מרכז הרכב – פתרונות לבעיות חשמל ומצברים ברכב וביאכטות

מאת: אביבה דקל ● 10/6/2015 11:51 ● ערב ערב 2710
ב'מרכז הרכב' יתנו לכם מענה לכל בעיה בתחום החשמל ברכב וביאכטות, יחליפו מצברים, יתקינו פזומט, יפתרו בעיות במנגנוני חלונות חשמליים לכל סוגי הרכבים – והכל במקצועיות, באמינות ובאדיבות.
מרכז הרכב – פתרונות לבעיות חשמל ומצברים ברכב וביאכטות

בשנת 2005 לקח לידיו צורי זגדון, גמלאי בדרגת רב סרן, את 'מרכז הרכב' הוותיק והמוכר, ומאז 'מתקתק' העסק כמו מבצע צבאי ופותר כל בעיה ביעילות מרבית.

ב'מרכז הרכב' מתמחים בתחומים שונים:
*מכירה, התקנה ושירות של מצברי 'שנפ' באילת- 'מרכז הרכב' הוא סניף ראשי של מצברי 'שנפ' בעיר. כאן מוכרים את המצברים, מתקינים אותם ונותנים שירות.

*התקנת 'פזומט'- 'מרכז הרכב' הוא מתקין מורשה של 'פזומט'. במקום יתקינו בשבילכם מתקן לתדלוק באמצעות 'פזומט', המזהה את הרכב בתחנות הדלק של 'פז'. באמצעותו תוכלו לשלם עבור הדלק שאתם צורכים בחשבון חודשי מרוכז.

*חשמלאות רכב- 'מרכז הרכב' הוא מרכז לתיקוני חשמלאות רכב. כאן יטפלו בכל תקלות החשמל של כל סוגי הרכבים. אין רכב שיגיע עם תקלה במערכת החשמל ולא יצא מכאן כשהוא עובד כמו חדש.
לפני כשנה, הצטרף לצוות 'מרכז הרכב' מרוואן, חשמלאי מקצועי, מומחה באיתור תקלות חשמל ופתרונן. ברזומה של מרוואן 17 שנה של ניהול מוסך, ואפשר לסמוך עליו שהוא יודע כל מה שצריך לדעת בשטח חשמלאות הרכב.

*אלטרנטורים וסטרטרים: ב'מרכז הרכב' מוכרים, משפצים ומתקנים אלטרנטורים וסטרטרים לכל סוגי הרכב. במקום מלאי גדול של כל סוגי האלטרנטורים והסטרטרים למכירה.

*מצברים- ב'מרכז הרכב' מגוון רחב של מצברים: לרכב, לקלנועית, לאופנועי ים, לטרקטורונים, למשאיות, למכונות שטיפה, ליאכטות ולמערכות גיבוי.

"במסגרת שיפור השירות", אומר צורי, "אנחנו נותנים שירות עד הבית. נתקעת ואתה צריך מצבר חדש? אנחנו מגיעים למקום בו אתה חונה ומתקינים את המצבר. גם יאכטות וספינות מקבלות כאן 'שירות עד הבית'. לרוכש מצבר חדש – התקנה במקום העגינה.

ב'מרכז הרכב' מוכרים גם מצברים מסוג TROJAN בעלי תקן אמריקאי ליאכטות, אוניות ולמכונות שטיפה.

*מכירת אביזרי רכב- במקום מגוון רחב של אביזרים לרכב. החל במערכות שמע, רמקולים, רדיו דיסק ועד מגבים, כיסויים למושבים, כבלים להתנעה ועוד אביזרים רבים.

הטיפול ב'מרכז הרכב' מקצועי ואמין, היחס אישי, חם ואדיב. כאן מטפלים בכל בעיה בסבלנות וברצון אמיתי לפתור אותה על הצד הטוב ביותר.

חדש במרכז הרכב: תיקון מנגנוני חלונות חשמל לכל הרכבים.

'מרכז הרכב'
כתובת: המלאכה 4, א.ת. אילת (מול סלקשיין והג'חנון של חני)
טלפון: 08-6378566, 053-5558808
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-17:00, יום שישי 08:00-13:30.
.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש