אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 8/7/2015 16:16 ● ערב ערב 2714
צילה שיר-אל-מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


כוכב התקשורת נכנס למזל שלכם החל מהשבוע הזה כך שיהיה לכם יותר קל לתקשר עם הזולת בנוגע לדברים שמאוד חשובים לכם.

טלה


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם כך שנראה שכל נושאי המשפחתיות מאוד חשובים לכם ואתם עסוקים עם כל מה שמתרחש. זה בדיוק הזמן לא לתת לאחרים לנהל לכם את החיים ולעשות רק מה שאתם רוצים ובגבולות שלכם. חשוב שתלמדו להציב גבולות מדויקים וברורים על מנת שהאנשים הקרובים לכם יידעו עד היכן ניתן למשוך אתכם.

שור


אתם מרגישים מחויבות לסביבה הקרובה שבה אתם חיים אך נראה שאיכשהו האנשים הקרובים לכם דווקא מנצלים את טוב לבכם ומשתמשים בכם לרעה על מנת לנסות ולהוציא מכם את מקסימום הדברים שיהיו נוחים להם. עליכם להבין שכל עוד אתם לא מציבים את הגבולות הברורים לכם, הרי שכל מי שחי בסמוך לכם יהיה לו נוח מאוד להשתמש ביכולות שלכם לעזור.

תאומים


מרבית הכוכבים בשלב הזה בחייכם נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן נראה שהגעתם לשלב כלשהו שבו עליכם להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך ולפעול מכאן. היזהרו להוציא כספים מעל ליכולותיכם הפיננסיות כיוון שהרצון שלכם בשלב זה לבלוע את החיים, לא יכול לעזור לכם במידה ותיקלעו לצרות ולא יהיה מי שיעזור לכם. היזהרו בהוצאותיכם.

סרטן


אתם מזל החודש ונראה שאתם עומדים בפני תקופה מאוד אינטנסיבית שבה יהיה עליכם לחץ חזק מאוד לשאת באחריות על אחרים. אנשים קרובים זקוקים לקרבה שלכם ויהיה לכם את היכולת הפיזית לעזור להם על ידי כך שאתם בהחלט מוכנים לכך שהנטל ייפול עליכם. זה בדיוק הזמן שחשוב שתהיה לכם עזרה אישית משלכם על מנת לעזור לכם לעמוד בנטל.

אריה


אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם בגלל הצמידות בין הכוכבים השבוע בשמיים והם יופיטר הכוכב המיטיב ובין וונוס האחראית על מערכות יחסים וכספים. שילוב כזה בשמיים הוא מהטובים ביותר ואף ניתן לראות אותו בשמיים ללא טלסקופ כאשר מסתכלים לצד מערב השמיימה. זהו זמן שבו יש לכם הזדמנות לפתח את מערכות היחסים שלכם ולהביאם למקום שמזמן רציתם להיות שם.

בתולה


ההתשה שאתם חשים נובעת מהעובדה שהכוכב סטורן נמצא אצלכם בשמיים במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם. סטורן הוא אותו כוכב שמלמד לקחת אחריות וגורם לכם לראות את הדברים בצורה חדשה ושונה לחלוטין. עד היום ידעתם שאתם חייבים לעזור לאחרים אך היו לכם ציפיות שגם האחרים יעזרו לכם והנה נראה שלאט לאט אתם מבינים שאין הדבר כך.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינה חברתית כיוון שזה בדיוק הרגע שבו אתם יכולים לשדרג את עצמכם ואת מערכות היחסים שלכם למקומות שמאוד חשוב לכם להיות שם. אתם מוערכים בתחומכם ונראה שכל הקרובים לכם מבקשים לעזור לכם בכל מה שאתם מבקשים. עזרו לעצמכם על ידי כך שתסננו את אלה שאינם גורמים לכם להרגיש באנרגיות טובות.

עקרב


נושאי עבודה עדיין נמצאים בראש מעייניכם אלא שנראה שהפעם בגלל צמידות הכוכבים יופיטר וונוס בשמיים תוכלו גם למצוא את מה שמעניין אתכם. יופיטר המקושר עם שפע וונוס המקושר עם מערכות יחסים וכספים, ניהם גם יחד נותנים לכם את היכולת להתמודד עם כל קושי ולמצוא את הנישה המתאימה לכם מבחינה מקצועית ואף אישיותית.

קשת


אתם מרגישים עייפות רבה וזאת בגלל העובדה שאתם מנהלים מאבקים פנימיים רבים ביניכם לבין עצמכם ועובדה זו בסופו של דבר מעייפת ומתסכלת. אתם לא נמצאים בתקופה הטובה של חייכם כיוון שאתם חייבים להתמודד עם נושאים שונים שקשים לכם, אך איכשהו בתוך כל הכאוס שבו אתם נמצאים בשלב הזה תוכלו למצוא את הכוחות בתוך עצמכם ולנצח בכל מאבק.

גדי


יש לכם הפוגה זמנית בכל הנוגע לחייכם האישיים וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן שתפקידו לנבור בתוך האני הפנימי שלכם יצא מבית תת ההכרה וחזר למקום המקושר עם היחסים האישיים שלכם בתוך החברה. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להתמקד במה טוב לכם לעשות ומהם הדברים שקשה לכם ההתמודדות איתם. רק הליכה על הדברים היותר משמעותיים תעזור לכם.

דלי


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם בוחנים את היכולות שלכם להתמודד עם אנשים קרובים לכם ולהיות שלמים עם ההחלטות שאתם חושבים שנכונות לכם. אל תהססו לשבור מערכות יחסים שאינן מתאימות לכם כיוון שנראה שהקשרים החדשים שאתם עמלים עליהם בחודשים האחרונים יעזרו לכם למצב את עצמכם בנישה הנכונה של חייכם . הגיע הזמן שלכם להתחדשות.

דגים


יש לכם צורך לעטוף כל דבר שאינו נעים בעטיפות שונות של מילים יפות ומעשים שיטשטשו כל דבר שאינו נוח או מתאים. זהו בדיוק הזמן שבו עליכם ללמוד לא ליפות את מה שלא נכון לכם לעשות, אלא להתמודד עם מערכות יחסים כפי שהן ולראות את המציאות בעיניים מפוכחות. קחו אחריות על החלק שלכם בתהליך ואל תטייחו על מנת שתוכלו לצאת בסדר עם כולם.

•מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
•מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש