חברת תרגום

מאת: או-מד מדיקל ● 16/8/2015 08:16 ● ערב ערב 2065
כל מי שמחזיק מסמכים בשפה האנגלית וזקוק לתרגום שלהם לשפה העברית צריך למצוא חברה שמבצעת תרגום מקצועי. חברה שכזו חייבת להיות בעלת ניסיון בתחום ולא רק, עליה להכיר את סוג המסמכים השונים ולהיות בעלת יכולת לבצע את התרגום המתאים.
חברת תרגום

חשוב להבין כי ישנו הבדל בין תרגום מסמכים משפטיים לבין מסמכים שמשמשים לעבודה ואפילו קורות חיים. לכן, השלב הראשון בחיפוש חברת תרגום אמינה המבצעת עבודות תרגום מאנגלית לעברית הוא לבחון כי החברה מכירה את סוגי התרגומים השונים שאתם זקוקים להם.

לבחור את המתרגם הנכון לעבודה


כל מי שצריך לבצע עבודת תרגום מאנגלית לעברית מבין כי המשימה הראשונה שלו היא למצוא את המתרגם הנכון למשימה או את חברת התרגום המתאימה לו. בחירת המתרגם או חברת התרגום תתחשב בכמה פרמטרים ובהם:
ניסיון – על חברת התרגום או המתרגם להיות עם ניסיון רב בתחום התרגום בכלל ובתחום התרגום לו אתם זקוקים בפרט. תמיד אפשר לשאול את החברה אם יש לה ניסיון בביצוע תרגום מאנגלית לעברית ולהתרשם ממנו לפני תחילת העבודה.
הכרות עם סוג העבודה – חשוב מאד לברר עם החברה או עם המתרגם שהם מכירים את סוג העבודה הנדרש לכם. אם אתם צריכים תרגום משפטי תצטרכו למצוא אנשי מקצוע המתמחים בתרגום מסוג זה, אותו הדבר בתחומים נוספים של תרגום.
המלצות – אפשר לקבל המלצות על החברה או המתרגם לפני שמתחילים לבצע את עבודת התרגום מאנגלית לשפה העברית. המלצות יכולות להופיע באתר של החברה והן יכולות להתקבל גם מלקוחות של החברה ובמידה ותרצו לשוחח איתם תוכלו לבקש ממנה.
מחיר – בסופו של דבר על חבר תרגום לעמוד גם בתקציב שיש לכם לביצוע התרגום עצמו. מראש אפשר לקבל הצעת מחיר ולבחון שהיא אכן מתאימה לתקציב. חשוב לבחון את הצעת המחיר במלואה ולבדוק אם תוכלו לבקש להכניס תיקונים או לא במהלך העבודה.

שלבים בעבודת התרגום


עבודת תרגום טקסטים מאנגלית לעברית דורשת יסודיות וכמה שלבים בדרך. בשלב הראשון יש לבחון חברות לתרגום ולקבל המלצות על החברות השונות. אם אין המלצות לחברה אפשר לבקש לבחון עבודות קודמות של תרגומים ובהתאם לקבל החלטה אם לעבוד עם החברה או לא. לאחר מכן מעבירים לחברה את המסמכים הנדרשים לתרגום, וזו מבצעת את מלאכת התרגום וגם במידת הצורך מבצעת עריכה של הטקסט בהתאם לדרישות השונות. עבודת התרגום דורשת בחינה גם לאחר סיום העבודה וביצוע בדיקה שהתוצאה הסופית מתאימה לדרישות של מזמין העבודה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש