כל הטיפים לבחירת מנעולן

מאת: או-מד מדיקל ● 16/8/2015 08:12 ● ערב ערב 2065
אופי השימוש היומי שלנו במנעולים למיניהם הינו מפתיע בתדירותו, אנו בהחלט נתפלא לגלות לגלות כי אנו משתמשים במערכות אשר מנגנוני הנעילה שלהם הינם חלק בלתי נפרד מאבטחתן – דלתות, מכוניות, כספות, ועוד מגוון של דברים. ולכן אין זה מפתיע כי תחום המנעולנות הינו תחום אשר נמצא בעלייה באופן מתמיד, אכן מצד שני, מכיוון שאנו כה מסתמכים על מנעולים בחיי היומיום, אין זה גם מפתיע מבחינה סטטיסטית, שמתישהו אנחנו נזדקק למנעולן, אז אנו רצינו לחסוך לכם את הזמן ולהסביר לכם כמה טיפים לכיצד לבחור מנעולן נאמן באילת כך שלא תקבלו חתול בשק.
כל הטיפים לבחירת מנעולן

"חפשו אותנו בפייסבוק"


כיום אנו מסתמכים רבות על רשת האינטרנט, עד רמה שאפילו לעתים זה נראה מוזר כאשר לא ניתן למצוא משהו בגוגל. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, עסק מנעולנות אשר שואף להצלחה ושיפור אכן יתמקד בהצגת עסקו באינטרנט וזאת בכדי לאפשר לאנשים רבים בדיקת עסקיהם וגיבוש החלטה באופן נייד, עצמאי וקל ביותר. עסק אשר לא ניתן למצוא בגוגל עלול להדליק נורות אדומות, אין בהכרח הדבר יעיד על משהו שלילי, הקיוסק השכונתי אשר משרת אתכם נאמנה כבר 15 שנה אינו בהכרח יימצא באינטרנט, אבל בכל זאת, לאדם המודרני, חוסר מידע על העסק ידליק נורות אדומות.

"סמוך על סמוך"


מנעולנים, כמו כל אנשי מקצוע, הינם שונים באופי העבודה שלהם, הטכניקות וההסמכות שלהם. ניתן להיות מנעולן מוסמך באמצעות הסמכות על ידי קורסים מקצועיים או על ידי התלוות למנעולן מוסמך ומנוסה למשך תקופה ארוכה ולאחר מכן להפוך להיות מנעולן עצמאי. אך בכל זאת מומלץ לבדוק כמה שנים המנעולן בעסק והאם הוא מוסמך – אדם אשר החליט להפוך למנעולן שלשום בוודאות שאינו יוכל להתמודד עם רוב הבעיות אשר עלולות להיווצר במנעולים המודרניים. בנוסף מומלץ לבדוק האם המנעולן הינו מנעולן מוסמך מהמשטרה, חוסר הכרה משטרתית במנעולן עלולה להדליק נורה אדומה גם כן.

שיחה בארבע עיניים, כמעט


במידה ואכן המנעולן עומד בקריטריונים, מומלץ מאוד אכן להתקשר לבית עסקו ופשוט לשאול את השאלות אשר יש לכם בכל הנוגע לבעיה או לתכנון העתידי שלכם להזמין איש מקצוע מטעם עסק זה. מומלץ לאמת את המחירים ולוודא כי אכן אלו הם המחירים אשר מופיעים באתר, חוסר אינטגרציה בין המחירון באתר למחירון אשר נאמר בעל פה, גם הוא מעלה חשש לעסק לא מקצועי. מעבר לכך תקבלו תחושה כללית מהשיחה עצמה, האם השיחה התנהלה בטון נעים או האם ניסו 'לחפף' אותכם? בחנו את אופי השירות, ואם הכל בסדר, העסק נראה כמו עסק אשר מומלץ להזמין ממנו מנעולן באילת.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש