מדיפוט רשת מכונים אורתופדיים מבית עטרת מדיפוט מאז 1939

מאת: אביבה דקל ● 8/7/2015 16:13 ● ערב ערב 2714
צילום: מהאלבום הפרטי של 'מדיפוט' / מאז נפתח הסניף האילתי של 'מדיפוט' ביוני 2014, רכש לעצמו מוניטין ולקוחות מרוצים רבים והאילתים כבר יודעים שאין צורך לנסוע למרכז הארץ כדי לקבל שירות מקצועי ואמין בכל נושא אורתופדי
מדיפוט רשת מכונים אורתופדיים מבית עטרת מדיפוט מאז 1939

ב'מדיפוט' עובדים אורתותריסטים וטכנאי מדרסים מוסמכים הערוכים לקבל את הקהל האילתי לאבחון בכל עת ויתנו פתרון לכל שאלה לגבי ביומכניקה של גוף האדם. כאן ב'מדיפוט' יודעים להתאים לרגל של כל לקוח/ה את המדרס והנעל הנכונים ונותנים מענה לכל שאלה בתחום האורתופדיה. את המכון מלווה המנטור הצמוד של הרשת חנוך בר גורן, אורתותריסט מומחה, מייסד 'גפים' תל השומר, שהוא מומחה בקנה מידה בינלאומי ומוסמך לטפל בכל בעיה הנוגעת לרגליים, גב, עמוד שדרה, פרוטזות ועוד.
צוות 'מדיפוט' עובר הכשרה מיוחדת בכל הקשור לילדים הזקוקים להתאמת מדרסים ונעליים מיוחדות וערוך לתת מענה מקצועי לכל הכרוך בנושא זה.
'מדיפוט' עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם כל קופות החולים והמוסדות.
הצוות שבמקום מתמחה בייצור מדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס, נעליים בהזמנה, חבישות, חגורות גב, כסאות גלגלים, מיטות סיעודיות, טייפים קנזיאולוגים, רולטורים, הליכונים, מקלות הליכה, קביים, נעלי נוחות וספורט ונעליים אורתופדיות.
המוצר החדש בתחום השינה ב'מדיפוט' - כריות ומזרנים לשינה מבית טכנוג'ל - טכנולוגיה איטלקית מתקדמת וחדשנית התורמת לשינה ערבה ושקטה, ג'ל מהפכני המנדף חום ומקרר לאורך כל הלילה.
'מדיפוט' עשתה קפיצת מדרגה ברמת השירות והקימה ניידת שירות, אותה ודאי ראיתם מסתובבת בעיר ובארץ. ניידת זו מגיעה לבתיהם של אנשים שאינם מסוגלים פיזית לצאת מהבית. צוות 'מדיפוט' המקצועי מגיע, מאבחן, מבצע את המדידות הנחוצות וחוזר לבית הלקוח עם המוצר המוגמר.
'מדיפוט' מלווה את קהל לקוחותיה בכל תהייה, בעיה, טיפול והכוונה בכל נושא וכאב ומזמינה אתכם לחווית שירות מסוג אחר, אבחון וייעוץ מקצועי והכול עם חיוך רחב!
'מדיפוט' אילת כל הפתרונות במקום אחד.

כתובת: רח' מדיין 12, מרכז הוכמן
צמוד לביטוח לאומי ולמכון הפיזיותרפי של אילת
טלפון: 08-6332657 פקס 08-6379669
פתוח: א-ה 09:00-18:00, שישי 09:00-13:00
חניה:יש
גישה וחניה לנכים: יש
medifooteilat@gmail.com


תמונת כתבה


תמונת כתבה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש