טור בריאות

מאת: או-מד מדיקל ● 6/5/2015 09:51 ● ערב ערב 2705
טור בריאות

בי-קיור לייזר ספורט – הפיזיותרפיסט הצמוד שלך



מזה שנים שהספורט הפך לחלק בלתי נפרד מחייהם של מיליוני ישראלים, המקיימים אורח חיים ספורטיבי: בחדרי הכושר, רכיבה על אופניים בסופי שבוע ובעוד מגוון פעילויות ספורט שונות. לכל תרומה רבה לבריאותנו, אך יחד עם זאת קיים גם סיכון משמעותי ושכיח- לפציעות ספורט אקוטיות וכרוניות. החל ממתיחה או דלקת בשרירים, דרך נקעים ועד פציעות מורכבות אף יותר בברכיים ובגב.

בימים אלה משיקה חברת 'אריקה כרמל' את דגם 'בי-קיור לייזר' SPORT החדשני, המטפל ביעילות בפציעות אופייניות לעוסקים בספורט חובבני או מקצועני כגון: מתיחת שרירים בכתפיים, כאבים בצוואר, כאבי גב עליון וגב תחתון, פגיעה ברצועות הירכיים, כאבי ברכיים, כאבים לאורך רכס השוק, במפרקי הידיים, דלקות בגידים, כאבי מרפק טניס, קרעים בגידים ועוד. השימוש במכשיר מאפשר את האצת תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, בנוסף לטיפול בכאב. 'בי קיור לייזר ספורט' יעל לטיפול בבעיות אורתופדיות וכאבים הנובעים מדלקות ופציעת ספורט אקוטיות וכרוניות.
המכשיר הקומפקטי והנוח לתפעול, במשקל של כ- 173 גרם, מפחית כאבים ומטפל בדלקות, באמצעות טיפול של כ- 6-8 דקות פעמיים ביום. החידוש המהפכני שבמוצר הוא מימדיו הקטנים, המאפשרים למשתמש לטפל באופן עצמאי ולהתרפא בכל מקום וזמן שמתאים לו, וכך לשמור על רצף טיפולי יום יומי, המשפר את התוצאות. 'בי קיור לייזר' ספורט, מפחית כאבים ודלקות תוך המרצת מנגנון ההחלמה הטבעי ומסייע בפתרון מקור הבעיה, וכל זאת ללא תופעות לוואי ידועות. הוא פועל על ידי טכנולוגיית לייזר רך בעוצמה של 4.5 ג'אול ובעומק חדירה של כ-4 ס"מ, על פני שטח טיפול גדול של 4.5 סמ"ר, בעוצמה מוגברת.
בתקופת הניסיונות עם המכשיר, ספורטאים רבים שחוו את יעילות הריפוי, דיברו על החוויה שחוו עם המכשיר הנייד שכה עזר להם ואמרו ש"יש להם ידיד חדש – פיזיותרפיסט צמוד".
'בי-קיור לייזר' ספורט נבחר על ידי הוועד האולימפי בישראל, בגיבוי הצוות הרפואי, כמכשיר הרשמי לטיפול בפציעות ספורט של הספורטאים האולימפיים הישראלים, לקראת משחקי ריו 2016. זהו המודל העוצמתי יותר של ה'בי-קיור לייזר', ועליו מוטבע הסמל של הוועד האולימפי.
הקהל הרחב מוזמן לשבוע השקה מיוחד שיתקיים בסופר-פארם שחמון אילת ביום חמישי ה- 14.5.15 בין השעות 10:00-23:00 ולקבל ייעוץ אישי וכמובן טיפול חינם.
*מחיר מיוחד בהשקה!
*המחיר תקף בתאריכים המצוינים לסניף שחמון אילת בלבד *עד גמר המלאי *בכפוף לתקנון


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש