רכיבה על סוסים – רומנטיקה במיטבה

מאת: או-מד מדיקל ● 22/7/2015 12:10 ● ערב ערב 2065
רכיבה על סוסים – רומנטיקה במיטבה

הרומנטיקה עוד כאן והיא לא הולכת לשום מקום! לפניכם הדרכים ליהנות מיתרונות טיולי רכיבה על סוסים להצתת אהבה חדשה או לשמירה על הגחלת של אהבה קיימת.

לגרום ללב לדהור


אחת התופעות של ההתאהבות היא עלייה בקצב פעימות הלב. לעתים הדופק אף נשמע כמו דהרת סוסים. עובדה נוספת היא, שהגוף נוטה לחקות את סביבתו. דוגמה לכך היא, בעת האזנה למוסיקה בעוצמה גבוהה, כשניתן לחוש את הדופק בהתאם לבאסים. אם כך, רכיבה רומנטית על סוסים יכולה בהחלט לעזור בחיזוק הקשר בין בני הזוג בין אם מדובר בזוג בתחילת הדרך, או בזוג ותיק, שרוצה לצאת מהשגרה ולהיות חלק מפעילות זוגית ובלתי שגרתית.

עניין של תאורה


באפשרותכם לבחור בין טיולי רכיבה על סוסים לאור הזריחה, לאור השקיעה או לאור הירח. כל אלו מהווים תאורה רומנטית להפליא, המאפשרת הפרשה של הורמון האוקסיטוצין, או הורמון האהבה כפי שהוא נקרא בפי העם, ולהתאהב בזוגיות שלכם עוד יותר. כל אחת מן האפשרויות מציעה לכם תחושה של ביחד ולבד, כאילו אתם בתוך בועה זוגית ורומנטית משלכם.

לאורך הים


זוגות רבים בוחרים להעביר זמן רומנטי על חוף הים, בעיקר משום שחופי הים מהווים נוף פסטורלי ואידיאלי מבחינה רומנטית. טיולי רכיבה רומנטית על סוסים לאורך חופי הים מאפשרים אווירה מרגיעה ונינוחה לבני הזוג, המבקשים לעצמם זמן איכות זוגי באווירה שונה, נעימה ומרגיעה. זוהי דרך נהדרת להשאיר את טרדות היום יום מאחור ולהתמסר לרחש הגלים ולתנועה הסוסים, עליהם אתם רכובים.

זמן רכיבה


במהלך הרכיבה, כל אחד מבני הזוג יכול להקדיש זמן לעצמו ולמחשבותיו או למבט אוהב לכיוון בן או בת הזוג. כמו כן, בשונה מנסיעה ברכב, הנופים הנצפים במהלך רכיבה על סוסים הם נופים מרהיבים, אשר באפשרותכם להתרכז בהם ולתת להם את מלוא תשומת הלב, היות שאף אחד מבני הזוג איננו נוהג והרכיבה הינה אטית יותר מאשר הנסיעה ברכב. גם הנופים עצמם שונים בעת רכיבה על סוסים, היות שרכב לא יכול להגיע לכל מקום.

הדרכה מקצועית


אינכם נדרשים להיות בעלי ניסיון ברכיבה על סוסים ואינכם נדרשים להכיר את המסלול אליו אתם יוצאים במהלך רכיבה רומנטית על סוסים. יחד אתכם יוצא מדריך מקצועי ומנוסה, אשר יעזור לכם לצבור ביטחון על הסוס ולהכיר טוב יותר את הנופים הנצפים במהלך הרכיבה וללמוד עליהם דברים שלא הייתם למדים בשום מקום אחר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש