אירועים מושלמים במלון דן פנורמה

מאת: אביבה דקל ● 11/2/2015 10:38 ● ערב ערב 2693
איך הייתם רוצים שיהיה האירוע החשוב שלכם? איך תראה חגיגת בר/בת המצווה? יום הולדת? ברית/בריתה? חינה? חתונה? – את כל מה שראיתם בדמיונכם מלון דן פנורמה מבטיח להגשים בגדול.
אירועים מושלמים במלון דן פנורמה

לרשותכם כמה אופציות לבחירה:
* באולם "קורל" הגדול אפשר לארח 300 חוגגים סביב שולחנות ועד 500 חוגגים בקוקטייל.
*אירועים מיוחדים במינם הם גם אלה הנערכים סביב הבריכה במדשאות המלון. כאן אפשר לארח חמש מאות איש סביב שולחנות באווירה של גן אירועים קסום תחת כיפת השמים כשמנגד מנצנצים אורות אילת והעיר השכנה עקבה.
*במסעדת דולפין חוגגים בדרך כלל בריתות. במסעדת דולפין אפשר לארח עד 300 איש בישיבה סביב שולחנות מעוצבים.

המלון מעצב את האולמות בהם נערכים האירועים בעיצוב קלאסי לבן באווירה יוקרתית ומהודרת, אבל אם מישהו מעוניין בעיצוב מסוג אחר ניתנת לו האפשרות להביא מעצב משלו ולעצב את המקום לטעמו.
מחלקת האירועים של מלון דן פנורמה דואגת ללוות את בעלי השמחה מרגע הפגישה הראשונה במשרדי המלון ועד תום האירוע. בכל זמן נתון עומדים יאיר דיין מנהל מזון ומשקאות לרשות בעלי השמחה בכל שאלה ובעיה המתעוררת והצוות המסור עושה ככל יכולתו כדי שהאירוע יהיה אירוע חלומי ומוצלח במיוחד - בדיוק כפי שראיתם בדמיונכם.
"אנחנו פתוחים להצעות, לשינויים ותמיד מוכנים לרצות את אורחינו – אין חלום שאנו לא יכולים להגשים בשבילכם" אומר יאיר דיין.

ימי הולדת בדן פנורמה הם אירועים מיוחדים במינם. בקיץ נחגגו מסיגות יום ההולדת סביב הבריכה במתחם המתנפחים הצבעוני "דני ג'אמפ" ובו מזנונים עשירים וצוות מיוחד אשר מפעיל את הילדים. בחורף נערכות חגיגות יום ההולדת באולם קורל המקושט בבלונים ועיצוב צבעוני כשהילדים מופעלים על ידי צוות הבידור ונהנים ממופעים מיוחדים המתאימים לגיל הילדים.

הרמה הקולינרית הייחודית והידועה של רשת מלונות דן לא פוסחת על דן פנורמה אילת, על המזון המגוון והמשובח המוגש באירועים מופקד שף המלון שי סוויסה שאחראי לתפריטים העשירים המותאמים כמובן לכל אורח לפי טעמו ובמסגרת התקציב העומד לרשותו. תפריטי האירועים נותנים מענה לבעלי מוגבלויות כמו חולי צלייאק, צמחונים, טבעונים וכו',
השף סוויסה ילווה אתכם ויחווה דעתו המקצועית עד להרכבת התפריט המושלם.

בנוסף לאולמות אירועים, יש בדן פנורמה שני אולמות המותאמים במיוחד לכנסים של עד 80 איש בתיאטרון עם כיבוד במזנונים בהגשה עצמית ועד 40 איש סביב שולחנות. לרשות הכנסים מעמיד המלון את העזרים הטכניים הדרושים כמו ברקו, מסך, מקרופונים, מערכת הגברה ועוד.

המספר הגדול של אירועים במלון דן פנורמה הוא פועל יוצא של מסירות הצוות, יחס אישי, הרמה הגבוהה של האירוח, מזון משובח, שירות ואווירה נעימה וכמובן גם שיתוף פעולה של מחלקת האירועים של המלון תוך הכוונת האורחים לקיום אירוע מושלם.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


רוצים להתרשם? הנכם מוזמנים לבקר באתר WWW.DANHOTELS.CO.IL
ובפייסבוק: DAN PANORAMA EILAT
טלפון להזמנות : 08-6389999
יאיר דיין 08-6389976



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש