אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 27/5/2015 09:27 ● ערב ערב 2708
צילה שיר-אל מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה נומרולוגיה טארוט zila@012.net.il 0522 נייד - 248626-
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


השבוע עומד להיות מאוד עמוס עבורכם בגלל ריבוי הכוכבים במזל שלכם. כיוון שכך ,אתם עומדים להיות מאוד עסוקים ונראה שיהיה לכם את האנרגיות הדרושות .

תאומים


אתם המזל שהפעם חשוב לכם מאוד להיות מרוצים מהעשייה שלכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במקום הנכון לעשיית פרויקטים חדשים. אין לכם חשק או זמן להתעכב על דברים קטנים ולכן אתם יכולים לאבד את הדברים שעומדים לרשותכם שאיתם אתם יכולים לפרוץ את הגבולות שעד היום היו חסומים לפניכם. מאחר ומרקורי נמצא בנסיגה כרגע, זהו רק זמן לדיבורים ולתכנונים.

סרטן


בית הקריירה שלכם מופעל על ידי הכוכב אוראנוס שלא נותן לכם רגע דל, ולכן אתם מרגישים כל הזמן חוסר מנוחה ואף רצון לשבור מסגרות וללכת למקום אחר שבו נראה שיהיה לכם יותר קל להתמודד עם כל מה שעובר עליכם. מאחר ואתם אנשים שלוקחים אחריות על עצמכם, נראה שבכל זאת לא תרשו לעצמכם התנהגות אימפולסיבית ותתמודדו עם האירועים בהצלחה.

אריה


הפופולאריות שלכם בקרב החברים עולה בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית הקשרים החברתיים ונראה שאתם פורחים לאחרונה גם בגלל הנחמדות שלכם וגם בגלל העובדה שאנשים מחפשים את קרבתכם כי אתם מעוררים את התחושה שיש להם על מי לסמוך. ואכן זה נכון, הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם ומעניק לכם שפע של התחלות משמחות ומרגשות.

בתולה


בית הקריירה שלכם השבוע יהיה עמוס בכוכבים שזהו דבר טוב לכשעצמו, אך עדיין נמצא שם גם הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת ומביא איתו חוסר יציבות לגבי נושאים אלה. זה הזמן לנסות ולעבוד על נושאים שונים שמטרידים אתכם בתחום הזה, כיוון שזו גם ההזדמנות לטפל בנושאים רבים שאין לכם סבלנות ומספיק נתונים לטפל בהם בימים רגילים. הפעם הכל פתוח עבורכם.

מאזניים


בתקופה הקרובה מה שיעניין אתכם בעיקר הוא כיצד אתם ממנפים את עצמכם בעבודה דרך מערכות היחסים המעניינות שיש לכם. נראה שאתם מאוד עמוסים ועסוקים עם הקרובים לכם ולעיתים יש לכם חיכוכים כיוון שאינכם מעוניינים לקבל על עצמכם מרות של אחרים, אלא אם כן אתם מאוד מעריכים אותם. מומלץ לכם בשלב הזה, פחות לחתור לעצמאות ולנסות ולפעול בשיקול הדעת.

עקרב


יש לכם הכרח לפעול ולקחת אחריות מאוד משמעותית בכל הכרוך בנושאי כספים. אין לכם ברירה אלא להבין שההתנהלות שלכם עד היום לא הייתה נכונה ולכן אתם מרגישים חסרון כיס. הכוכב סטורן שמבקר בבית הכספים שלכם, הוא זה אשר ייתן לכם את הכוח והיכולת להתמודד עם הקשיים הכלכליים עד אשר תצליחו להתמודד עם הבעיות ולהתגבר עליהן.

קשת


אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד קשה עבורכם כיוון שאתם מתחילים לקחת אחריות על חייכם תחת השפעתו של הכוכב סטורן שהתחיל לבקר בחודשים האחרונים במזל שלכם. כמו כן, אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, ולכן זוהי גם תקופת שיא של כל מה שהתחלתם במחצית השנה האחרונה. אתם צועדים לקראת התחלות חדשות ולכן מגיע לכם גם לקחת קצת מנוחה בין המטלות.

גדי


הכוכב פלוטו כבר נמצא תקופה ארוכה במזל שלכם ולכן גרם לכם לתקופה של הרבה שינויים כשחלקם עדיין לפניכם. בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים ולכן נראה שנושא זה עולה עכשיו על הפרק. עליכם לוודא שאלה שהבטיחו לכם הבטחות אכן עומדים בדיבורים כיוון שבתהליך של כוכב מרקורי בנסיגה כנראה שלא הכל יסתדר כמו שרציתם וייתכנו שינויים.

דלי


עליכם לוודא בשלב הזה שכל ההבטחות שאתם מבטיחים לצעירים מכם במשפחה אכן מתקיימות במלואן, כיוון שבהחלט ייתכן שבמידה ותתחרטו עובדה זו תשפיע על הקרובים לכם, וגם לכם לא תיתן מנוח בהמשך בגלל ייסורי המצפון שתחושו. השקיעו יותר זמן בעבודה כיוון שנראה שהפעם יש מי שרואה את המאמצים שלכם ואף ייתכן שתוכלו לשפר את עצמכם בהמשך בתחום זה.

דגים


בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים ולכן נראה שתרגישו צורך להשקיע במשפחה הגרעינית שלכם ואף ליצור מצבים של אירועים שבהם כולם ישתתפו. מאחר וכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית המעגל הראשון של חייכם, מומלץ לכם לבדוק שאכן כולם חושבים כמוכם בתחומים השונים ובמידה ואתם רוצים ליצור אירועים חגיגיים, לוודא שכולם אכן זמינים ופנויים עבורכם.

טלה


אתם עסוקים מאוד עם האנשים הקרובים לכם ומאוד מנסים לרצות אותם בכל התחומים שאתם עושים. נראה שצפויות לכם בשורות טובות בבית המשפחה הקרובה אליכם ביותר, אך לא בטוח שעובדה זו תספק אתכם כיוון שהדרישות שלכם גבוהות יותר. הצורך שלכם בעצמאות עלול להביא אתכם למקומות לא נוחים ולעימותים עם הקרובים לכם בחוג המשפחה.

שור


נושאי כספים הפעם יהיו מאוד משמעותיים לכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית זה. מאחר וגם כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו אצלכם במקום זה, נראה שחשוב לכם מאוד לעשות כמה פעמים חושבים לפני שאתם מחליטים לקחת החלטות. זה הזמן האידיאלי לבדוק את האופציות שלכם אך לא לעשות שום דבר ביחס לכך, עד אשר תהיו בטוחים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש