אגס אילת - נוגסים במחירים

מאת: אביבה דקל ● 15/4/2015 09:47 ● ערב ערב 2702
בחברת שפיט ידעו היטב מה הם עושים כשנתנו ללירון אטיה לנהל את חנות האגס באילת. מאז קיבל לירון את החנות לידיו שידרג את המקום לאין ערוך ויותר ויותר אילתים כבר יודעים שהירקות והפירות באגס הם היפים ביותר, באיכות יצוא ובמחירים מצחיקים ובכל פעם שמגיעים לחנות מחכים להם מבצעים והנחות ונוספים עוד ועוד חידושים וזו הסיבה שהלקוחות מצביעים ברגליים וחוזרים ל"אגס.
אגס אילת - נוגסים במחירים

"והמחירים ב"אגס" הם זולים ללא תקדים, אבל לא באים בשום אופן על חשבון האיכות." אומר לירון "חברת 'שפיט', לה שייכת רשת חנויות הירקות והפירות ה'אגס', שסניפיה פרושים בכל הארץ, היא אחת מחברות הסיטונות הגדולות בארץ למכירת פירות וירקות, שמגדלת בעצמה את מרבית התוצרת החקלאית שהיא משווקת ללקוחותיה, לפרטיים והן ללקוחות הסיטונאים כתוצאה מכך נחסכים פערי התיווך ומרגע הקטיף ועד הגעת הסחורה לחנות עוברות לא יותר מעשרים וארבע שעות, מה שאומר שהסחורה תמיד טרייה ורעננה והמחירים זולים ביותר. מספר לקוחותיה של הרשת גדול מאוד וביניהם בתי מלון, בתי חולים, סופרמרקטים, לרשתות שיווק גדולות ועוד."
שאלתי את לירון, מה מייחד את 'אגס אילת'?
" אצלנו אין מבצעים במיוחד לחגים או לאירועים מיוחדים. אנחנו במבצע כל יום בשנה המחירים מטורפים ואצלנו כל יום הוא חג. הנוסחה שלנו להצלחה היא מחירים זולים, איכות ושירות."
להיט של הקיץ: פלטות לוהטות ב'אגס אילת'
לקראת הקיץ, ב'אגס אילת' החליטו לפנק את תושבי אילת והסביבה, באופציה שעד היום רק חלמו עליה, פלטת פירות העונה חתוכים במגוון צורות וטעמים מיוחדים, כולל פירות טרופיים ואף פלטות אבטיח עם/בלי בולגרית, אם בא לכם קינוח של 'הביוקר', או להפתיע את אהוביכם ואם אתם בדרך לים, קפצו לאגס ותתענגו על כל ביס, באחריות!

שירות חדששששש באגס, משלוחים עד הבית! בטלפון 08-9409570
משלוחים עד הבית ב 20 שקלים בלבד! (מינימום הזמנה 50 ש"ח)



'אגס' אילת
מיקום: רחוב המלאכה 9, א. ת.אילת, מול קניון העיר
טלפון: 08-9409570
פתוח: ימים א', ב', ג' בין השעות 08:00-20:00,
ימים ד', ה' 08:00-21:00 שישי 08:00-15:00






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש