טור בריאות

מאת: או-מד מדיקל ● 8/7/2015 16:33 ● ערב ערב 2714
אלמוג קינן – מטפל בכיר במגע 050-7708860 http://almogkeinan.wix.com/eilat-massage
טור בריאות

איורוודה seed – לא איורוודה כפי שאתם מכירים!


איורוודה מתוך ויקיפדיה- "ידע החיים הארוכים. שיטת טיפול של הרפואה ההוליסטית שמקורה בהודו. מטרת הטיפול היא להביא להבראת גוף והנפש והבאתו למצב של "הארה" –הרמוניה ושלמות נפשית גופנית".
בארץ מטפלים בעיסוי האיורוודה המוכר לכם מבתי הספא השונים. טיפול מדהים שנעשה עם כמות גדולה של שמן שומשום ומשיכתו לאורך כל הגוף בתנועות ארוכות וזורמות ומסיימים בנסך שמן על העין השלישית.
אני מעוניין להכיר בפניכם את הטיפול אשר אני מציע, איורוודה seed הינה טכניקת עבודה עמוקה, יסודית ומרגיעה שמביאה את כל מערכות הגוף לאיזון. בשילוב מעט שמן שומשום ואבקה משורש צמח הקלמוס, אשר מעודד ניקוי רעלים והמרצת מחזור הדם. העיסוי מתבצע על גבי מזרן רצפה ומשלב מתיחות יוגה לשחרור המפרקים, תנועות ידיים עמוקות והליכה על הגוף תוך כדי נשימות קצובות המעצימות את עומק הטיפול.
איורוודהseed הינו טיפול מגע ייחודי שמקורו באזור פונה שבהודו. התוועדתי אליו במרכז "דרך הגוף" שביפו אשר מציע את הטיפול כעיסוי הדגל של הספא וכמו כן מעבירים במקום קורס הכשרת מטפלים בשיטה ייחודית זו. בשנת 2013 עברתי את הקורס כאשר כבר הייתי עם ניסיון של 6 שנים בתחום המגע. מאז משלב בעבודתי את הטיפול הקסום ששדרג אותי כמטפל בכיר במגע.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש