחים. עובדה זו גורמת לכך שאתם עצבניים יותר מהרגיל ואינכם עומדים בציפיות של עצמכם. התגובות שלכם חסרות סבלנות לזולת והתנהגות זו לא מאפשרת לאחרים להתקרב אליכם גם אם הם מאוד רוצים בכך. חכו לסיום הנסיגה ותראו איך הדברים משתפרים.

סרטן


נראה שאתם מרבים בנסיעות לאחרונה על מנת להיות בסדר עם כולם ובעיקר עם הדרישות שלכם מעצמכם. זהו בדיוק הזמן הנכון לעצור ולבדוק עם עצמכם מדוע אתם כל הזמן בתנועה ומדוע אינכם מרשים לעצמכם לנוח עד אשר אתם קורסים מעומס. מצב זה אינו טוב עבורכם ולכן אתם חייבים להרגיע את המתח הפנימי בו אתם נמצאים על ידי יציאה מהשגרה במובנים חיוביים שימלאו אתכם אנרגטית.

אריה


העובדה שאתם נמצאים חצי שנה לאחר יום ההולדת וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית השותפויות שלכם, גורם לכך שאתם עלולים להיות נסערים יותר מהרגיל ולא מצליחים להירגע. זה בדיוק הזמן לא להרשות לעצמכם להיסחף אחר הלחץ הרגעי בו אתם נמצאים וגם לא להגיע להחלטות חפוזות. חכו עוד כשבועיים ורק לאחר מכן הרשו לעצמכם להגיע למצב של תהליך קבלת החלטות.

בתולה


אתם נמצאים בשבוע שהוא מוצלח עבורכם בגלל העובדה שאתם יודעים שאתם יכולים להצליח בתוכניותיכם בעזרת אנשים נוספים קרובים לכם ואשר מאמינים בכם ובדעותיכם. השקיעו זמן סביר בעבודה ובתוכניות שלכם, על מנת שתוכלו לפנות לעצמכם זמן למימוש נושאים ותחומים אותם אתם שומרים לדעתכם לזמנים שלדעתכם יהיה לכם יותר זמן. קחו בפרופורציה את המחויבות שלכם למשפחה.

מאזניים


אתם רגישים יותר מתמיד ועלולים לקבל מחלות על רקע פסיכוסומאטי ולכן זה בדיוק הזמן לאוורר את מחשבותיכם ורגשותיכם על ידי עשייה כלשהי שיש בה יצירתיות. התיישרות כוכב התקשורת בבית האומנות שלכם יגרום לכך שהחושים שלכם יהיו ערניים ודרוכים ותוכלו להביא לידי פעולה את תוכניותיכם האישיות על ידי שיתוף פעולה עם האחרים שקרובים אליכם מבחינה רגשית.

עקרב


אתם מתחילים לסיים תקופה שהייתה לכם פחות טובה מבחינה אישית עם אנשים במעגל הקרוב שלכם ובעיקר עם המשפחה הקרובה. נראה שהיו לכם חילוקי דעות מאוד משמעותיים עם הקרובים לכם על סגנון ודרך חייכם. נראה שהגעתם להבנה כיצד הדברים צריכים להתנהל ומה החלק של כל אחד מכם בעשייה המשותפת. נסו להיות קצת יותר סבלניים ודברים יסתדרו לטובתכם.

קשת


אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקשור בתחום הבית והמשפחה ואתם יודעים שמה שאתם מוכנים לתת מעצמכם אתם גם מבקשים מאחרים שיפעלו עבורכם. ואולם , אין הדבר כך לצערכם ואתם נאלצים להבין שלא בהכרח הציפיות שלכם יכולות להתגשם. הדרישות שלכם מהסביבה בה אתם חיים לא תמיד מגיעות לידי ביטוי ומימוש ולכן אתם נוחים לכעוס לעיתים קרובות מדי עד כדי מתיחת הגבולות יתר על המידה.

גדי


הכוכב מרקורי התיישר בבית הכספים שלכם ובכך תגיע לקיצה תקופה פחות טובה מבחינה רגשית וכלכלית אשר גרמה לכך שתהיו מאוד מוטרדים ביחס לאייך אתם צריכים לנהל את המערכת הכספית שלכם. כמו כן, הייתם מאוד מוטרדים מכך שמא אתם פועלים בצורה לא נכונה אשר עלולה להביא לנזקים כלכליים אשר בעתיד יהיה לכם קשה לצאת מכם. מומלץ לכם להירגע – בעוד שבועיים הכול יירגע.

דלי


הכוכב מרקורי מתיישר במזל שלכם בשבוע הקרוב ולכן ייקח עוד כשבוע עד אשר תרגישו שאתם חוזרים לעצמכם והעניינים חוזרים למסלולם. זה בדיוק הזמן בו עליכם לקחת מנוחה מהכול ולא להרשות לעצמכם להתרגז בגלל דברים שאינם בשליטה שלכם. מבחינה כספית אתם עומדים בפני הוצאות שאינן קלות עבורכם, אך אין ספק שתצליחו לעמוד בכך ותוכניותיכם יצליחו.

דגים


הכוכבים מארס וונוס נמצאים במזל שלכם כבר כשבועיים ויותר ולכן אתם מרגישים שיש לכם את הכוח, הרצון והאומץ לעסוק בנושאים שחשוב לכם מאוד להיות ראשוניים בהם. נראה שאתם מקבלים את מירב האנרגיה מהיקום כדי לממש את תוכניותיכם והדברים בהחלט מסתדרים כפי שאתם רוצים. אל תרשו לאחרים להרפות את ידיכם בביקורת ובשיפוטיות על מעשיכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש