אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 15/4/2015 09:50 ● ערב ערב 2702
צילה שיר-אל מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט zila@012.net.il
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


ילידי השבוע מודאגים שלא לצורך בגלל העובדה שכוכב התקשורת שהיה במזל שלכם עבר למזל שור שהוא הפוך מכם, איטי. רציני מדי ומביא איתו מחשבות מדאיגות.

טלה


כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא כרגע במזל שור וישהה שם במשך כל החודש הקרוב ולכן תרגישו שהעשייה שלכם איטית מהרגיל והקצב שלכם נבלם, למרות שהייתם רוצים לפעול מהר יותר. ולכן, כוכב זה מתווסף גם הוא אל כוכב התקשורת מרקורי שנמצא גם הוא במזל שור ובבית הכספים, ונותן לכם חוסר שקט בכל מה שנוגע למצב הכלכלי שלכם.

שור


הכוכבים מארס ומרקורי נמצאים שניהם במזל שלכם ומביאים לכם אנרגיה וצורך בהתחלות חדשות. מארס ייתן לכם את הכוח הפיזי הנדרש לביצוע משימות ואילו מרקורי ייתן לכם את יכולת התקשורת הנכונה על מנת להשפיע על האחרים לבצע את מה שאתם חושבים שנכון לכם לעשות. הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים נמצא כרגע בבית הכספים שלכם, כך שזה העיתוי הנכון לעשייה.

תאומים


הכוכב וונוס יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לחדש מערכות יחסים שכבר מזמן חשבתם עליהן, אך איכשהו עד היום הדברים התמסמסו עבורכם מחוסר תשומת לב או מחוסר יכולת לממש את התוכניות שלכם. הפעם נסו להפעיל קשרים מאחורי הקלעים, על מנת שתהיו בטוחים שאתם בכיוון הנכון וכדי שתקצרו את זמני תכנון התוכניות.

סרטן


בית הקריירה שלכם עובר מהפכים משמעותיים בגלל העובדה שאתם מרגישים שבמידה מסוימת מיציתם את דרככם בדרך הנוכחית ויש בכם רצון להתחלות חדשות. ייתכן ואנשים שכלל לא ציפיתם מהם על רקע חברתי, יעזרו לכם לרכוש קשרים חדשים שדרכם תוכלו בהמשך להגיע למימוש תוכניותיכם. למרות שאתם חסרי סבלנות, השתדלו להמשיך ולחכות באורך רוח.

אריה


הכוכב מארס נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם ויימצא שם במהלך כל החודש הקרוב, עובדה זו מלמדת על התנהלות אינטנסיבית ועל כך שייתכן ותהיו נוחים לכעוס מהר מדי וייתכן שאף הצד שכנגד לא בהכרח יבין על מה יצא זעמכם. זה הזמן להבין שלכל דבר יש את קצב ההתנהלות המתאים לו ביקום, וגם אם תנסו לזרז את מהלך העניינים , הרי שבסופו של דבר הכל יתנהל בזמן המתאים.

בתולה


השבוע השתחרר ויצא מהנסיגה הכוכב יופיטר שהיה במהלך כל החודשים האחרונים במצב זה וגרם לדברים להיות מוקצנים עד כדי כך שלעיתים קרובות הייתם בטוחים שאתם מאבדים איזון ושליטה. זה בדיוק הזמן הנכון להקשיב לתובנות הפנימיות העמוקות ביותר וגם אם הן לא מתאימות לכם לחיי היום יום, אתם נמצאים בדיוק במקום להפנים תובנות ובכך להביא לעצמכם שקט נפשי.

מאזניים


אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן חשבונות הנפש שלכם גדולים מתמיד. זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לבחון את ההתנהלות האישית שלכם למול האחרים ובעיקר לקרובים לכם במעגל הראשון ולבדוק האם אתם מתנהלים כמו שאתם באמת רוצים והאם אתם מתוגמלים על מעשיכם בהתאם למה שמרגיש לכם כנכון.

עקרב


אתם נמצאים בתקופה שבה קשה לכם מאוד להגיע לתוצאות אותן אתם רוצים להשיג. נדמה לכם שמכל עבר יש לכם קשיים ועל כל דבר אתם צריכים להתאמץ הרבה יותר מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש שלכם ולהחליט כיצד ואיך אתם מעוניינים להמשיך ובעיקר בהתנהלות הכספית שלכם, כיוון שנראה שכרגע שם זה מוקד הבעיה.

קשת


אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה עבורכם כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות והחלטות לגבי תחומים שלא בדיוק חשבתם על הרצינות שלהם ברגע שהסכמתם לקחת אותם על עצמכם מלכתחילה, ואילו עכשיו זה כבר מאוחר להסס. הדרך הנכונה עבורכם תהייה לסדר לעצמכם סדר יום וגם סדרי עדיפויות לגבי יעדים שאתם מתכוונים לממש.

גדי


זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית עבורכם כיוון שדברים רבים בחייכם עומדים בפני שינוי ולא בהכרח רציתם שינוי זה. נראה שאתם מצויים תחת השפעה של פחדים שבפעמים אחרות לא נתתם להם לנהל אתכם, אך עכשיו אתם בהחלט מנוהלים על ידם ועובדה זו מעכבת את קצב ההתפתחות שלכם. השינויים שאתם נדרשים לעשות מבית לא עוזרים לכם לשקט הנפשי הדרוש עכשיו לתהליך לקיחת ההחלטות.

דלי


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המשפחה הוא גם המעגל הראשון והקרוב לכם ביותר ולכן נראה שאתם מאוד מופעלים בנושאים אלה ובעיקר מרגישים שתחומים רבים מגיעים אליכם בלחץ ודורשים מכם לקיחת אחריות שעדיין אינכם בשלים בשלב הזה לעשות. ייתכנו שינויים אצלכם בסביבה הקרובה וייתכן שאנשים שהייתם קרובים אליהם יעברו למקום אחר.

דגים


הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם ומביא איתו שינויים במערכות יחסים. ייתכן ואתם משקיעים הרבה מאוד במשפחה הקרובה, ועדיין לא מרגישים שאתם יכולים להגיד לעצמכם שהנה אתם יכולים ליהנות מהשקט המיוחל כיוון שאנשים קרובים לכם עדיין נתמכים על ידיכם ומצפים שתפתרו להם את הבעיות האישיות. זה הזמן לעשות חשבונות נפש ביחס ליכולת שלכם לקבל ולתת.


•מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
•מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש