זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 27/5/2015 13:08 ● ערב ערב 2708
מאת: רחל ארז / תחזית לפי קלפי הטארוט
זודיאק

טלה


הפופולאריות שממנה אתם נהנים לאחרונה קשורה בעיקר לתחום העבודה. מגיע לכם! עמלתם רבות כדי להשיג זאת. אתם נדרשים לגלות בגרות, אחריות והרבה יותר סמכות סביב הנושא. תנודות רבות אפיינו את התקופה האחרונה. עבורכם זוהי תקופה מצוינת ליחצ"ן את פועלכם בעצמכם וכמה שיותר, כך תוכלו להבטיח זריזות בתוכניות הממונים בנוגע לעתידכם.

שור


הלחץ שאתם חווים, יוצר תחושת חובה ואשם, כך בכל הקשור לתחום הרגשי. עליכם כעת לזרוע זרעים לעתיד – ובכלל, ברמה המיסטית, לכל מה שתשתלו היום, תהיה בעתיד השפעה ארוכת טווח. בנושא הקריירה והעבודה שנמצאות במרכז הכובד, צפויים הטבות ושינוי גישה. נושאים אשר נראו מעורפלים בתקופה האחרונה יתבהרו ויהיה לכם קל יותר להתמודד איתם.

תאומים


עליכם לשלוט ברגשותיכם ולא להיסחף מדי, כי בדרך זו אתם עלולים לגרום לאנשים המקבילים אליכם במטרות המשותפות להשתתק לנוכח גישתכם. הישמרו ממצב של אולטימטום שתציבו כצורך שלכם להתחדשות רגשית ופיזית. אתם נסחפים בגלל הרגשנות שלכם, שימו לב לא לחרוג מגבולות ההיגיון.

סרטן


ההוצאות רבות. שימו לב שאינכם מסכנים חסכונות או כספים חיוניים. נושא כספי שעלה לאחרונה יהפוך חשוב יותר ודחוף במהלך הימים הקרובים, כספים יתבזבזו וייעלמו, וחשוב לעקוב ולהיות מעורבים במתרחש. כפי שאתם עוזרים לאחרים, כדאי לכם לפנות לקבלת עזרה להלוואת גישור. ביולי מובטחת התעוררות של כוחות מחודשים, שיסייעו לכם להתמודד עם כל מצב.

אריה


קיים בכם צורך עז לטפח את סביבת המגורים שלכם על מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. השפע ימצא בבית המשפחה, תהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. השקיעו במקביל ביחסי ציבור ובדרך זו תוכלו לשדרג את עצמכם בסולם החברתי וגם להגיע אל האנשים המתאימים. אתם נקלעים למרכז ההתרחשויות. צפויות הפתעות מהממות.

בתולה


יש כמה גורמים שמפריעים לכם להתקדם בקצב הרצוי לכם. אין צורך לעורר מהומה על כל דבר שלא נראה לכם, עשו זאת בשקט ובתקיפות השקיעו קצת בבריאות שלכם, מה שאומר לאכול נכון, לצאת למינון מספק של פעילות פיזית וספורטיבית ולחזור לעצמכם. הקשיים רק מחשלים אתכם. הסיפוק שלכם גדול, וחשוב שלא תשכחו את האנשים הקרובים אליכם במיוחד בגלל פעילות חברתית חיצונית.

מאזניים


קיימת הרגשה נפלאה של גמול וקציר, כל מה שעמלתם להשיג מונח ומוגש לפניכם הושיטו יד לקבל. למלים שלכם תהיה משמעות רבה. במיוחד קיים דגש על היכולת לבטא את עצמכם, לשתף במה שעובר עליכם, ולנהל שיחות עומק עד השעות הקטנות דבר שיפתח שער עצום בתוך היחסים הזוגיים.
זמן להשקעה ביתית, לאירוח ידידים לשעות יפות של ביחד, ולבילוי משפחתי.

עקרב


זה בדיוק הזמן לאקשן ומכל הסוגים. חשוב שתממשו את היכולות שלכם, לא על חשבון אחרים, אלא לצידם. בכללי, אתם צריכים להיות זמינים יותר ופתוחים יותר. סמכו על תחושות הבטן שלכם 'מפגש מקרי שאינו מקרה' מלמד שיהיה קל יותר עבורכם לתקן את המצריך שינוי ותיקון. תקופה משמעותית בנושאים זוגיים. אלו מכם שיש לכם ילדים, תהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות.

קשת


המעורבות הרגשית מתחזקת לה בהדרגה, ואיתה גם חוזרים הרגשות העדינים שבכם. ייתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו ליישם את תוכניותיכם.
הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו מישהו בעבודה, דבר שיאפשר לראות אתכם כמתחרים ראויים מבחינה מקצועית.

גדי


אתם מעכלים ומעריכים מאוד את מה שעושים למענכם. אתם גם מתחילים להבין את הערך המוסף של פעילות ייחודית של האנשים שאוהבים אתכם מאוד. חלק מכם הנמצאים בבדידות יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות. אל תפחדו להתחבר אל האני הפנימי הגבוה שלכם.

דלי


נושא הזוגיות מתחזק. הידוק הקשר ודיאלוג רומנטי. תתכן גם היכרות חדשה.
הקטע היצרי יעורר בכם תחושת פינוק ותשאפו להביע רעיונות אומנותיים, התוצאה תפתיע אפילו אתכם.
האווירה סביבכם תשתפר, אנשים יגיבו אליכם בצורה חיובית יותר וגם אתם תרגישו שאתם שבים לעצמכם. צפו לארוחת ערב מקרבת לבבות עם כולם ורומנטיקה עדינה.

דגים


מומלץ השבוע לטפח ולהדק קשרים אישיים. אתם מחזירים לחייכם תחושה של יציבות וביטחון. חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליכם. התחדשות בכל מה שקשור לחפצי נוי, רהיטים חדשים ופרטי לבוש שונים ומיוחדים בסגנונם, תספורת אחרת שונה. תמשכו לכל מה שמרגיש לכם יפה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש