זןדיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 6/5/2015 09:53 ● ערב ערב 2705
מאת: רחל ארז
זןדיאק

טלה-


האנרגיה של הטלאים בשיאה. נראים זוהרים ונמצאים במרכז הבמה החברתית. אתם ממגנטים אליכם שפע וטוב. בעבודה זהו זמן מתאים עבורכם לזוז ולהתנסות באתגר חדש. להורים שבכם צפויה חוויה הורית מרגשת. לפנויים, תתכן היכרות ברת משקל לכיוון מיסוד. השלמה וקירבה נכונה שתהווה בסיס טוב להמשך הקשר.

שור-


חוסר שקט פנימי וחשבון נפש מרגיז יכולים להיות חלק מתהליך פנימי טרום יום הולדת. חגיגות יום ההולדת הומות אדם זה לא מה שאתם רוצים כרגע. השוורים זקוקים לרוגע ונחת, תרים אחר פרספקטיבה על החיים, כדי לקחת תנופה קדימה. הקלפים מבטיחים הזדמנות להתנסות בחוויה רומנטית שונה המאפיינת מפגש מהסוג שטרם חוויתם .

תאומים-


נראה כי אתם מרימים כפפה ומנצלים בחוכמה הזדמנויות, כך שכל פסע בא לשרת את צעדכם בעיקר בתחום הזוגי. זהו זמן מעולה לתכנן ולקבוע זמנים לשותפות והרחבה מכל סוג. אנרגטית הקלפים מורים על המשכיות וזרימה תוך כדי תנועה.

סרטן-


מומלץ להתרחק מעט מתחום המשפחה ולבלות בנופים אחרים. האנרגיה שלכם זקוקה להטען מחדש. צאו לטייל בטבע, הימנעו מנסיעות ארוכות, בלו יותר בים ובעיקר הרפו ממחשבות. תנו דעתכם לכך שאתם עלולים לשכוח ארנקים או לאבד חפצים.

אריה-


הקלפים שלכם מאירים ויפים לאחר תקופה שבה המאמץ להשיג את שיבוא כעת בקלות יחסית. שוב נראה שאתם מחוברים לציר כוחכם ופועלים מתוך עוצמה פנימית נכונה. מסגרת הבית דורשת תכנון מחדש וזהו זמן מתאים מכל בחינה אפשרית.

בתולה-


ישנו מוטיב של אש בימים אלה בתדרים שלכם. אתם מרגישים דחיפות לשינוי מקום כאילו שאתם בורחים מהאש. הקלפים שלכם ממליצים לפתוח את ליבכם לחבר קרוב ולנסות להקשיב לדעתו. תנו את המושכות הפעם לאלו שאוהבים אתכם.

מאזניים-


מרכז הבמה ממגנטת אליה את המאזניים בזכות ההתנהלות המלכותית שלכם. ישנן הזדמנויות נדירות להרוויח הון יחסי מפעולה חדה ושכל ישר כשלכם. מובטחת לכם התעוררות רגשית והרמונית. התקשורת שלכם תשרת את כל התחומים.

עקרב-


הרבה עשייה צפויה בימים אלה לעקרבים עד למצב של תשישות. להורים שבכם העייפות נובעת מקשיים שקשורים לילדים בבית. הרגישות שלכם המדירה שינה מעינכם חייבת להילקח בחשבון. כן צפויה התמודדות סביב דמות ההורים.

קשת-


ישנה בעיה שדורשת פתרון מעמיק וכבר לא ניתן לדחות את ההתעסקות סביב בעיה זו. למעשה כל הסביבה תפנה אליכם במטרה לקבל פתרונות ועצות. חוש הצדק שלכם יסייע לכל הקשורים בדבר. כל פעולה שתבצעו תתאפיין בהגינות רבה ויושרה פנימית.

גדי-


הרגישות שלכם לקרובים יוצרת אצלכם אכזבות מיותרות. תבקשו מה שאתם רוצים וכך תמנעו מאי הבנות. התמודדות מול הממסד תניב תוצאה צודקת אך ההתעסקות בזה תגרום לכם למפח נפש ולתחושה שבזבזתם זמן יקר במקום הלא נכון.

דלי-


אתם מוקפים חברים וכולם מחפשים את חברתכם הממגנטת בימים אלה. הזרימה בשיאה. הפתעות נעימות וסכום כסף חיוני מגיע ממקור בלתי צפוי לחלוטין. צפויה התקדמות גם בנושא הרומנטי ותתכן הגדרת תפקיד בכיר בעבודה.

דגים-


התחום הרומנטי רגשי כובש כל חלקיק. הקלפים מלמדים שאתם בוחשים ומדשדשים בתוך המערך הזוגי בחייכם. אתם חווים צפייה הכרתית רוחנית על כל הבית הזוגי לאורך החיים. אתם צפויים לחוות הארה ותובנה בתחום זה כך שהמועקות סביב נושא זה ינשרו ותוכלו לקבל את המצב ולהשלים עם זה.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש