אמריקה באילת- "אמריקה סטוק"

מאת: אביבה דקל ● 18/2/2015 10:14 ● ערב ערב 2694
צילם: מיכאל קבוט / במשך עשרים שנה שרתה החנות 'חצי חינם', בבעלותו ובניהולו של מנחם ארסלן, אלפי לקוחות מכל רחבי הארץ. כמו היום, גם אז, הייתה זו חנות שבה אפשר למצוא הכל לבית, במחירים שהם באמת כמעט חינם. אחיו הצעיר של מנחם, אריה, שהתגורר בניו יורק, דאג לשלוח סחורה איכותית, במחירים זולים ביותר ובאיכות מעולה לחנות של אחיו באילת. לפני ארבע שנים חזר אריה לאילת מניו יורק, בה שהה עשר שנים, ולקח לידיו את ניהול החנות כשהוא ממשיך לדאוג שתגיע אליה סחורה איכותית וזולה מכל העולם.
אמריקה באילת- ''אמריקה סטוק''

אותה גברת


בימים אלה החליפה החנות בעלים והסבה את שמה ל'אמריקה סטוק', כשהיא הופכת לסניף של החנות הגדולה והזולה בניו יורק 'אמריקה סטוק', המנוהלת אף היא על ידי קרוב משפחה של משפחת ארסלן. מהמהפך הזה כולם יוצאים נשכרים, שכן כעת המחירים אפילו עוד יותר זולים. 'חצי חינם' שינתה את שמה ל'אמריקה סטוק', אבל אריה ארסלן, שכל הלקוחות מכירים ואוהבים, ממשיך לנהל את החנות כמו שעשה בשנים האחרונות. אריה נותן שירות מכל הלב ודואג שכל מה שאתם צריכים לבית תמצאו כאן, וממשיך לדאוג שהסחורה תמשיך לזרום מכל העולם במחירים הכי זולים שאפשר ובאיכות מעולה. "משך השנים שבה היא קיימת", אומר אריה, "צברה החנות למעלה ממיליון לקוחות מרוצים מכל הארץ - לקוחות הממשיכים לבוא אלינו בשל המחירים, בשל האיכות ובשל השירות החם".
החנות מחולקת למחלקות ויש בה כמעט הכל:
*מוצרי חשמל לבית מתוצרת 'גולדליין' ו'יונדאי' – החברות המובילות בשוק בתחום החשמל והאלקטרוניקה.
*סכיני שף מבית 'ארקוס', 'ארקוסטיל' ו'ויקטורינוס', המוכרים לכל חובבי הבישול וגם לשפים מקצועיים.
*סולמות, קרש גיהוץ, מתקנים לתליית כביסה ועגלות קניות.
*מוצרי פלסטיק – פחי אשפה, גיגיות, קופסאות אכסון מכל הסוגים, סלי כביסה ועוד אין ספור מוצרים.
*ריהוט גן
*מוצרים לתינוקות
*צעצועים לילדים בכל הגילאים
*מכשירי כתיבה ותיקים לבית הספר
*אביזרי אמבטיה ואינסטלציה
*מצעים, מגבות
*סירים, מחבתות, כלי אוכל, סכו"ם וכוסות וספלים מכל הסוגים
*כלי נוי ופסלונים
ועכשיו לקראת פורים מבחר של תחפושות ואביזרים.
אם יש משהו שאתם לא מוצאים, תשאלו את אנשי הצוות המקצועיים, והם ידאגו למצוא בשבילכם מה שאתם מחפשים. אם לא מצאתם מה שחיפשתם, כמעט בטוח שבפעם הבאה כבר יהיה כאן מה שחיפשתם, שכן אריה מכוון את הזמנות הסחורה לחנות לפי מה שהלקוחות מבקשים וממשיך לדאוג שתגיע לחנות סחורה איכותית וזולה מארצות שונות.
רוצים דוגמא למחירים מצחיקים?
חמישה שרוולים של כוסות לשתיה קרה ב- 10 ₪ בלבד, שלושה שרוולים של כוסות לשתיה חמה ב- 10 ₪, חמישית מגבונים "תינוקי" ב-10 שקלים ועוד. אז תנו קפיצה, לא תתאכזבו.

'אמריקה סטוק'-
כתובת: שד' התמרים, מרכז רזין
טלפקס: 08-6326599
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-21:00, שישי 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש