'טרם' הגיעה לאילת ופתחה בפני תושבי העיר והנופשים דלת לעולם חדש של רפואה דחופה

מאת: אביבה דקל ● 25/2/2015 10:33 ● ערב ערב 2695
לרשת חדרי המיון 'טרם' 16 סניפים בפרישה ארצית, הנותנים מענה לכל בעיה דחופה, במקצועיות, באווירה טובה וללא צורך בהמתנה ארוכה.
'טרם' הגיעה לאילת ופתחה בפני תושבי העיר והנופשים דלת לעולם חדש של רפואה דחופה

הסניף האילתי, כמו כל סניפי 'טרם', מטפל בחולים בכל הגילאים, כולל תינוקות וילדים. הסניף האילתי, הממוקם במרינה של מלון 'מג'יק פאלאס' הוא מרווח ונעים ויש בו כל הדרוש לרפואה דחופה:
*חדר בדיקות בו מתבצעות בדיקות דם, כימיה, א.ק.ג. ובמקרה הצורך מבצעים בו גם פעולות כירורגיות זעירות ותפירת חתכים. צמודה אליו מעבדה חדשנית המצוידת בטכנולוגיות מעבדה חדשניות ביותר.
*חדר טראומה לטיפול במקרים קשים.
*חדר השהיה לחולים שזקוקים לטיפול של קבלת נוזלים, או תרופות לוריד או השגחה למשך שעות מספר. אם יש צורך באשפוז מעל חמש - שש שעות, המטופל מועבר לבית החולים. יש ב'טרם' גם אפשרות של תחליף אשפוז למטופלים הזקוקים לטיפול מתמשך – המטופל מגיע מביתו ומתאשפז באחד מחדרי הטפולים במקום למספר שעות וחוזר לביתו בתום הטיפול. זאת במקום להתאשפז בבית חולים למספר ימים.
בכל שעה שהמקום פתוח, נמצאים בו מינימום ארבעה אנשי צוות רפואי + צוות מנהלה ורופא תורן, שיכול להתייעץ בכל שעה באמצעות המערכת הממוחשבת של 'טרם' עם מומחים בכל תחומי הרפואה הדחופה – אורטופדיה, רדיולוגיה, קרדיולוגיה, רפואת ילדים ועוד. הצוות המקצועי עובר הכשרות רבות ושונות הרלוונטיות לתפקידו, כולל שימוש במערכת הממוחשבת של 'טרם', המקשרת בזמן אמת בין הרופאים השונים בכל רחבי הארץ. הצוות הרפואי מורחב לפי הצורך, כדי לשמור על יעילות ושירות מהיר ככל הניתן.
'טרם' מקבלת מטופלים מכל קופות החולים במחיר עד -82 ₪. המחיר כולל את כל הטיפולים, כולל בדיקות שונות, צילומים, אולטרה סאונד, תפירה, גיבוס ועוד. התיק הרפואי מועבר ישירות לתיקו של המטופל בקופת החולים לה הוא שייך, ועל ידי כך נשמר הקשר עם רופא המשפחה או רופא הילדים.

אחרי הפסח יפתח במקום מרכז מומחים, שייתן מענה מקומי לצרכים של האוכלוסייה, על ידי רופאים מומחים בתחום רפואת עור, קרדיולוגיה, עיניים, בדיקות אולטרא סאונד ועוד, שיגעו לסניף אילת של 'טרם' ויפגשו עם המטופלים במקום, דבר שישחרר את הזקוקים לייעוץ וטיפול מנסיעות למרכז הארץ. כמו כן תפתח במקום מרפאת חיסונים למטיילים המתכננים טיולים לדרום אמריקה, המזרח הרחוק, אפריקה ועוד.

מהיר, נוח ויעיל


רשת 'טרם' נוסדה לפני 25 שנה בירושלים על ידי דר' אפלבאום, מומחה לרפואה דחופה שראה במשך שנים רבות של עבודה בתחום הרפואה הדחופה את העומס והלחץ הבלתי נסבלים בחדרי מיון של בתי החולים, והחליט לעשות מעשה ולפתוח חדר מיון פרטי בו יוכלו המטופלים לקבל מענה מהיר ונוח לבעיות שונות.
דר' אפלבאום נהרג בפיגוע ב'קפה הלל' בירושלים, יחד עם בתו, שעמדה להינשא ביום המחרת. הרשת שהקים בירושלים צמחה משך 25 שנות קיומה לרשת המונה 16 סניפים, בהם מטופלים ברפואה דחופה כ- 50.000 מטופלים בחודש. בנהריה, כרמיאל, בני ברק, רמת גן, דרום תל אביב, אשדוד, קריית גת, מעלה אדום ועוד.
הטיפול בחדרי המיון של 'טרם' מקצועי מאוד, ודגש מושם על מענה לכל הבעיות במהירות מרבית. 'טרם' משתדלים ששום מטופל לא יתעכב בחדר המיון מעל לצורך. ברוב המקרים המטופל מתעכב בקבלה לא יותר מ 15-20 דקות עד שמתחילים בבדיקות הרלוונטיות, צילומי רנטגן אותם מפוענחים רדיולוגים מידית במקום, אולטרה סאונד, בדיקות מעבדה מתקדמות, וקובעים את המשך הטיפול - תרופתי או כל טיפול אחר כמו גיבוס, במקרה של שבר שאינו מחייב ניתוח, תפרים, פעולות כירורגיות זעירות וכו'.

ב- 29/3 יערך טקס פתיחה רשמי של המקום בנוכחות ראש העירייה, נציגי קופות החולים, משרד הבריאות ונציגי ציבור שונים. הקהל האילתי מוזמן לבוא ולהתרשם.

תמונת כתבה


חדר מיון 'טרם'
מיקום: במרינה מאחורי מלון 'מג'יק פאלאס'.
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 17:00-24:00, שישי 12:00-24:00 שבת 09:00-24:00
מספר שעות הפעילות של חדר המיון יורחב כבר בזמן הקרוב. כדאי להתעדכן טלפונית.
טלפון: 1599-520520. אין צורך לקבוע תור.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש