רב קט- איתך לאורך כל הדרך

מאת: אביבה דקל ● 20/5/2015 11:15 ● ערב ערב 2707
תינוק בא לעולם – צריך לרהט לו את החדר? ולא רק לתינוקות. 'רב קט' מלווה את הילדים לאורך כל הדרך גם כשהם גדלים וצריכים להחליף את החדר לחדר ילדים ואחר כך לחדר נוער. מחפשים ביגוד לתינוקות או לילדים? אביזרי טיפול וטיפוח לקטנטנים? צעצועים? מתנות ליולדת?. את כל אלה ועוד הרבה מאוד פריטים תמצאו ב'רב קט', החנות שפתח שי נתן לפני עשרים שנה.. אלה האיכות, רמת השירות והמגוון הגדול שעושים את ההבדל
רב קט- איתך לאורך כל הדרך

אין משהו שאמא לילדים קטנים, שלא לדבר על אמא לאחר לידה, מעדיפה יותר מלהגיע לחנות ולמצוא בה הכל מכל וכל. ואת זה בדיוק היא מוצאת ב'רב קט'. החנות כבר בת עשרים, אבל לפני כשנתיים התחדשה ושופצה להפליא, אבל הצוות נשאר אותו צוות אמין וטוב, שלא התחלף במשך השנים. זהו צוות מנוסה ומקצועי ביותר שצבר ידע רב, והוא קשוב לרצון הלקוחות ועומד לרשותם בכל עת על מנת לענות על כל שאלה ולייעץ בכל בעיה.
"הייחוד של 'רב קט' הוא מתן פתרון מקצועי ואישי במיידי!", אומר שי, "ב'רב קט' מועסק איש שירות המגיע עד הבית ונותן פתרון לכל בעיה המתעוררת בכל נושא עד רמת המוצץ. העסק שלנו הוא היחיד באילת העונה בצורה מיידית לצרכי לקוחותיו".
החנות מתמחה במגוון מוצרים רחב ביותר – ממוצץ ועד חדרי נוער קומפלט בהדמיה ממוחשבת. כל המוצרים נבחרים ונבדקים באופן קפדני ומלווים במידת הצורך באישור מכון התקנים. הספקים איתם עובדים ב'רב קט' הם מן המובילים בשוק התינוקות בארץ ובעולם.

מה בחנות?


במחלקת הרהיטים - רהיטי תינוק מבית 'סגל', ספק הרהיטים המוביל בשוק התינוקות מזה 70 שנה, ריהוט נוער של חברות המתמחות בייצור רהיטים בהדמיה אישית, מיטות תינוק ברמה הגבוהה ביותר המיובאות מאיטליה ושידות החתלה המיוצרות במפעל מתקדם וחדש. על כל הרהיטים מקבלים ב'רב קט' אחריות ארוכת טווח.

במחלקת הטקסטיל מוצרים של היצרנים המובילים בארץ בתחום: 'מיננה', 'גשש', 'צוציקים', 'טף אין', 'מינימי' ו'ורדינון'.

במחלקת מוצרי הבטיחות לתינוק מוצרים של החברות המובילות בארץ ובעולם: סלקל לרכב וכסא בטיחות מבית SAFTY, החברה הצרפתית המובילה בעולם בתחום מוצרי הבטיחות לתינוקות, וכסאות בטיחות של החברה האמריקאית EVENFLOW בעלת תו התקן המחמיר ביותר וסל קלים ועגלות של 'סייבקס'.

במחלקת העגלות


עגלות מהמובילות בעולם: 'בוגבו', 'מימה', 'פג פרגו', 'סייבקס' ועוד.

במחלקת עזרי טיפול והאכלה מגוון ענק של מוצרים ממיטב החברות: 'פיליפס אוונט', החברה הבריטית המובילה בעולם, המשתמשת בכלל מוצריה בטכנולוגיה חדישה בייצור מוצרי פלסטיק ללא ביספינול A, החומר הרעיל בפלסטיק, כמו בקבוקים, פטמות לבקבוק, מייבשי בקבוקים, סטרילייזר, שומר חום/קור, משאבת חלב, מחלק מנות ועוד.

ליולדת תמצאו בחנות פתרונות לימים שאחרי הלידה ולתקופת ההנקה. לדוגמה: תחתוני רשת, פדים להנקה, משחה ומגנים לפטמה, חזיות הנקה ועוד.

במחלקת מוצרי הטיפול והטיפוח


מוצרים של החברות המובילות: 'ד"ר פישר' ו'ד"ר בייבי' ומוצרים של 'כימיפל', חברת התמרוקים מספר 1 בארץ.

במחלקת הצעצועים


צעצועים לתינוקות ולילדים עד גיל חמש מתוצרת 'פישר פרייס', 'טומי', 'רוס', 'דיסני', 'פלייגרו', 'אצבעוני', 'טף טויס' ועוד.

במחלקת ההנעלה


תמצאו את הנעלים הטובות בעולם לתינוקות של החברה האמריקאית SEE KAI RUN.

ניתן להזמין במקום סל מוצרים לפני הלידה והם יגיעו לבית הלקוח בזמן הרצוי על חשבון 'רב קט'.
"מתוך סל המוצרים הרחב והמגוון שנבחר ונבדק על ידינו, עם ניסיוננו, באופן קפדני, יתאימו יועצי המכירות שלנו לכל יולדת ויולדת באופן מקצועי את סל המוצרים המתאים לצרכיה ולתקציבה. אנו מאפשרים את הקניה בתנאי תשלום נוחים עם התחייבות למחיר האטרקטיבי ביותר", אומר שי נתן הבעלים.

לסיכום הוא מציין: "כולם מעידים שאין על 'רב קט'"

'רב קט'
מיקום: מרכז חופית
טלפון: 08-6326011
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:30, שישי וערבי חג 09:00-14:00
חניה בשפע – יש
גישה לנכים יש




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש