באולינג אילת החדש- באולינג מהסרטים

מאת: אביבה דקל ● 8/7/2015 17:15 ● ערב ערב 2714
צילום: מאיר אוחיון (יח"צ) / בתחתית המדרגות המובילות מהחניה של 'קניון העיר' לקומה בה שוכן הבאולינג, מחכה לנכנסים הפתעה מדהימה – באולינג בדיוק כמו שרגילים לראות בסרטים או כשנוסעים לטיול בחו"ל. מקום יפהפה, רחב ידיים ומצויד היטב, כזה שכל חובב באולינג יאהב לשחק בו
באולינג אילת החדש- באולינג מהסרטים

בעלי המקום, דוריס ואלי, הם שחקני באולינג מקצועיים ומכורים למשחק. השניים השקיעו במקום את הידע והמקצועיות שלהם וגם את נשמתם ואהבתם, והתוצאה מדברת בעד עצמה. באולינג אילת הוא מקום מדהים בדיוק כמו שבאולינג מקצועי צריך להיות. אולם ענק מרווח וממוזג ובמרכזו 12 מסלולים מתאימים לכל גיל, מקום לבוא אליו כבר בגיל חמש ולפתח תחביב שבוודאי תוכלו ליהנות ממנו כל החיים. מקום מקסים להעביר בו יום או ערב עם המשפחה והחברים, לשחק באולינג או לעבור למתחם הסנוקר והפול שבו מחכים 6 שולחנות סנוקר ופול מקצועיים.

בין משחק למשחק או אחרי שמתעייפים, אפשר לנוח על הבר או ליד שולחן ולנשנש ולשתות משהו. מסעדת הבאולינג מציעה תפריט עשר ומגוון שבו מנות כגון פיצות, טוסטים, סלטים, צ'יפס, חומוס, טחינה ועוד מיני מטעמים אותם מכינה השפית ראשל והכל תמיד טרי טרי וטעים.

בימי ראשון מתאספים במקום חברי ליגת הבית שהקימו דוריס ואלי לפני 11 שנה. כ- 40 שחקנים בליגה עברו למקום החדש וממשיכים את המסורת.

יש גם ליגה למקומות עבודה המונה כ- 50 שחקנים המתאספים בימי רביעי באופן קבוע. התחרות של ליגה למקומות העבודה בעיצומה, ובינתיים במקום הראשון - חברת החשמל ובמקום השני - עיריית אילת.

הפעילות בבאולינג רבה. דוריס ואלי מארגנים במקום טורנירים, וההיענות גדולה. לאחרונה, התקיים בבאולינג טורניר מסעדות שהשתתפו בו שש מהמסעדות הנחשבות בעיר. את המקום הראשון לקחה מסעדת 'אחלה', ואילו למקום השני הגיעה מסעדת 'שוק דגים'. 'פיפט אבניו' החדשה תפסה את המקום השלישי. עינת העובדת ב'פיפט אבניו' סיימה בתוצאה הגבוהה ביותר לנשים וזכתה בגביע אישי. הערב היה מוצלח והחגיגה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, כשהמשתתפים חוגגים על בירה מהחבית, שתיה קלה ונשנושים במזנון חפשי. וודקה 'טרי אוליבס' נתנה חסות לאירוע והצ'ייסרים זרמו בלי הרף.
טורניר המסעדות הסתיים וטורניר בתי המלון מתחיל בקרוב. ההרשמה כבר החלה וכדאי מאד לשריין מקום, שכן יש בבאולינג כאמור רק 12 מסלולים וזה אומר שיש מקום ל- 12 קבוצות בלבד.

ערב מוצלח במיוחד היה גם מסיבת סוף השנה של שכבה ט' בתיכון 'רבין'. גם בתי ספר יסודיים ביניהם 'היובל', 'ימין הרצוג', 'יעלים' ועוד חגגו במקום את מסיבות סוף השנה שלהם.

הבאולינג הוא גם מקום מצוין לערוך בו ערבי גיבוש לעובדים במלונות ובעסקים השונים – משהו שונה מהרוטינה של ערבי הגיבוש שחגגו עד כה.

בקרוב מתחילה בבאולינג אילת מסורת של 'ערב אמריקאי' - באולינג, פיצה ובירה מלווה בהפתעות וצ'ופרים.

אם אתם מתכננים יום הולדת לילדכם ורוצים שיהיה משהו מיוחד, בואו לחגוג יום הולדת לא שגרתי במתחם המשחקים שבבאולינג – שטח רחב ידיים שבו משחקי וידאו רבים וגם שולחן סנוקר לילדים. בנושא הכיבוד מציע באולינג אילת בחירה - אפשר להזמין במקום פיצות ושתיה ואפשר גם להביא כיבוד מהבית.

הבאולינג כובש לעצמו מקום של כבוד בשטח הבילויים המשפחתיים, ומשפחות רבות כבר עשו להן מנהג להגיע בשבת לבאולינג ולבלות כאן זמן איכות משפחתי ולהעביר אותה בכיף במשחקים השונים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


באולינג אילת
מיקום: קניון העיר
טלפון 08-6325858
פתוח: 7 ימים בשבוע החל משעה 11:00 עד השעות הקטנות של הלילה.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש