פגשו מסתנן בטיילת והפכו אותו לעבד

מאת: עומר כרמון ● 6/3/2015 23:13 ● ערב ערב 2696
נציג המשטרה סיפר בדיון בבית המשפט, כי המותקף פגש את הארבעה בטיילת. היתה לו היכרות שטחית עמם ממועדונים. הם הלכו אחריו לחדרו ב'בית אלמוג' ושם כלאו אותו. בבדיקה רפואית שנערכה למתלונן, נמצא קרע בעור התוף, המאשר כי ספג מכות רבות באוזניו. "בכל פעם שקשרו אותו והרביצו לו באיומי סכין, הם שטפו לו אחר כך את הדם מהפנים", הוא סיפר
פגשו מסתנן בטיילת והפכו אותו לעבד

ארבעה צעירים בראשית שנות העשרים לחייהם, נעצרו השבוע בחשד, כי במהלך סוף השבוע האחרון, כלאו מסתנן מאריתריאה, עובד מלון בחדרו במגורי 'בית אלמוג', הכו אותו והפכו אותו לעבד המשרת אותם. הם איימו עליו כי אם יתלונן נגדם, יפגעו בו כשישתחררו.

במהלך הדיון בהארכת מעצרם של הארבעה, הם קיללו בגסות את השופט ליאור ברינגר. בהחלטתו להאריך את מעצרם, ציין השופט: "מדובר בחשדות חמורים ביותר, מהם עולה תמונה של כליאת שווא של המתלונן ויתכן אף ניסיון להפוך אותו למעין עבד שלהם". אחד החשודים, בן 20, נעצר בשבוע שעבר בחשד שבמסיבת עובדים במלון בו הועסק, פשט את מכנסיו, חשף את איבר מינו והטיל את מימיו לעיני העובדים והעובדות. אחר כך השתולל ברחבת החנייה בכניסה למלון, בעט ברכבים שחנו במקום, איים שידקור אנשים ושפך בירה על אורחי המלון. אותו חשוד הורחק מאילת לחודשיים, אולם הפר את הצו.

נציג המשטרה סיפר בדיון בבית המשפט, כי המותקף פגש את הארבעה בטיילת. היתה לו היכרות שטחית עמם ממועדונים. הם הלכו אחריו לחדרו ב'בית אלמוג' ושם כלאו אותו. בבדיקה רפואית שנערכה למתלונן, נמצא קרע בעור התוף, המאשר כי ספג מכות רבות באוזניו. "בכל פעם שקשרו אותו והרביצו לו באיומי סכין, הם שטפו לו אחר כך את הדם מהפנים", סיפר נציג המשטרה. החשודים מכחישים את גרסת המשטרה והמתלונן וטוענים כי לא החזיקו אותו בכוח והוא יכל לצאת כל העת לאן שיחפוץ.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש