אנטריקוט אקספרס - בר מסעדה כשר

מאת: אביבה דקל ● 20/5/2015 11:16 ● ערב ערב 2707
צילומים: שי סלע / 'אנטריקוט אקספרס' - מקדש האנטרקוט האילתי - חוגג 7 שנים ופותח את החגיגות במבצע מיוחד לתושבי אילת - המבורגר 200 גר' 1+1 מתנה
אנטריקוט אקספרס - בר מסעדה כשר

ב- 2008 פתחו עדי ודלית את 'אנטרקוט אקספרס' ויצרו פינה מקסימה המתמחה בבשרים משובחים כמו סטייקים מבשר אנטרקוט מיושן, המבורגר מבשר אנטרקוט מיושן, כבד אווז, פילה בקר ופרגיות. את הבשרים צולים בשבילכם על גריל גחלי הדרים ומגישים בצלחות או בכריכים, מתובלים ברטבים מיוחדים תוצרת בית ומלווים במגוון תוספות וסלטים.

המקום מעוצב בצבעי שחור ואדום בסגנון אקלקטי שכמוהו תמצאו בצרפת או באנגליה. משני צדי החלל הארוך- שני דלפקים: האחד לאורך הקיר והשני במרכז החדר לאורך דלפקי ההגשה ודוכן הסלטים - שני דלפקים עליהם מוזמנים הלקוחות לשבת על כסאות בר גבוהים וליהנות מהמנות המשובחות המוגשות לפי בחירתם בצלחת או בכריך. השירות חם ומקצועי והאוכל המוגש כאן הוא תמיד טרי. את הבשרים מכינים במקום טרי מדי יום וצולים ברגע שהזמנתם, והם מוגשים היישר מהגריל לצלחות – והכל בחיוך וביחס חם הגורמים לכל מי שמגיע למקום להרגיש מיד בבית. ריח הבשר הנצלה על גריל הדרים מיוחד ממלא את החלל ומעורר תיאבון. אילתים רבים אוכלים כאן על בסיס קבוע, והחל מ- 12:00 ועד הסגירה, המקום מלא עד אפס מקום.

בנוסף למנות בצלחת, כריכים וארוחות הילדים, מוצעות לסועדים ארוחות קומבינציה הכוללות כריך עם אחד מסוגי הבשרים, תוספת לבחירה בין טבעות בצל, הום פרייז, פוטטוס ותוספת שלא תמצאו במקום אחר – כדורי פירה מיוחדים, וגם סלט ירקות טרי לבחירה ומשקה קל. ארוחות הקומבינציה נמכרות ב'אנטרקוט אקספרס' במחירים משתלמים במיוחד.

מבחר הרטבים הגדול המוסיפים טעם למנות כולל רוטב פסטו, איולי, צ'ימיצ'ורי, שזיפים ופלפלים מטוגנים ואריסה ביתית. מיוחד למקום – רוטב פלפלת ההופך כל ביס לחוויה.

ב'אנטרקוט אקספרס' אפשר ליהנות ממבצעים משתלמים במיוחד.

מבצעי החודש:


טמאגו – המבורגר במשקל 150 גר' בתוספת ביצה וחזה אווז מעושן – שילוב מרתק של טעמים. ההמבורגר שבמבצע מגיע עם תוספת אחת לבחירה והכל במחיר של 54 ₪ בלבד.
מבצע חברים: ארבע המבורגרים + 2 תוספות לבחירה ובקבוק שתייה גדול במחיר של 132 ₪.
מבצע 10 : מיני המבורגר, מיני טורטייה, נקניקיה בלחמנייה ב- 10 ₪ ליחידה.

ההתמחות העיקרית של 'אנטרקוט אקספרס' הוא כריכים מבשר אנטרקוט מיושן כשר המגיעים לכל מקום באילת במהירות וביעילות משך כל השעות בהם המקום פתוח. ואם מחיר המוצרים שהזמנתם עולה על 60 ₪, המשלוח הוא חינם.

טעמו תתמכרו..

כתובת: מרכז רסקו חנות 8
פתוח: ימים א'- ה' משעה 12:00 - עד חצות
מוצ"ש – שעה מצאת השבת ועד חצות.
טלפון ליצירת קשר ולמשלוחים: 1700508989


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש