סלקום מישקה אילת מקשרת אתכם עם כל העולם

מאת: אביבה דקל ● 29/7/2015 11:47 ● ערב ערב 2717
אינטרנט קפה 'סלקום מישקה' במרכז רכטר, הוא מקום נעים ממוזג ומעוצב בקפידה והוא גם האינטרנט קפה הוותיק בעיר. אינטרנט קפה 'סלקום מישקה' פועל באילת למעלה מעשר שנים ומעניק שירות מצוין לכל המשתמשים בו. ב'סלקום מישקה' אפשר לגלוש באינטרנט, להתקשר באינטרנט, להדפיס, לסרוק ולפקסס בלי תור והמתנות – את כל שירותי המשרד הניתנים באינטרנט אפשר לעשות מכאן בנוחות ובאווירה נעימה. ב'סלקום מישקה' אילת יכולים הלקוחות להתחבר לכל ספקי התקשורת גם אם אין להם חשבון בנק, שכן התשלום כאן נעשה במקום כל חודש.
סלקום מישקה אילת מקשרת אתכם עם כל העולם

ב'סלקום מישקה' אילת מוצעים למכירה מזכרות לתייר, אביזרים שונים לסלולר ולמחשב במחירים נמוכים  במיוחד. כדאי מאד להגיע, לבדוק מחירים ולהשוות למחירים במקומות אחרים – "מובטח לכם שבסלקום מישקה תמצאו את המחירים הנוחים ביותר", מבטיח קיריל, בעל המקום.
 
'מישקה  נט' מייצגת  באילת את רשת 'סלקום מישקה' הארצית, המשווקת כרטיסי חיוג לחו"ל וטעינות זמן אויר בכל הקשור בתקשורת ללא התחייבות. בוחרים תוכנית, משלמים במקום ומשתמשים בהתאם לחבילה שבחרתם לעצמכם – הכי נוח, בטוח וזול וללא התחייבות לבנק.
                                                  
"'חבילת חיוג' שתקנו ב'סלקום מישקה' באילת יכול לקשר אתכם לכל מקום בעולם", אומר קיריל קירילוב הבעלים של 'מישקה נט', "דרכנו ניתן ליצור קשר עם כל יעד בעולם. רשימת הארצות שאיתן ניתן ליצור קשר מתנוססת בכל מקום המוכר את כרטיסי החיוג אותם אנחנו מספקים  לחנויות, פיצוציות, חנויות נוחות ועסקים המוכרים כרטיסי חיוג. כרטיסי החיוג מתאימים לכל סוגי הטלפונים הסלולריים וגם לטלפונים נייחים וציבוריים".
  
"ברוח המהפכה שהנהיג כחלון בשטח הסלולר, מציעה 'סלקום מישקה' הרבה חבילות של חברות חדשות בשוק
YOUFHONE, TELZAR  , TELEMOST,RAMI LEVI
יש מגוון רחב של חבילות המתאימות לכל כיס...
חבילה לחודש ב- 35 ש"ח, 150 דקות + 150 מסרונים
חבילה לחודש ללא הגבלה במחיר ללא תחרות. ב- 60 ₪, אפשר לרכוש חבילה הכוללת 3,000 דקות שיחה בארץ, 3,000 מיסרונים ו 3 ג'יגה בייט של גלישה באינטרנט. זו ללא ספק החבילה ללא התחייבות הזולה ביותר בשוק!  החבילה מתאימה לכל אדם שרוצה לחסוך ולדעת מראש כמה יעלה לו בכל חודש השימוש בנייד. מתאימה מאד להורים הרוכשים נייד לילדים ורוצים להיות עם היד על הדופק על ההוצאה הכרוכה בכך. את החבילה אפשר להטעין ולהוסיף בכל פעם מחדש, וקיריל מבטיח שיש לו במלאי מספרי טלפון יפים למעוניינים במספר חדש".
 
קיריל עלה ארצה מקייב לכפר חב"ד בשנת 1990 עם אחיו ואחרי שנה בכפר חב"ד, עזב אם אימו לירושלים. אחרי שירות צבאי כמדריך של נערי מק"מ, בילה חמש שנים באירופה ואחריהן חזר לירושלים ומשם עבר לאילת. בתחילת דרכו בעיר, עבד כמלצר ב'קפה קפה' בטיילת ואחרי חצי שנה, החל לעבוד כטכנאי שירות ב'הוט'. אחרי שנתיים החליף את אחיו הצעיר סרגיי ב'סלקום מישקה' כמנהל המקום. לאחר ארבע שנים כשכיר ב'סלקום מישקה', החליט לרכוש את הזיכיון של 'סלקום מישקה' בעיר ומאז הוא כאן ומשתדל להעניק ללקוחותיו שירות מעולה ואמינות לטווח ארוך ומציע ללקוחותיו מגוון רחב של חבילות זמן אויר וכרטיסי חיוג במחירים הנמוכים ביותר בעיר.
קיריל מאוהב באילת ועושה ככל יכולתו לתרום לקהילה. בימים אלה, הוא עושה זאת כמדריך נוער בתכנית פל"א במתנ"ס 'בית רובין'.
"התאהבתי באילת ברגע שהגעתי אליה מירושלים. לדעתי אי אפשר להשוות את העיר לשום מקום בעולם. אני מאמין שלאילת יש פוטנציאל אדיר ומקווה שבאחד הימים תצליח העיר לממש את הפוטנציאל שלה. ואם אני יכול לתרום משהו לקידום מטרה זו, אני עושה זאת מכל הלב", הוא אומר.

10% הנחה לתושבי אילת על כל האביזרים שבחנות.


תמונת כתבה


כתובת: מרכז רכטר ליד בית המרקחת 'מיכלין'
טלפון 08-6344755
שעות פתיחה א-ה 09:00-20:00 שישי 09:00-15:00
להתרשמות נוספת נא בקרו באתר האינטרנט: MISHKANET.COM

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש