זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 12/3/2015 10:38 ● ערב ערב 2697
מאת: רחל ארז / תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 5-12-3-15
זודיאק

טלה-


הרגשה פנימית עזה לטובת התחלות חדשות: לימודים, נישואים, שינוי תפקיד ושינוי זווית ראיה. הקלפים מתריעים מפני אימפולסיביות אופיינית ילדותית ומיותרת. אל תאפשרו לרעיון כלשהו לסמא את גישתכם הבריאה והמפוכחת. מומלץ לטליים לבצע שינויים קטנים ומדודים ולא קפיצה קיצונית.

שור-


משפחתיות עושה לכם טוב. בתקופה זו תחפשו את ההתקהלות המשפחתית אצלכם וסביבכם. נוסטלגיה והבזקים מין העבר ייצרו מעין מראה לחייכם ואתם עשויים לקבל תובנה שתשרת אתכם שנים רבות. כל פעולה שאתם מבצעים בימים אלה, מלווה בהרגשה שלווה ובידיעה שאתם פועלים נכון.

תאומים-


משיכה עזה לקראת שותפויות מכל סוג ובלבד שלא תישארו לבד בתוך המסגרת הפנימית האישית והמקצועית. קיים שיתוף פעולה פורה ומניב. תישאבו כוח מתוך הקהילה שסובבת אתכם והיצירתיות תעלה אצלכם לגובה רם. רעיונות יבואו לידי ביטוי ותיסלל דרך חדשה לקראת הבאות.

סרטן-


השקט שהנכם מחפשים בימים אלה אינו מאפיין אתכם בדרך כלל. קיים מוטיב של התבודדות והתכנסות פנימה בכדי להיטען מחדש ולמצוא כיוון. התחום הזוגי עומד בסימן שאלה. כל מילה עלולה להקפיץ אתכם. הקרבה וקרבנות שולטים במתרחש.

אריה-


תחושת חיוניות, מרץ והתרגשות, מנחה את צעדכם לקראת השינויים שאתם יוצרים בחייכם כעת. חדורי מוטיבציה ולהט אתם עשויים לקחת החלטה שמקורה יהיה שינוי בתנאי המגורים. יתכן שתעזבו את העיר או את הבית. כל פעולה שתעשו תתאפיין בקלות זרימה וברכה.

בתולה-


נסיעת עבודה תביא הזדמנות והיכרות שונה ממה שידעתם עד כה. התנתקות מהקיים תעזור לכם לראות את המצב לאשורו. קיימת בעיה שקשורה לרשויות וממסד ויש לטפל בה ללא דיחוי. ישנה אזהרה מפני משפט. הצד הזוגי גונב את הדעת, ונראה כי אתם בסימני שאלה מאוד מהותיים. הצד השני מתעתע בכם.

מאזניים-


הבריאות מטרידה ויתכנו אלרגיות מציקות בדרכי הנשימה ולחלק גם בעור. חוסר סבלנות ורצון להיות לבד ובשקט. בעבודה אתם גורמים להתפעלות של ממש. כל הכח נאסף סביב פרויקט חדשני שאתם הקמתם. גאווה מסתמנת בסכום כסף שהחלטה מהירה שלכם הביאה. גמול ותגמול כספי למהירי החלטה.

עקרב-


הפתעות כספיות זורמות מכיוונים שונים. הצד הרגשי פחות מעודד וסבלנותכם פקעה סביב תחום זה. אתם לא בדיוק יודעים לאן פניכם מועדות, ובכל זאת, אתם מתלוננים על היעדרם של דברים. מומלץ לכם לתכנן חופשה עם אנשים ניטראליים ולשוב לפגוש את המצב אחרי שהתנתקתם.

קשת-


באמצעות וויתורים תשיגו הרבה יותר מכפי שאתם מייחלים להשיג. כל סוג של מאבק מוליד עוד ועוד מאבקים שיתבררו כמיותרים. מובטח לקשתים תדר יצרי במיוחד, כך שכל התחלה רומנטית מביאה מוטיב מקסימאלי של הנאות ומיניות. צפויה תחושת הוללת ושמחה, חגיגות, ואיך לא, תחפושות מפתיעות.

גדי-


מקסימום אהבה אתם מעניקים לסביבה. העוצמה השקטה שקיימת בכם ממכרת את הקרובים. אלה שחשבתם שחורשים את רעתכם יתבררו כמחפשים את טובתכם, ואלו שנדמה היה שהשתנו למענכם, נותרו כשהיו. אל תזדרזו כעת לחרוץ דין. יש לאפשר למתרחש לבוא על מקומו. כל ראיון עבודה יסתיים בהצלחה רבה. המוטיב העסקי חיובי ומלווה במזל.

דלי-


כבילות וחוסר יכולת לנוע הלאה מאפיינת את הדליים. מצב רוח ירוד ונטייה להתבודד. יש לקחת בחשבון שמצב רגשי זה נמשך כל עוד אתם דוחים את ביצועם של דברים שהוזנחו זה מכבר. מומלץ לתרגם זמן זה להטענות והיערכות מחדש לקראת פעולות חדות וחד משמעיות. התחלות וסופים.

דגים-


התפייסות וויתור מרצון ינחו את צעדכם בימים אלה. אתם מסירים התנגדות מול כל המערכת שאתם פועלים בה. התנדבות להעניק ולתת קיימת באופייכם, אלא שכעת תכונה זו תשפיע על כל מהלך שתבצעו. תידרשו לתת עצות והנחיות כמעט בכל התחומים.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש