כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - איך לבחור קופירייטינג מתאים?

מאת: או-מד מדיקל ● 4/8/2015 09:12 ● ערב ערב 2065
בעלי האתרים יודעים מה צריך לכתוב והקופירייטינג יודע איך לכתוב. קופירייטינג מוכשר ומקצועי יהיה ההבדל בין אתר אינטרנט מעניין, מסקרן ובעל תנועה רבה לבין עוד אתר אינטרנט רגיל ומשעמם וחסר תנועה של גולשים. לא נגזים אם נאמר כי על כתפיו של הקופירייטינג מונחת האחריות להצלחת האתר.
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - איך לבחור קופירייטינג מתאים?

אם אתם מחפשים קופירייטינג מומחה בתחום כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, הנה מספר דברים שאתם חייבים לדעת.

טיפים ועצות טובות שיעזרו לכם לבחור קופירייטינג מקצועי


בעשר השנים האחרונות גבר הביקוש לכתיבת תוכן לאתרי האינטרנט. רבים ראו בעבודה זו דרך קלה להתפרנס, סיימו כמה קורסים, במקרה הטוב, ומסתובבים בשוק העבודה, מנסים למצוא פרנסה. חלק מהם מוכשר, חלק פחות, אך רבים מהם לא צברו ניסיון אמיתי בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, בכתיבת מסרים שיווקים ובכתיבה המניעה לפעולה. ולכן כאשר אתם מחפשים קופירייטינג, בקשו לראות תיק עבודות, רק כך תוכלו להתרשם מהכישרון ומהניסיון של המועמדים.

חפשו יצירתיות. בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, תפקיד הקופירייטינג הוא לצוץ מעל עומס המידע ברשת ולהשמיע את הקול של האתר או של המוצר שאותו הוא משווק. במצב שבו הרשת עמוסה בתכנים ובמידע, רק כתבה יצירתית ומעניינת במיוחד תצליח לבלוט ולענות על הציפיות של בעל האתר וגם של הגולשים.

קופירייטינג זה לא רק סלוגנים וכותרות מפציצות. חלק גדול מהעבודה של כל כותב תוכן זו כתיבה של מאמרים ארוכים כשהאתגר הוא להפוך אותם למעניינים ואמינים. קופירייטינג מוכשר הוא איש אשכולות שידע לכתוב על כל נושא מאמר מעניין שיעניק לגולש מידע חיוני, יאתגר ויסקרן אותו. כדי למשוך את הקורא, הכותב צריך להיות בעל יכולות מצוינות בניסוח משפטים, בסגנון כתיבה זורמת וברורה וברמה המתאימה לקהל היעד.

אתם צריכים כימיה מיידית וקליק אישי. נכון, אתם לא עומדים להיות החברים הכי טובים, אבל הקופירייטינג אמור להיות הקול שלכם. הוא צריך להכיר אתכם, לשמוע אתכם, להבין אתכם ולהיות אתכם בראש אחד. אם לא תיהנו לשוחח ולהיות בקשר הדוק, הקופירייטינג לא יצליח לעמוד במשימה.

כתיבת תוכן לאתרים דורשת ידיעה והתמצאות בחוקי השיווק של הרשת. הקופירייטינג חייב להכיר את כל סגנונות הכתיבה, כתיבה שיווקית, כתיבת דף נחיתה, כתיבה מניעה לפעולה וגם כתיבה לקידום האתר. עליו להכיר את חוקי ה SEO-, את הדרישות של מנועי החיפוש ולהתאים את הכתיבה לדרישות המעודכנות.

אל תחפשו כותב תוכן זול ואל תתמחרו את הכתיבה לפי מילים. התוכן באתר הוא חלון הראווה של העסק שלכם. כשם שחלון ראווה מעוצב ויפה ימשוך קונים וחלון ראווה מבולגן ודל ירחיק קונים, כך גם איכות התוכן של האתר. תוכן איכותי ימתג אתכם, יכבד אתכם ימשוך גולשים רבים אל האתר ויניע אותם למכירה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש