חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים אילת

מאת: אביבה דקל ● 8/7/2015 17:16 ● ערב ערב 2714
החופש הגדול זה עתה החל, אבל ב'כפר השעשועים' כבר מתכוננים BIG TIME לשנת הלימודים הבאה. כמו בכל שנה מזה 12 שנים, מחכים לכם כאן עם מבחר גדול של מותגים, מגוון ענק של מוצרים, וכמובן הצוות הוותיק והטוב, שמכיר את הלקוחות ואת כל המותגים הישנים והחדשים. לצדם עוזרים בני נוער, שחיים את בית הספר כל יום וכל שעה ויודעים בדיוק מה IN ומה כבר לא נחשב. אז קדימה מצטיידים
חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים אילת

גם אם נדמה לכם שרגע אחרי תום שנת הלימודים צריך לנקות את הראש וזה עדיין מוקדם מדי לחשוב על שנת הלימודים הבאה, אתם טועים ובגדול. בפועל, זה בדיוק הזמן הנכון להגיע ל'כפר השעשועים' ולהצטייד בכל הדרוש לכם לשנת הלמודים הבאה. בכייף - בלי המתנה של שעות ארוכות בתורים ובלי דוחק. יש זמן לבחור בדיוק מה שצריכים ומה שרוצים. המבחר גדול, המגוון ענק, ולמעט ספרי לימוד, יש כאן הכל. ולא רק שאין תורים ודוחק, כעת אפשר למצוא על המדפים את כל המותגים, שום דבר עדיין לא אזל. ואם קורה שמשהו חסר, יש עדיין הרבה זמן להזמין. כעת, כשכל המותגים על המדפים, תוכלו להרכיב סט שלם של כל מה שצריך לבית הספר מאותו מותג. אפשר גם לערבב מותגים, ולצאת מ'כפר השעשועים' עם כל מה שתרצו. בקלות אפשר להפוך את מסע הקניות הזה, לבילוי עם הילדים בחופש הגדול.

מה מחכה לכם בכפר השעשועים?


על המדפים בכפר תמצאו: תיקים, מחברות, קלמרים, צבעים, תיקי יד מגומי, תיקי יד לציור, קלסרים ועוד, של מיטב המותגים, וגם ציוד לא ממותג במחירים עממיים. ואם שאלתם את עצמכם מהם להיטי השנה של החזרה לבית הספר, כדאי שתרשמו לפניכם- לבנות: אנה ואלזה מ'פרוזן', 'נסיכות' ו'מיני האדומה' וכמובן 'הלו קיטי' הבלתי נלאית והמתוקה.
לבנים: חדש על המדף- 'הנוקמים', 'סופר סטרייקה', כדורגל ברצלונה, ברזיל וריאל מדריד, וכמו תמיד סופרמן, ספיידרמן, צבי הנינג'ה ועוד.
לבנים ולבנות: מותגים כמו 'המיניונים', 'הכל בראש' ועוד.
השנה הוסיפו ב'כפר השעשועים' לסל הקניות גם תנ"ך מלא, מילון כיס עברי - עברי, אטלס, מחשב מדעי ומילון אלקטרוני אנגלי.
כמו כן תוכלו למצוא על המדפים חוברות עבודה לקיץ של מיטב החברות לכל הגילאים ובכל הרמות.

ויש גם מבצעים:
•על כל קניה מעל -45 ₪ ניתן לקבל כרטיס ל'ימית 2000' ב-45 ₪ בלבד (הכי זול שיש).
•על כל קניה מעל -100 ₪ תיק בד של 'גאליס' ב -10 ₪ בלבד.
•על כל קנית ציוד לבית הספר ב -200 ₪ מקבלים מערכת שעות מתנה.
כמו בשנים הקודמות, מתקיים ב'כפר השעשועים' בשיתוף פעולה עם הגננת חיננית, מבצע 'קלמר לכל תלמיד'. הלקוחות תורמים עשרה שקלים לטובת ילדים שאין להם, ו'כפר השעשועים' נותן לילדים אלה את כל הציוד לקלמר במחיר עלות.

ולא רק חזרה לבית הספר


ב'כפר השעשועים' לא שוכחים שהילדים בחופש גדול ודואגים לבדר אותם במבצעים, מותגים ומשחקים.
• משחקי קופסא של יצרה 'אורדע', 'ישרטויס', ו'דיאמנט' במבצע של 1+1.
• מוצרי אמנות להעסקה בחופש.
• מוצרים לים שרצוי לקנות מראש ולא להיזכר בחוף שמשהו חסר ולשלם הרבה יותר.
• ציוד ספורט לבית ולחצר.
על זה נאמר- בחופשות ובלימודים- 'כפר השעשועים'.

מרכז אילת טל. 08-6315468


תמונת כתבה


תמונת כתבה




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש