משי הפקות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 8/7/2015 16:14 ● ערב ערב 2714
כי באירועים, כמו באירועים – הולכים על הכי טוב, הכי חדיש והכי וואו שיש
משי הפקות

אני אוהבת אירועים, את כל התפאורה שמסביב, הפירוטכניקה, האוכל המוקפד, כשכל פעם מפתיעים אותי מחדש עם אלמנטים חדשניים. כדי להגיע לרמה גבוהה בתחום נדרש נסיון של שנים, כישרון בעיצוב וראיית צרכי הלקוח. ואם אתם שואלים אותי? מצאתי אחד כזה – שמעון בן לולו – בעל 30 (!) שנות נסיון בתחום האירועים, אשר ניהל אולמות אירועים, ביקר בתערוכות אינספור ועם המון אהבה לאילתים. שמעון מעצב אירועים לכל דורש בכל אולם, גן או בריכה או בכל מקום שתחפצו עם כל האלמנטים המודולריים שבאמתחתו ועם ים של אהבה ותשומת לב.
מה חדש בתחום האירועים?
שמעון מספר: "הבאנו כל מני עיצובי קונספט חדשניים, סגנונות מיוחדים לגנים ולאולמות, חיפויים אשר נתפרים בהתאם לדרישות הלקוח. משתמשים באלמנטים הקיימים בכל גן או אולם על מנת לייצר אווירה ייחודית ותואמת למקום. מקפידים בפרטים הקטנים כגדולים: מצבע המפית, דרך מרכזי שולחן עכשוויים, סידורי פרחים מיוחדים ועד כיסויי הכיסאות בכל הצבעים המתאימים לכל כיסא. ברשותנו מגוון רחב של תפאורות לכל סוג אירוע, בגנים ובאולמות, במות מוארות, מסלולי חופה מוארים ייחודיים, חופות ברמות הכי גבוהות ועוד. האולם או הגן משנים צורתם בהתאם לסוג האירוע. אם זה בת/ר מצווה, כניסות מיוחדות לבת/ר מצווה, חתונות, חינות – בשדרוג הכי גבוה שיש, עם ביגוד הכי מפואר שיש תחת ידיה של אחת המעצבות הטובות בארץ, עם חיפויי אולם כשל ארמון, אוהלי חינה מהממים, פינות ישיבה אותנטיות, הפקות בווילות, הפקות לימי נישואין, ימי אהבה ועוד. בנוסף, אנחנו משלבים בקבלות הפנים מוסיקה אתנית וספרדית, עם כל סוגי הכלים כדוגמת בולבול טרנג, עוד, בוזוקי– בניצוחו של 'תמירוס הפקות'".
"כרגע אנו נמצאים בהרצה לקראת הפתיחה הרשמית אשר תיערך בערב נוצץ ומיוחד. הערב יכלול הצגת האלמנטים החדשים, קולקציית בגדי ערב וחינה 2015 אשר עוצבה על ידי פאני מדלסי - מעצבת העל מאשדוד- בתצוגת אופנה מפוארת וכן יכלול ספקי אירועים מתחום האירועים. מועד ומיקום האירוע יפורסמו בקרוב. ערב ההשקה יכיל תוכן מדהים והקהל שיגיע יזכה לשלל הפתעות".
מקום מושבו של שמעון הוא מלון 'פרימה מיוזיק', שעבר שדרוג ותכנון עיצוב האולם, גן האירועים והבריכה מחדש תחת ידיו. שמעון מספר: "במלון ישנו אולם שמכיל עד 150 אורחים ובריכה שסביבה יכולים להנות אפילו 900-800 אורחים. שדרגנו את האולם בעזרת מעצב מהשורה הראשונה, נבחרו אלמנטי עיצוב ייחודיים באולם ובמתחם הבריכה עם הקפדה יתרה על אופי המקום, ובעזרת אלמנטים אלה יצרנו אווירה של גן אירועים בבריכה שלא נראתה כמותה בעיר בשילוב הנוף המרהיב של המפרץ".
לסיום רוצה שמעון לציין את משה סלסה, איש האירועים, שותפו לפן ההפקות, אשר יצר והכין קונספט ייחודי וחדש בשילוב צוות מקצועי שמשתלב בכל סוגי האירועים, עם משב רוח רענן ואחר שלא נראה עוד כמותו בעיר.
שמעון מסכם: "יש עוד המון הפתעות בדרך".

ליצירת קשר – שמעון בן לולו - 050-8811507, משה סלסה - 050-4488042.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש