נעים להכיר: 'המלצרים המזמרים' של נתנאל אסולין

מאת: אביבה דקל ● 17/6/2015 12:34 ● ערב ערב 2711
'המלצרים המזמרים' של אילת מביאים לעיר הדרומית טרנד חדש-מחודש שנועד לשדרג כל אירוע פרטי, קטן או גדול. 'המלצרים המזמרים' - חבורה צעירה ודינמית שתשרת אתכם כמלצרים בכל מקום בו תבחרו לחגוג אירוע, במסעדה, בבית, על חוף הים או באולם. ותהיו בטוחים שהם יעשו זאת בצורה הכי מקצועית שאפשר, ישירו בכל סגנון שתבחרו ובעיקר- יהפכו את האירוע שלכם למשהו שונה ומיוחד
נעים להכיר: 'המלצרים המזמרים' של נתנאל אסולין

נתנאל אסולין בן 31, יליד אילת, עמוק בתחום הבידור מזה 12 שנה. הבעלים של חברה המספקת צוותי בידור לרשת מלונות 'אסטרל', רשת 'קיסר', מלונות 'הוליטל' ו'אורכידאה', מביים הצגות, מפיק אירועים בבתי ספר, בבתים פרטיים ובמסעדות. לאחרונה, יצר נתנאל שחי ונושם בידור, קונספט חדש – 'המלצרים המזמרים' – צוותים צעירים ודינמיים שמגיעים לכל מקום בו תבחרו, לחגוג את האירוע שלכם והופכים אותו לאירוע מיוחד במינו – חגיגה של מוסיקה ואווירה.
הופעת הבכורה של צוות 'המלצרים המזמרים' הייתה במסיבת הסגירה של 'פארק אבניו', שם הצליחו להרים את האירוע ולשדרגו לכדי חגיגה שאין כמותה. נתנאל מאמין שעד מהרה ניתן יהיה לראות את הצוותים של ה'מלצרים המזמרים' בכל מקום בו חוגגים אירוע.

מזמרים בכל מקום


'המלצרים המזמרים' מתאימים להופעות בכל מקום ומהווים ערך מוסף בכל אירוע בו הם משתתפים.

מלצרים מזמרים במסעדה


צוות 'מלצרים מזמרים' המגיע למסעדה מכניס אווירה מיוחדת למקום. הזמנתם מקום במסעדה כדי לחגוג אירוע? שאלו את בעל המקום באיזה ערב מגיעים המלצרים המזמרים למסעדה שלו, כי מה יותר נעים ממלצרים שיגיעו לשולחנכם עם התפריטים, ייקחו הזמנה ויגישו לכם את המנות וישירו ליד שולחנכם שירים המוקדשים רק לכם?

מלצרים מזמרים באירועים פרטיים בבית, באולם או על חוף הים.

בר/בת מצווה


הבן או הבת שלכם מגיעים לגיל בר/בת מצווה והם מוכשרים, אוהבים לשיר ולשחק? הזמינו לאירוע שלכם את 'המלצרים המזמרים', והילד שלכם יופיע ככוכב של שואו אותו יפיקו המלצרים המזמרים במיוחד בשבילו.

חוגגים יום נישואין, יום הולדת?


כל אירוע יכול להפוך למשהו מיוחד אם תוסיפו לו את הערך המוסף של 'המלצרים המזמרים'.

'מלצרים מזמרים' טוב גם לעסקים


מסיבות עובדים, ימי גיבוש, השקות מקוריות של מוצרים, כנסים באווירה אחרת, ערבי חברה מלהיבים, הרמות כוסית, טקסי עובד מצטיין וכל אירוע עסקי של חברה קטנה כגדולה. באמתחתם של 'המלצרים המזמרים' הצוות, הבמה, הציוד המוסיקלי וציוד ההקרנה שיעזרו להפוך כל אירוע לחוויה. במסגרת האירוע העסקי שלכם, תוכלו לשלב תחרויות מלהיבות בסגנון 'כוכב נולד', חידונים, שעשועונים ושירה של נבחרת המלצרים המזמרים. צוות 'המלצרים המזמרים' יקפיץ כל אירוע עסקי, יסייע לכם בגיבוש הצוות ויעלה חיוך על שפתי כולם.

מברק מזמר- מפתיעים בגדול


רוצים להפתיע את יקיר ליבכם במקום העבודה ולצאת גדולים?
אחד מצוות 'המלצרים המזמרים' יגיע עד למקום שבו תקבעו, עם השיר האהוב על האדם אותו תרצו להפתיע וישמח אותו עם הרעיון הייחודי.

אז למה אתם מחכים? 'המלצרים המזמרים' מגיעים לכל מקום והופכים כל אירוע לחוויה, כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר, להגיד מה אתם רוצים, והמלצרים המזמרים בדרך אליכם לעזור לכם להפוך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

טלפון ליצירת קשר: 052-5912912



תמונת כתבה


תמונת כתבה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש