עם ש.ר.פ אתם בידיים טובות

מאת: אביבה דקל ● 11/2/2015 09:59 ● ערב ערב 2693
ש.ר.פ הגיעה לאילת ופתחה בפניי תושבי העיר עולם שלם של הקלות ונגישות לשירותי רפואה מסוגים שונים. החל בשירותי רופא עד הבית, דרך שירותי רפואה מקצועית, רפואת סקר ועד לחדר מיון פרטי. המטרה היא להנגיש את שירותי הרפואה הכללית, הרפואה המקצועית ורפואת המומחים, לחסוך בהוצאות ובאובדן ימי עבודה, בשל הצורך בנסיעות לרופאים מחוץ לאילת, וחיסכון בשעות רבות של 'בילוי' במסדרונות מרפאות קופות החולים השונות, או בחדר המיון של בית החולים
עם ש.ר.פ אתם בידיים טובות

רופא עד הבית


אחד השירותים שש.ר.פ מציעה הוא מנוי 'רופא עד הבית'. מנוי כזה מקנה לכם שירות של רופא עד הבית בכל מקום שאתם נמצאים- בין אם אתם בבית, במקום העבודה, וגם אם אתם נמצאים מחוץ לאילת. הילד חולה, אתם מרגישים רע? רופא של ש.ר.פ יגיע אליכם בכל מקום בו אתם נמצאים. השירות ניתן 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים. שוב אינכם צריכים להתאים את עצמכם לימים ולשעות בהן פתוחה מרפאת קופת החולים לה אתם שייכים, אינכם צריכים לשבת חולים, או עם ילד חולה, במסדרון ולחכות עד שיגיע תורכם להיכנס לרופא – אין סכנת הדבקות מחולים אחרים, אין בזבוז זמן. שירות רופא עד הבית של ש.ר.פ חרט על דגלו את הסיסמה- "נוחות, זמינות ומקצועיות", והם עומדים במשימה בכבוד.
מנוי של רופא עד הבית, אפשר לעשות באופן פרטי, או דרך מקום העבודה. כיום חברים בש.ר.פ כ- 600 משפחות, כלומר כ- 1800 איש בגילאים שונים. השירות מומלץ לכל אחד, בכל גיל, אבל בעיקר לאוכלוסיית גיל הזהב המתקשה להגיע למרפאות, ולמשפחות מטופלות בילדים.

מרפאת המומחים


בש.ר.פ אילת עומדת לרשות התושבים מרפאת המומחים שבה יוכלו החולים לפגוש במועד שיקבע להם מראש את הרופאים המומחים הבאים:
ד"ר בנימין שלו – רופא עיניים ילדים
פרופסור אורי קרמר – נוירולוג ילדים
ד"ר אלבר ארמה – קרדיולוג מבוגרים
ד"ר סלהב ואאל – רופא אף אוזן גרון
ד"ר אשר מזר – מומחה לריאות
ד"ר שפר זאב – מומחה לרפואה פנימית
פרופסור אור קיזרמן – רופא עיניים מבוגרים

כל אחד מהרופאים המומחים עובד בסבסוד עם קופת חולים אחת או יותר, כך שהעלויות תהינה פחותות בהרבה מאשר במקרה של רופא פרטי.
הרופאים מגיעים לש.ר.פ ושם את מקבלים את המטופלים. זמני הגעת הרופאים הם בהתאם לביקוש.

בדיקות סקר


אורח החיים המודרני, התובע מאתנו התמודדות עם סדר יום עמוס מלווה בלחצים רבים, נותן אותותיו גם בבריאותנו, ממחקרים עולה כי גילוי מוקדם של גורמי סיכון, עשוי למנוע התפתחות מחלות שונות ולעיתים להציל חיים. כדאי מאוד לערוך בדיקת סקר אחת לשנה.
הבדיקות נערכות במרפאת ש.ר.פ אילת, ואורכות כ 3-4 שעות. הבדיקות נעשות באווירה נעימה, תוך דגש על שירות אדיב, יחס אישי, ושמירה על פרטיות מלאה. בסוף יום הבדיקות, מקבל הנבדק דו"ח מפורט, המסכם את ממצאי הבדיקות עם הנחיות להמשך בירור במקרה הצורך, או המלצות על פעילות מונעת.

מוקד רפואה דחופה


מוקד הרפואה הדחופה של ש.ר.פ מעניק שירותים למבוטחי כל הקופות. חדר המיון מסוגל לטפל בקשת רחבה של מחלות ופציעות ללא זמן המתנה ארוך וללא תשלום מלא של אגרת חדר מיון.
הצוות הרפואי של חדר המיון הפרטי מורכב מרופאים מומחים בתחום הרפואה הדחופה או רפואת המשפחה, וכן מאחיות מתמחות ברפואה דחופה. השירות הניתן בחדר המיון הפרטי כולל בדיקות דם מורחבות, ספירת דם, כימיה, סממני לב, בדיקת שתן ומשטחי גרון באמצעות המיכשור החדיש ביותר בתחום. כמו כן, מטפלים בחדר המיון בפציעות, מבצעים חבישות, תפרים, הדבקה ואף עירוי נוזלים או מתן אנטיביוטיקה לווריד. למקרים בהם מתעורר חשש לפגיעה הקשורה בראייה, קיים בחדר המיון מכשיר מיוחד לבדיקת עיניים. המוקד לרפואה דחופה פועל החל מהשעה שש בערב מדי יום.

רפואת ספורט


בש.ר.פ עורכים בדיקות כשירות לספורטאים באילת ובסביבתה ולאנשים הזקוקים לאישור לצורך פעילות במכוני כושר וכו'. הבדיקות כוללות מבחן לב במאמץ ומתן אישורים רלבנטיים על ידי רופא ספורט מומחה.
שירות נוסף שנותן השר.פ. הוא הדרכות בעזרה ראשונה למאבטחים.

שירותי הרפואה הפרטיים של ש.ר.פ. - אלטרנטיבה אקסקלוסיבית מהירה ומקצועית כמעט לכל בעיה וקושי בה נתקל האזרח בניסיון לקבל שירותי רפואה שונים. תנו לש.ר.פ לעזור לכם לפתור את הבעיות, לקצר זמני המתנה ולחסוך מכם התרוצצויות, נסיעות לצפון, בזבוז כסף ואובדן ימי עבודה. (תדמית)

ש.ר.פ אילת
מרכז שלום (הכניסה מהכביש הראשי מול תחנת הדלק פז).
טל: 08-6332265, פתוח: ימים א'-ה' 20:00-24:00, ימי ו' וערבי חג 13:00-24:00, שבת וחג 09:00-24:00.
שירות רופא עד הבית פועל 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים.
www.sharapeilat.com
חפשו אותנו גם בפייסבוק: ש.ר.פ אילת




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש