תאורה וחשמל זה 'ברק המפרץ'

מאת: אביבה דקל ● 8/7/2015 17:23 ● ערב ערב 2714
מחפשים גוף תאורה ולא יודעים מה יתאים לכם?. מתלבטים איך לתלות ואיפה למקם?. ב'ברק המפרץ' יעזרו לכם לבחור את התאורה המתאימה וילוו אתכם מרגע התכנון ועד לתליית גופי התאורה במקומם. תנו לאנשי המקצוע לעשות עבורכם את העבודה
תאורה וחשמל זה 'ברק המפרץ'

לפני שניגשים לתכנן תאורה ולשנות גופי תאורה בבית או בעסק, כדאי להגיע ל'ברק המפרץ' לייעוץ, שכן תכנון מוקדם מונע בעיות בעתיד. יעוץ והדרכה נכונים חוסכים עלויות רבות. 'ברק המפרץ' נפתח לפני כ- 20 שנה על ידי אבנר, חשמלאי מוסמך ובעל חברה קבלנית לעבודות חשמל. אבנר זיהה את הצורך בבית מסחר מקצועי לתאורה בכלל ותאורה אדריכלית בפרט, ויחד עם אשתו דורית פתח את 'ברק המפרץ'. העסק משרת בנאמנות את תושבי אילת מאז נוסד בשנת 1994, והוא מעורב מקצועית גם בפרויקטים רבים וגדולים במרכז הארץ. דורית טובלי, יועצת תאורה בעלת ניסיון של כ- 20 שנה בתחום, מייעצת ומתאימה לכל לקוח את המוצר המתאים ביותר לצרכיו. ההתפתחות בתחום התאורה הביאה לשינוי בגישה הצרכנית של הלקוחות והם מתייחסים לתאורה בבית או בעסק כאל מרכיב מרכזי ואלמנט עיצובי, ונוטים להשתמש בתאורה כאפקט שיעצים וידגיש אלמנטים וחללים אותם הם מעוניינים להבליט.
אפקט נוסף הנלקח בחשבון בעת תכנון תאורה, הוא השימוש באמצעי תאורה ירוקה וחסכונית על אפשרויותיה המגוונות - דבר הגורם לחסכון של אלפי שקלים בשנה בעלויות החשמל. באולם התצוגה שבחנות ניתן להתרשם מגופי תאורה של יצרנים ויבואנים מהאיכותיים ביותר בארץ ובעולם במבחר עצום.

עם מקצועיות לא מתווכחים


'ברק המפרץ' היא הנציגה הרשמית של חברת 'קשטן' – יבואנית מותג היוקרה 'ביטוצ'יני' האיטלקי, המתמחה בחשמל ביתי, מפסקים, בית חכם ועוד ומציע שלל דגמים ועיצובים במחירים שווים לכל כיס. במקום גם מתכננים ובונים גופי תאורה בהזמנה בעיצובים שונים בהתאם לטעמו ולצרכיו של הלקוח.
בין הפרויקטים שלוו על ידי 'ברק המפרץ' ניתן למצוא את מיטב בתי המלון, מסעדות ועסקים באילת בערבה ובים המלח, גני ילדים, בתים פרטיים ווילות. כל הפרויקטים זכו לליווי צמוד, מרגע הכנת תשתית החשמל ועד לרגע בו הורכבו והופעלו גופי התאורה. ב'ברק המפרץ' עומדים לרשות הלקוחות אדריכלי תאורה ומתכנני תאורה אשר ממליצים, מייעצים ומספקים את גופי התאורה המתאימים, ומסוגלים להגשים כמעט כל גחמה עיצובית של הלקוח במקצועיות ובאמינות בתנאי שהיא מתאימה לצרכיו.
'ברק המפרץ' הוא עסק סיטונאי, שנותן גם שירות ללקוחות פרטיים. בנוסף לגופי תאורה, יעוץ ותכנון, תוכלו לרכוש כאן מוצרי חשמל ביתיים רבים: מאווררי תקרה, מאווררי רצפה, פלטות שבת, שואבי אבק, טוסטר אובן, מצלמות, אביזרים לטלפון, כלי עבודה, נורות מכל הסוגים, כולל נורות פחם, מבחר גדול של מפסקים דקורטיביים מכל הסוגים והצבעים ועוד. שלא תגידו שלא ידעתם.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


'ברק המפרץ'-
כתובת: סמטת הרתך 6 איזור התעשייה אילת
טלפון: 08-6378880
פתוח: ימים א'-ה' 07:00-18:00, שישי- 07:30-14.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש