הגורמים המשפיעים על מראה הבטן שלך

מאת: או-מד מדיקל ● 26/7/2015 09:50 ● ערב ערב 2065
הנקודה הרגישה ביותר אצל נשים רבות היא הבטן. יותר מהישבן והירכיים, הזרועות והשומן בסנטר, אין ספק כי הבטן הינה בין האזורים הרגישים ביותר אצל נשים רבות. לפעמים נדמה שלא משנה כמה תרגילי בטן נעשה, כמה נקפיד על תזונה מאוזנת ודיאטטית, כמה חוגים שנלך אליהם בחדר הכושר המיועדים לחיטוב הבטן, כמה שנמנע מעצמנו את המאכלים האהובים עלינו או נשתדל להכניס את הבטן פנימה במהלך היום כדי לחזק את השרירים ולהקנות לעצמנו מראה חטוב – עדיין היא תקום אתנו בבוקר ותציץ ממרכז הגוף, תבלוט מהעיקולים הטבעיים של גופנו ותדרוש קיום עצמאי משלה.
הגורמים המשפיעים על מראה הבטן שלך

למעשה, ישנם גורמים שונים המשפיעים על מראה הבטן ולא תמיד מדובר בגזירת גורל. אמנם נכון, ישנן נשים אשר זכו לבטן שטוחה באופן טבעי ואילו אחרות יאלצו לעבוד עבורה, אבל באמצעות הכלים הנכונים ניתן להשיג את הבטן המושלמת. השגת הבטן המושלמת לא חייבת להיות בדרך של עבודה קשה, למעשה. באמצעות מתיחת בטן או ניתוח מתאים ניתן להגיע לתוצאה הרצויה וליהנות מבטן מרשימה, יפהפייה ומושכת.
על מנת להתמודד עם הבעיה, חשוב להכיר את הגורמים המרכזיים לה ובאופן זה להתאים את הפתרון האולטימטיבי. ישנן דרכים שונות להשגת הבטן המושלמת וכל אחת מהן הינה בעלת מאפיינים ייחודיים המתייחסים לגורמים לבעיה.

מבנה גוף טבעי


נשים רבות אינן משלימות עם העובדה שיש להן סימני מתיחה על הבטן, בטן רפויה ורופסת, בטן מלאה ונפוחה או בטן בעלת מאפיינים שונים משאר קווי תוואי הגוף. בין הגורמים המשמעותיים ביותר לעיצוב גופנו הוא הטבע. גנים, התפתחות אישית ומראה ייחודי הינם גורמים טבעיים ויפים המעצבים אותנו להיות בדיוק מי שאנו. אין ספק כי למבנה הגוף הטבעי יתרונות וחסרונות ונשים רבות שוכחות כי המבנה הטבעי של הגוף הוא מתנה של הטבע ועלינו לאהבו כפי שהוא.

דיאטות קיצוניות


אחד הגורמים המרכזיים לבטן בעלת עודפי עור או בטן בעלת סימני מתיחה הינם דיאטות מסוגים שונים ובעיקר דיאטות קיצוניות. הדיאטות הקיצוניות מביאות למצב בו הבטן מאבדת בתוך זמן קצר אחוזים רבים של שומן, תהליך המותיר אותה עם עודפי עור מרובים. במקרים אלו יכולה לסייע מתיחת בטן מקצועית על מנת להקנות לבטן מראה מתוח וצעיר, רענן ומרשים.

הריונות ולידות


נשים אחרי הריונות לומדות להתוודע אל מצב הבטן החדש שלהן: בטן רפויה ורופסת שלא משנה מה עושים אתה, אינה מוכנה להיות חטובה. כפיפות בטן ושיעורים בחדר הכושר, ריצות ותרגילים – כל אלו אינם מביאים את התוצאה המיוחלת. במקרים רבים ניתן להציל את הבטן ולהחזיר לה את המראה הנאה המרשים באמצעות מתיחת בטן מקצועית המבוצעת במרפאות המתאימות.

ניתוחים


ניתוחים מסוגים שונים יכולים לפגוע במראה הטבעי של הבטן או לפגוע בשרירים התוך בטניים, תהליך אשר מביא לבטן רפויה יותר. אולם גם לאחר ביצוע ניתוחים שונים ניתן להעניק לבטן את המראה השטוח והמתוח באמצעות מתיחת בטן מקצועית במכון מוסדר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש