סוף שבוע של אהבה בבלונים

מאת: אביבה דקל ● 11/2/2015 10:00 ● ערב ערב 2693
ה'וולנטיין די'- יום האהבה הבינלאומי יצוין השנה ביום שבת הקרוב (ה- 14-2-15). ב'בלונים עיצובים אמנותיים' חוגגים אותו בגדול, כמו תמיד. כבר היום מקבל את פני המגיעים לחנות הצבעונית, חלון ראווה שכולו לב ענק השזור בלונים אדומים, שאת מסר האהבה שלהם מחזקת שורה של דובוני אהבה. רק המראה יגרום לכם להתרגש ולרצות לרגש ובגדול את יקיריכם
סוף שבוע של אהבה בבלונים

לא רק חלון הראווה ב'בלונים עיצובים אמנותיים' מלא אהבה – כשנכנסים לחנות מרגישים מיד את האווירה – ורדי שוקולד אדומים, מארזים מפנקים בגדלים שונים ומגוונים, במחירים השווים לכל כיס, גימיקים לזוגות, כרטיסי ברכה מיוחדים, סוכריות מרשמלו בצורת לב על מקל, מארזים מלאים שוקולדים איכותיים עטופים באדום, דובים בגדלים שונים ומגוונים, דובים מאירים ומנגנים, ועוד המון דברים מיוחדים ויפים, שכל המקבל אותם יתרגש מאוד.
השנה יוצא ה'וולנטיין דיי' בשבת 14/2/15, ולכן החנות נותנת שרות במיוחד ללקוחותיה ונשארת פתוחה בשישי ה- 13/2/15 עד כניסת השבת, ופותחת את החנות חצי שעה מצאת השבת ועד השעות המאוחרות של הלילה, כולל משלוחים.

הפתעה שכולה אהבה


החנות מלאה אהבה במיוחד עבורכם. בואו תבחרו, תרגשו, קחו ותנו או שלחו למישהו שאתם באמת אוהבים! החלטתם להפתיע את בן/בת הזוג בגדול? ב'בלונים' יעזרו לכם, ויעצבו חדר שכולו אהבה בבית, או בבית המלון אליו הזמנתם את בן הזוג לסוף שבוע מיוחד. יעצבו לכם את החדר כך שבת הזוג שהחלטתם להציע לה נישואין, תגיד 'כן'. אם תרצו סתם להביע אהבה, תהיה זו הצהרת אהבה שאין מי שיעמוד בפניה.
התייעצו עם שלומי ולימור - לשניים ניסיון רב בהכנת הפתעות מסוג זה, ומובטח לכם שההפתעה תהיה מקסימה וגם יעילה.
אז רגע לפני ה'וולנטיין', אל תשברו את הראש. תנו קפיצה או צלצלו ל'בלונים', ותסמכו על לימור ושלומי וצוות החנות, שימצאו עבורכם את ההפתעה המרגשת שתקלע בול אצל בן או בת הזוג. אל תגידו שלא אמרנו לכם...
אבל לא רק בחג האהבה. ניתן בחברת 'בלונים' להפתיע בכל ימות השנה, ימי הולדת או כל אירוע אחר, ולהזמין משלוח של עיצובים מיוחדים מבלונים זרי שוקולד, מרשמלו, סוכריות גומי בכלים יפים ומיוחדים, בשלל צבעים וטעמים. צנצנות מלאות במבחר ממתקים עם מסרים במחירים טובים, לבית, לעבודה, לבתי ספר, גנים, בתי מלון ועוד, וכל זה בכדי לעשות שמח על הלב, לרגש ולהעלות חיוך על הפנים.

בלונים חוגגת שמונה !!!!


החנות 'בלונים' חוגגת שמונה שנים, והיא רק הולכת ומשתבחת עם הזמן, וכבר מזמן רכשה לעצמה סטטוס של מותג. כיום היא פועלת גם בתחום העיצובים המסחריים, עיצובי אירועים, עיצובי קידום מכירות, עיצובים אישיים ועוד. לכל אירוע מביא איתו צוות 'בלונים', ניסיון עשיר בהתאמת עיצובים אומנותיים לאירועים:
לחתונות - חופה, הפרחת בלונים, קבלת פנים ועוד.
לבריתות- מבחר עשיר של מרכזי שולחן, קבלת פנים, מעמדים ועוד.
לבר/בת מצווה- דקורציות של בלונים, מרכזי שולחן, שער קבלת פנים, מעמדים ועוד, והכל במחירים שווים לכל כיס.
חברת 'בלונים' הם גם הנציגים של חברת הבוטיק "נשיקה ראשונה-כשמילה פוגשת ממתק" - מתנות מעוצבות עם מסר אישי. בין שלל המוצרים בחנות הקטנה והמקסימה של 'בלונים': צנצנות ובקבוקים מלאים בנשיקות מרנג עם הדפסה אישית, עוגיות מזל עם מסרים, שוקולדים מיוחדים ועוד.
מגוון המתוקים והאריזות משתנה בהתאם לחגים ולתאריכים, וכמובן בהתאמה לאירועים שונים.
"בכל פעם שתיכנסו אלינו, תהיה החנות לבושה ומקושטת אחרת, בכל פעם תמצאו בה מוצרים מתאימים לתאריך, והאווירה במקום תמיד מסבירת פנים ומשמחת, חגיגית, עליזה וכיפית", מבטיחה לימור.

תמונת כתבה


'בלונים'
שד' התמרים 235/4 אילת
טל': 08-6333933, 08-6370637,
054-2386623. פקס: 08-6325914
www.balloonim.co.il
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-20:00 שישי וערבי חג09:00-15:00
לרשותכם תמיד במענה קולי בכל שעה ובכל יום.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש